Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 402 van de 431 [ 10761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 431  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Cushing/PPID deel 2.

 
Profiel   

Eiwitten bijvoeren kan inderdaad een goeie optie zijn als ze wat afvallen in de winterperiode.
Of Hippalgo Bodybuilder. Of Cushcare Condition.
Of een combinatie van dit alles :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:33 



 
Profiel   

Voer al jaren naar volle tevredenheid fibrebeet om op gewicht te houden. Ook mooi laag in suiker en zetmeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 08:46 



 
Profiel   

Ik heb 54 stuks Prascend over. Indien iemand interesse heeft stuur dan even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 14:53 



 
Profiel   

Pillen zijn verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 18:05 



 
Profiel   

Hoihoi,
Mijn 21jarige pony is voor het eerst (flink) hoefbevangen.
Nu krijg ik zijn poeder met geen mogelijkheid binnen. Eerst met spuit gedaan maar van de stress daarvan viel die neer, soort flauwvallen. Dan maar door het voer zei de dierenarts. Echter merkt mijn pony dit meteen, is erg slim hiermee. AG en toe een hapje maar meer krijg ik er niet in. Ook niet met appelmoes, op boterham lukte paar keer maar nu ook niet meer. Heb nu speedibeet gekocht en hiermee geprobeerd, maar na 2 hapjes weer klaar ermee. Iemand nog tips??

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 18:28 



 
Profiel   

Wat voor poeder bedoel je Julia?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 18:29 



 
Profiel   

Buut heeft die gekregen van de dierenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 18:32 



 
Profiel   

Hoe doe je het met wormspuiten dan? Ik zou toch kijken of je het poeder in water of wat olie kunt mengen en dan met een spuit naar binnen. Net zoals je met een wormspuit doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 18:55 



 
Profiel   

Wormenspuit is ook een hel haha, in de stal tegen de muur en dan erin, maar dat kan nu niet, ben bang dat hij omvalt omdat hij zoveel pijn heeft. Vooral omdat hij dus al is gevallen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 19:24 



 
Profiel   

Oei, dat maakt het wel heel lastig.
Hij zal het toch binnen moeten krijgen, anders gaat het wel erg moeilijk worden. Ik doe met wormspuiten ook vaak dat ik ze daarna iets heel lekkers geef, ik snap dat je daar nu ook om moet denken. Maar anders zie ik niet heel veel opties. Misschien met praam op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 19:35 



 
Profiel   

Julia_romeo die van mij was eerder ook een hel met wormenspuiten en buut toen ze hb was.
Mijn da heeft me toen een handigheidje geleerd. Met de rug naar zijn borst staan, dan je rechterhand onder de kaak door doen net als dat je het hoofdstel indoet, maar dan heel snel met je hand deels de mond in bij de mondhoek. Daar kan je heel veel grip houden op zijn hoofd om beneden te houden. Het lijkt hardhandig, maar je moet er even handig in worden. Spuit aan de linkerkant, met de rechterhand in de mondhoek de kop naar beneden houden en dan snel de spuit erin. Toen ik in het begin niet snel genoeg was, won ze alsnog. Tegenwoordig kan ik zonder halster of iets van druk een spuitbus geven en vind ze het geen probleem meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 21:58 



 
Profiel   

hier dezelfde ellende nog steeds met shettepetet }> ,ik moet haar elke dag vangen en dan snel de spuit erin(met water en ranja opgelost)

Ze vertrouwd me voor geen meter, het is elke dag een potje hard to get,en wie dus het slimst /snelst is.

ze eet niks meer uit de hand ,loopt meteen boos weg.
Ze gebeurt het wel eens dat ze een dag niks heeft gehad,krijg haar niet te pakken.
Dat is dan maar zo..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 19:24 



 
Profiel   

Ja echt lastig is dat. Heb nu metacam gekregen dat lukt wel door het voer heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 19:49 



 
Profiel   

Is er iemand die ik via pb wat vragen kan stellen, die echt verstand heeft van ppid, de acth waarde en de fluctuaties mbt stress (hoe snel gaat dat en indicaties hoe hoog dat kan zijn). Het gaat erom dat de waardes van mijn paard juist zijn gestegen onder starten Pergoquin, dus of de medicatie slaat niet aan, of het is een mate van stress/pijn, maar het is voor mij niet heel logisch verklaarbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-23 12:48 



 
Profiel   

Ik heb na het overlijden van mijn paard nog 32 pillen van 0,5 mg pergosafe over, heeft iemand daar belang bij? Mag voor een tientje weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 17:09 



 
Profiel   

De pillen zijn verkocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 18:45 



 
Profiel   

Mocht iemand interesse hebben. Ik heb nog pergosafe tabletten (0,5mg) over. Ik dacht een kleine 60, zal ik morgen even tellen.
Tevens heeft mijn collega nog 33 en een halve prascend tabletten over. Voor prijs pb.(geen hoofdprijs)
Af te halen omgeving Deventer of opsturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 10:44 



 
Profiel   

Ik heb nu weer de originele pillen Pracend, heul veul ook van iemand kunnen overnemen waarvan het paard is overleden. Maar ik had echt het idee dat die Pergoquin pillen er makkelijker in gingen.
Hebben meer mensen die ervaring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 10:53 



 
Profiel   

De pergosafe ging er heel makkelijk in bij de mijne. Alleen op het laatst niet meer, maar ze wou sowieso niks meer aannemen qua voer

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 11:35 



 
Profiel   

Syrianda schreef
Mocht iemand interesse hebben. Ik heb nog pergosafe tabletten (0,5mg) over. Ik dacht een kleine 60, zal ik morgen even tellen.
Tevens heeft mijn collega nog 33 en een halve prascend tabletten over. Voor prijs pb.(geen hoofdprijs)
Af te halen omgeving Deventer of opsturen.


Voor nu heb ik mensen met interesse voor deze pillen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 11:58 



 
Profiel   

Veel sterkte voor de mensen die hun paardje hebben moeten afgeven Y;(

Ik kan geen pillen uit NL overnemen want de kans is groot dat ze door de douane ( Medi Crime Unit) tegengehouden en vernietigd worden. Helaas, anders was ik zeker altijd geïnteresseerd.

Net ook weer wat voorraad opgehaald bij de vet. Het zijn nu verpakkingen van 91 pillen aan 1.80euro per stuk >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 12:29 



 
Profiel   

Sanet schreef
Ik heb nu weer de originele pillen Pracend, heul veul ook van iemand kunnen overnemen waarvan het paard is overleden. Maar ik had echt het idee dat die Pergoquin pillen er makkelijker in gingen.
Hebben meer mensen die ervaring?


Ik merk geen verschil, de mijne eet het allebei gemakkelijk met een handje brokjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 12:35 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met deze site
www.dierenmedicatie.nl

Je kan er bestellen maar je moet een recept hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 19:27 



 
Profiel   

mijn uk gaat volgende week over op pergosafe ipv prascent .Ben benieuw of ze er in trapt(nu is het dwangspuiten en haar vangen elke dag..echt rot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-23 17:20 



 
Profiel   

Junior2019 schreef
Heeft iemand ervaring met deze site
https://www.dierenmedicatie.nl

Je kan er bestellen maar je moet een recept hebben


Link werkt niet bij mij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-23 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 402 van de 431 [ 10761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 431  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen