Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 385 van de 434 [ 10838 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Cushing/PPID deel 2.

 
Profiel   

Stuur anders eens een mail hierover naar Erik Laarakker of de producent.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 12:06 



 
Profiel   

Volgens Phytonics kan dat (zie even de flyers op hun site)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 14:32 



 
Profiel   

Wat kost bij jullie op dit moment de medicijnen,
Krijg net nieuwe factuur van de da en er is 20 euro!?! deze maand bij opgekomen := :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 17:15 



 
Profiel   

O geen idee ik moet binnenkort weer nieuwe. Hoeveel had je er nu gekocht?
Vorig jaar betaalde ik 240 euro voor 160 pillen.( prascend)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 18:21 



 
Profiel   

ik heb er elke keer 20 pony krijgt een halve,
was eerst 38.15 nu 58.61 voor 20 st
hier ook de prascend

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 18:37 



 
Profiel   

Ik betaal al tijden 280 voor 160 stuks. Gaat wel hard met 2 per dag :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 19:06 



 
Profiel   

Mijn haflinger staat overdag op de wei met graasmasker
S nachts op stal met voldoende hooi
Nu staat er heel weinig gras meer en wat er staat is stengelig
Zou ik hem zonder masker kunnen zetten of bijv s middags zijn masker afdoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 19:06 



 
Profiel   

Maaike_Ma schreef
Wat kost bij jullie op dit moment de medicijnen,
Krijg net nieuwe factuur van de da en er is 20 euro!?! deze maand bij opgekomen := :=


Hier 60 pillen voor 87,.. euro. Even uitgerekend en kom op 1,46 per pil. Maar ben ondertussen nog steeds aan het afbouwen en zowel mijn pony als paard staan op 1/4. Ze krijgen beide de hypobalance en glucobalance bij. Dé stap naar niks durf ik bij de B-pony nog niet zetten... Momenteel is ze zo goed met het speciaal beslag voor haar hoefbevangenheid dat er zelfs weer toekomst is ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 21:23 



 
Profiel   

Hmm moet toch maar eens wat gaan rondbellen qua prijzen weer als ik het zo lees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 21:42 



 
Profiel   

Ik betaalde vandaag 148 euro voor 91 pillen.
Volgens mij zijn er nog dierenartsen met oude voorraad (roze doosjes en strips met 10 pillen), die proberen ze nog voor de oude prijs te verkopen.
De verpakking met 160 pillen bestaat niet meer, ivm veiligheid ofzo. Meer controle omdat je elke 3 maanden terug moet voor herhaal recept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 23:09 



 
Profiel   

Nou daar betaal ik dus zeker niet minder voor. Ik doe niet eens 3 maanden met zo'n grote doos.... Heel irritant als dat nog vaker moet dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 00:50 



 
Profiel   

Hoi, een vraagje. Mijn oude merrie staat op 3 tabletten Prascend, de kosten rijzen de pan uit, net weer een rekening van € 242,50 voor 160 tabletten, maar die zijn snel op. Zijn er alternatieven? Het zijn inmiddels zoveel pagina's dat ik die info er niet snel uit kan halen.

Ik lees het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 15:41 



 
Profiel   

Bucephalus schreef
Hoi, een vraagje. Mijn oude merrie staat op 3 tabletten Prascend, de kosten rijzen de pan uit, net weer een rekening van € 242,50 voor 160 tabletten, maar die zijn snel op. Zijn er alternatieven? Het zijn inmiddels zoveel pagina's dat ik die info er niet snel uit kan halen.

Ik lees het graag.

Pergoquin en pergosafe zijn een stuk goedkoper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 16:31 



 
Profiel   

assebassie schreef
Bucephalus schreef
Hoi, een vraagje. Mijn oude merrie staat op 3 tabletten Prascend, de kosten rijzen de pan uit, net weer een rekening van € 242,50 voor 160 tabletten, maar die zijn snel op. Zijn er alternatieven? Het zijn inmiddels zoveel pagina's dat ik die info er niet snel uit kan halen.

Ik lees het graag.

Pergoquin en pergosafe zijn een stuk goedkoper.

Een stuk goedkoper is wat overdreven. Voor 70 pillen pergoquin betaal ik ook 160 euro.

Ik denk dat je over andere alternatieven moet gaan nadenken als er zoveel pillen nodig zijn.

Ik heb voor mezelf de grens dat ik niet meer dan 1 pil geef. Als ik hem hier niet goed mee kan houden stop ik er mee. Voor wie doe ik het dan nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 17:51 



 
Profiel   

Ik geef m'n paard al jaren 2 pillen. Ze is super happy, crosste tot een jaar geleden de jongere paarden eruit op buitenrit en daarmee kon je haar niet blijer maken. Super fitte hoogbejaarde dus. Dus waarom de grens leggen op het aantal pillen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 18:12 



 
Profiel   

Bucephalus schreef
Hoi, een vraagje. Mijn oude merrie staat op 3 tabletten Prascend, de kosten rijzen de pan uit, net weer een rekening van € 242,50 voor 160 tabletten, maar die zijn snel op. Zijn er alternatieven? Het zijn inmiddels zoveel pagina's dat ik die info er niet snel uit kan halen.

Ik lees het graag.

Weet je zeker dat je paard echt zo’n hoge dosering nodig heeft? Ik zie niet echt een andere oplossing dan je dosering verlagen of marktplaats in de gaten houden en goedkoper op de kop kunnen tikken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 18:27 



 
Profiel   

Ik haalde mijn cushing patient zaterdag kreupel van stal :( Blijkt tegen HB aan te zitten. Gelukkig zien de rontgen foto's er goed uit en pulseert ie heel licht met maar 1 voet. Dus nu op HB regime en hopen dat ie snel minder last heeft ervan.. Hij is super op gewicht dus dit is echt door de ppid getriggerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 22:07 



 
Profiel   

Ik las net op fb bij pavo
Als het straks gaan regenen dat je heel goed moet oppassen
De mijne staat overdag op de wei met graasmasker (als hij hem aanhoud)

Is het verstandig om hem van de wei aftehalen en op de paddock tezetten als het gaat regenen en de groei er weer in komt
En voor hoelang?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 22:13 



 
Profiel   

Ik denk dat dit verstandig is inderdaad Junior. Hoelang is moeilijk te zeggen. Liefst tot volgende zomer omdat najaar, winter en lente altijd tricky zijn voor paarden gevoelig voor hb.
Maar dat moet maar net mogelijk zijn natuurlijk op de plek waar je staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 08:38 



 
Profiel   

assebassie schreef
Bucephalus schreef
Hoi, een vraagje. Mijn oude merrie staat op 3 tabletten Prascend, de kosten rijzen de pan uit, net weer een rekening van € 242,50 voor 160 tabletten, maar die zijn snel op. Zijn er alternatieven? Het zijn inmiddels zoveel pagina's dat ik die info er niet snel uit kan halen.

Ik lees het graag.

Pergoquin en pergosafe zijn een stuk goedkoper.


We kunnen hier in BE die pergosafe niet krijgen. Ik ga slecht op zulke dingen }:) :x
Is het prijsverschil groot ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 08:40 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Ik denk dat dit verstandig is inderdaad Junior. Hoelang is moeilijk te zeggen. Liefst tot volgende zomer omdat najaar, winter en lente altijd tricky zijn voor paarden gevoelig voor hb.
Maar dat moet maar net mogelijk zijn natuurlijk op de plek waar je staat.

Dat zou wel heel zuur zijn voor hem
De mogelijkheid is er wel,dan zal hij wel alleen staan de andere paarden zijn gezond en minder gevoelig
Ik ga in iedergeval het wel voor zeker 2 weken doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 09:04 



 
Profiel   

Inderdaad wel sneu voor hem. Het weer en de grasgroei in de gaten houden en zien dat hij zijn graasmasker aanhoudt is een alternatief :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 09:08 



 
Profiel   

Is er ook iemand die een refractometer gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 09:35 



 
Profiel   

[/quote]
Pergoquin en pergosafe zijn een stuk goedkoper.[/quote]

We kunnen hier in BE die pergosafe niet krijgen. Ik ga slecht op zulke dingen }:) :x
Is het prijsverschil groot ?[/quote]
ik betaal ongeveer een derde minder dan prascend, wel even zoeken, da willen er ook aan verdienen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 10:11 



 
Profiel   

1/3 minder dan prascend klinkt aantrekkelijk, vooral omdat die pergosafe ook 2mg pillen heeft.
Maar goed, niet te krijgen dus in belgenland. :\

Een refractometer ? Nee, nog nooit van dichtbij gezien. Waarvoor wil je die gebruiken dan ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 11:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 385 van de 434 [ 10838 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen