Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 118 van de 148 [ 3679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 148  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

 

Ik heb die van hkm net besteld. Ben benieuwd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 16:36 



 
Profiel   

Drico schreef
Iemand dan ook al toevallig deze?
https://www.agradi.nl/hkm-nekbeschermer ... -zwart.htm

Aanzienlijk goedkoper dan de BoT! En nu ook nog eens gratis verzending bij Agradi..


Die heb ik inmiddels als een jaar in gebruik en kan niet zeggen dat ik echt verschil merk.
Maar ook geen specifieke problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 17:00 



 
Profiel   

Drico schreef
Iemand dan ook al toevallig deze?
https://www.agradi.nl/hkm-nekbeschermer ... -zwart.htm

Aanzienlijk goedkoper dan de BoT! En nu ook nog eens gratis verzending bij Agradi..


Ik heb deze ook. Merk geen verschil....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 19:10 



 
Profiel   

Zouden ze passen?

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 19:25 



 
Profiel   

Ik vind ze wat krap ogen aan de voorkant.
Achterkant lijkt me juist ruim genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 19:28 



 
Profiel   

Wat een rare pasvorm...


Ik heb de hkm kopstuk beschermer. Paard heeft pijn klachten in die regio. Merk er totaal geen verschil mee kwa rijden. Werd alleen wel erg zweterig dus gebruik m niet meer.

Heb nu na 1,5 week opbouwen de rambo ionic dag en nacht op. Ben tevreden over paard maar hij is ook net terug van 2 weken training en rijden is dus sowieso wel beter dus ben niet de beste recensent op dat vlak.

Omdat sommige paarden er kennelijk heftig op reageerden; hoe merkten jullie dat jullie paarden er op reageerden?
Ben zo'n hypochonder wat paard betreft dat ik bang ben dat ik wat mis :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 22:41 



 
Profiel   

Nou als ze er raar op reageren dan mis je dat echt niet hoor. Mijn merrie was een soort van traag in d’r hoofd en een beetje afwezig. Leek alsof ze dronken was. Afwezig, wazig en wiebelig op haar benen. Ze had ook een rare blik in d’r ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 23:48 



 
Profiel   

Mijne reageerde er ook niet op hoor. Paar dagen halve dag op en daarna gewoon altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 23:50 



 
Profiel   

@Saaams, volgens mij zitten ze prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 23:51 



 
Profiel   

Mijn paard reageerde heftig op de Ionic liner, dat mis je inderdaad niet hoor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 23:58 



 
Profiel   

Hier de BoT kopstuk, gebruik hem al jaren onder mijn S&T, maar merk daar geen verschil. Vooral gekocht omdat hij lekker zacht voelde en lis gehaald kon worden.
Ik heb ook de Ionic staldeken, ik heb wel het idee dat mijn paard daar fijner mee loopt. Iets relaxter... maar het blijft een driftkikkertje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 00:06 



 
Profiel   

Ik heb vier weken geleden een kopstukbeschermer aangeschaft van Catago , Fir Tech, werkt met keramische deeltjes. Ik merk duidelijk verschil bij mijn paard. Hij schud altijd veel met zijn hoofd alsof hij last heeft van zijn voorpluk en manen tijdens het lopen, dat is met de kopstukbeschermer helemaal weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 10:53 



 
Profiel   

Saaams schreef
Zouden ze passen?]


Hangt er vanaf waarom je ze om hebt. Om de kootholte te beschermen ziet het er goed bedekt uit, is het om ook de kans te beperken om ijzers af te trappen, dan zijn ze te klein aan de zijkant.

Maar wel aparte pasvorm, want als je ze groter zou bestellen dan lijken ze me van achter te lang worden.
Lijken me echt alleen bedoeld als kootholtebeschermers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 14:26 



 
Profiel   

Rivano schreef
Saaams schreef
Zouden ze passen?]


Hangt er vanaf waarom je ze om hebt. Om de kootholte te beschermen ziet het er goed bedekt uit, is het om ook de kans te beperken om ijzers af te trappen, dan zijn ze te klein aan de zijkant.

Maar wel aparte pasvorm, want als je ze groter zou bestellen dan lijken ze me van achter te lang worden.
Lijken me echt alleen bedoeld als kootholtebeschermers.


Dat ze de ijzers niet aftrapt is de voornamelijke reden. Maar ze staat nog wat te stijl op haar voeten. Nieuwe smid is dit langzaam aan het corrigeren. Dan zal het wel beter passen denk ik. Maat L zal te groot worden ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 14:49 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de Ionic stable sheet als onderdeken te gebruiken? de andere dekens gaan niet klein genoeg voor mijn ukken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 10:39 



 
Profiel   

Caaatje schreef
Heeft iemand ervaring met de Ionic stable sheet als onderdeken te gebruiken? de andere dekens gaan niet klein genoeg voor mijn ukken :o


Ja ik. Pasvorm is voor die van mij niet helemaal ideaal (alleen amigo ligt goed, overige Rambo ook niet) maar buiten dat ligt het prima. Heb dan de staldeken gewoon onder een regendeken en dat ligt prima! Ik gebruik hem trouwens nooit alleen als staldeken want voor mijn gevoel is hij nogal fragiel dus ik heb er altijd een regendeken overheen als ze hem langer op heeft dan onder toezicht of in de trailer

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 11:54 



 
Profiel   

pluisje88 schreef
Caaatje schreef
Heeft iemand ervaring met de Ionic stable sheet als onderdeken te gebruiken? de andere dekens gaan niet klein genoeg voor mijn ukken :o


Ja ik. Pasvorm is voor die van mij niet helemaal ideaal (alleen amigo ligt goed, overige Rambo ook niet) maar buiten dat ligt het prima. Heb dan de staldeken gewoon onder een regendeken en dat ligt prima! Ik gebruik hem trouwens nooit alleen als staldeken want voor mijn gevoel is hij nogal fragiel dus ik heb er altijd een regendeken overheen als ze hem langer op heeft dan onder toezicht of in de trailer


wat voor een paard heb je als ik vragen mag? en combineer je het dan ook met amigo regendekens of zijn ze alleen te combineren met rambo dekens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 11:57 



 
Profiel   

Een kwpn merrie maar ze heeft een rare vorm ten opzichte van dekens. Hele brede schouders, korte borst, mega schoft, dunne hals en kort paard. Ik heb alleen maar amigo want Rambo heeft het halsgat te groot voor haar waardoor de dekens achter de schoft gaan trekken (doet de ionic ook). Maat kleiner is te strak in de schouders dus die zijn dan binnen twee dagen kaal. maar de staldeken is gewoon een deken op zich met singels en voorsluiting dus je kunt er elke willekeurige deken overheen gooien lijkt me. Ik heb hem zowel onder een amigo Hero regendeken als onder een amigo bravo regendeken als onder een bravo winterdeken gehad. Ging allemaal prima. Maar zoals gezegd ik heb buiten de ionic alleen maar amigo dus ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 12:21 



 
Profiel   

Op mijn Fries (veel hals, rond geribt, niet teveel schoft) liggen de Rambo’s altijd wel goed.
Ik heb nu voor mijn jonge Fries een Amigo Bug Buster gekocht. Dat lijkt tot nu toe ook prima.
Ik gebruik de Ionic stable sheet voor wedstrijd en les (en als ik het niet vergeet voor het rijden thuis ook, maar het zit er nog niet helemaal in gesleten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 13:39 



 
Profiel   

Ik heb de nekbeschermer voor paard gisteren voor het eerst gebruikt ik vond haar een stuk rustiger met haar hoofd ga hem nu vaker gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 13:53 



 
Profiel   

Er zijn nieuwe limited edition bling bling zadeldekjes van Back on Track in allemaal leuke kleurtjes! Ze zijn gaaf! Hebben jullie die al gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 15:16 



 
Profiel   

frutsels schreef
Er zijn nieuwe limited edition bling bling zadeldekjes van Back on Track in allemaal leuke kleurtjes! Ze zijn gaaf! Hebben jullie die al gezien?



Oooooh nee!!! Linkje!!!

Ik dacht er laatst aan dat kleurtjes wel leuk zouden zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 15:19 



 
Profiel   

Heel leuk! Er staan prachtige foto’s op de site maar ik ben eigenlijk benieuwd naar simpele telefoon foto’s in daglicht. Met name ook naar het ventilatie gedeelte en de binnenzijde. Heb jij die Frutsels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 15:23 



 
Profiel   

@Saaams: http://www.backontrackvoorpaarden.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 15:35 



 
Profiel   

@VWestra: ik zal eens een paar foto's bij daglicht maken en ze hier plaatsen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 15:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 118 van de 148 [ 3679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 148  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen