Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 333 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Het gevecht tegen een Sarcoïd

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb getwijfeld om dit topic te openen maar om toch de ervaring met deze behandeling te delen
zodat meerdere mensen in de toekomstig hier voor kunnen kiezen heb ik de keus toch gemaakt.

In dit topic: [MD] Sarcoid behandeling ooglid
heeft men kunnen lezen dat het tijd voor actie was en zocht ik naar ervaringen. Helaas heb ik niet
echt specifieke ervaringen kunnen vinden maar wel de bevestiging van een bepaalde kliniek.

Ik zal maar gewoon bij het begin beginnen ......

Mijn merrie heet 'Shine Like A Star', of de kliniek noemen ze haar 'Shine', maar haar roepnaam is gewoon Baby of Beeb. Ze is een Quarter Horse merrie die sinds 1 maand oud al in mijn bezit is. Ze wordt in juni 7 jaar oud.


[ img ]
In 2015, toen het warme weer eindelijk wat begon weg te trekken, kwamen we er achter dat het verdikte oog niet zomaar iets van de vliegen was. De Dierenarts kwam voor mijn vriendin haar paard en controleer gelijk het oog van mijn merrie Baby. 'Een schoonheidsfoutje', werd het genoemd. Ook het woord Sarcoïd viel maar ik moest mij er niet te druk om maken. Zolang het zo klein blijft is het oké.

Zo gezegd zo gedaan ... het werd nauw in de gaten gehouden.
Ook in 2016 hebben we een flinke warme periode gehad en de plek op het oog was de ene dag dikker dan de andere dag .. het was heel moeilijk om er een pijl op vast te prikken.
Op exact dezelfde datum een jaar later maakte ik een nieuwe foto & had ik geweldig vergelijkingsmateriaal.

[ img ]
Nog steeds niets schokkends .. maar we gaan actie ondernemen. Ook dit was de constatering van de DA die in december kwam ineten. Helaas is niet alles direct geregeld maar ik heb mijn beste gedaan. Ook het financiële plaatje moest goed bekeken worden.

Utrecht had opties .. maar aangezien mijn merrie in Weert (Limburg) staat vond ik die reis iets te. Ook stonden zij voor veel onnodig reizen (langs komen om te kijken, dan weer langs komen voor biopt enzovoort). Ik vond het contact niet fijn en de behandelingen leken lastig te worden met deze plek.
Verder zoeken dus ...

Ik kwam uit bij EquiTom in België. Zij constateerde bij de 2e foto direct dat er absoluut niet in gesneden mag worden en dat er een behandeling geschikt was voor deze soort sarcoid. Elektrochemotherapie. Oei ...
Kort nagedacht maar al vlot de afspraak geregeld en 31 januari 2017 zou Beeb behandeld worden.

Prompt kreeg ik een week voor de afspraak een telefoniste aan de telefoon die mijn voicemail had ingesproken. Het apparaat waarmee behandeld zou worden zouden ze hebben weggedaan en Beeb kon niet behandeld worden. Mijn bek viel letterlijk open en ik schrok me kapot. Aan de telefoon kreeg ik weinig respons en omdat ik erop stond dat mijn merrie toch met enige spoed behandeld diende te worden zou ik terug worden gebeld door Tom.
En dan moet je geduld hebben .. Apparaat was weg? Terwijl ik al 1,5 maand een afspraak had staan?
Tom belde mij op en begon zijn gesprek met alle mogelijke behandelingen die er bestaan en dat er geen één geschikt is voor dit 'probleem'. Ik wist het niet meer .. paniek sloeg toe. Moet ik haar dan in laten slapen!? Gelukkig sloeg Tom dat meteen in de wind: het apparaat is er nog, maar we willen zeker weten dat je er voor gaat. Het is een dure en lange behandeling en halverwege stoppen heeft geen zin.

Natuurlijk ga ik er voor!
Máár deze plek is lastig en diepgeworteld .. houd rekening met meerdere behandelingen. Doe ik. Doen we ... we gaan er gewoon voor.

Op maandag 30 januari 2017 heb ik Beeb gebracht naar de kliniek in België. Ik werd netjes geholpen en goed voorgelicht hoe & wat. Interessante sheet gezien met daarop een soortgelijke behandeling en hoe het er nu uit ziet. Dat gaf goede hoop.

De plek van Beeb was ondertussen in de laatste maand ook alweer flink gegroeid. Daarom moest er echt actie komen ...

[ img ]
Beeb net op de kliniek.

Op dinsdag 31 januari 2017 is ze behandeld en ik werd netjes 's middags gebeld dat het allemaal geslaagd was. De plek bleek in hun ogen kleiner dan ze vanaf de foto verwacht hadden. De sarcoïd is 4cm groot.

Op woensdag 1 februari 2017 heb ik mijn knappe merrie mogen ophalen. Ik kreeg 's ochtends een 'Go' dat ze vervoerd mocht worden. Ze at goed en had geen koorts en dergelijke.

[ img ]
Dit was de middag dat mijn merrie weer terug op stal stond. Het is rondom kaal geschoren en je ziet
natuurlijk het ontsmettings middel ook. Maar ik zag wel direct 'verschil'. Er is werking. Ik had niet
verwacht dit al te zien.


[ img ]
Donderdag 2 februari 2017. Volgens de kliniek geheel normaal en ziet het er goed uit.


[ img ]
Zondag 5 februari 2017. Flinke zwelling maar ziet er verder 'rustig' uit. Ze toont geen pijn, eet goed
en is actief in de wei & paddock. Vind het alleen niet fijn om te dicht aan deze kant benadert te worden.


Aankomende vrijdag 10 februari 2017 moet ik opnieuw een foto naar de kliniek sturen.
Afgaande van die foto krijg ik te horen of ze na 14 dagen (vanaf begin behandeling) terug moet voor de 2e behandeling.

Voor nu is het afwachten, duimen draaien en zien wat de toekomst ons gaat brengen.

Dit is dus een Sarcoïd behandeling d.m.v Elektrochemotherapie
Mijn merrie gaat onder volledige narcose op de 'tafel' en krijgt een vloeistof in de sarcoïd gespoten. Daarna word er met een apparaat elektroschokken de sarcoïd ingestuurd.
In ieder geval is het mij zo uitgelegd ... dont blame me ... :) Het is een hoop in het engels wat soms
best lastig is :o

Volgen jullie mee?
Duimen jullie mee?

En moest je het niet eens zijn met mijn keuze: Dat is je goed recht. Maar dat voegt geen waarde toe aan dit topic.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 14:21 



 
Profiel   

Ik duim zeker mee. Interessant topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 14:29 



 
Profiel   

Ik volg! Die foto van gister laat echt goed zien dat het er rustig uit ziet, ik hoop eigenlijk voor je dat ze nog een behandeling mag ondergaan! Dat zou in ieder geval bij mij een iets beter gevoel geven dat het niet meer terug komt.. (Al kun je daar natuurlijk nooit zeker van zijn..)
Heel veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 14:48 



 
Profiel   

Ik duim ook mee voor je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 14:50 



 

Dat is inderdaad een erg nare plek voor een sarcoid. Interessant dat je al zo snel verschil ziet, het lijkt nu vooral 'rustig dik' terwijl het er op de eerdere foto's wrattig uitziet.

Wel gek dat ze je eerst een behandeling met een apparaat beloven, vervolgens zeggen dat het apparaat er niet meer is, daarna alle andere mogelijke behandelingen afwijzen en afsluiten met dat het apparaat er gewoon is, en dat ze dit alles alleen maar zeiden om te controleren of je het wel echt kon/wilde betalen?
Ik hoor over EquiTom eigenlijk alleen maar positieve verhalen, maar dit vind ik het wel heel erg gek. Het klinkt eerlijk gezegd wat manipulatief, erg apart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 14:57 



 
Profiel   

Ik duim mee! Leuk dat je een volgtopic hebt gemaakt, zal voor veel mensen heel leerrijk zijn :)

Hopelijk gaat de behandeling vlotjes en komt je lieve paardje er weer helemaal bovenop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:02 



 
Profiel   

Joanieke schreef
Ik volg! Die foto van gister laat echt goed zien dat het er rustig uit ziet, ik hoop eigenlijk voor je dat ze nog een behandeling mag ondergaan! Dat zou in ieder geval bij mij een iets beter gevoel geven dat het niet meer terug komt.. (Al kun je daar natuurlijk nooit zeker van zijn..)
Heel veel succes!


Er zullen sowieso een stuk of 4 tot 5 behandelingen of zelfs meer nodig zijn. Het is afhankelijk van hoe de plek zich evolueert wanneer ze terug moet komen voor de volgende chemo behandeling.


xyzutu2 schreef
Wel gek dat ze je eerst een behandeling met een apparaat beloven, vervolgens zeggen dat het apparaat er niet meer is, daarna alle andere mogelijke behandelingen afwijzen en afsluiten met dat het apparaat er gewoon is, en dat ze dit alles alleen maar zeiden om te controleren of je het wel echt kon/wilde betalen?
Ik hoor over EquiTom eigenlijk alleen maar positieve verhalen, maar dit vind ik het wel heel erg gek. Het klinkt eerlijk gezegd wat manipulatief, erg apart.


Ik vond het ook heel vreemd en heb dit ook direct aangekaart bij Tom. Hij zei er verder niets meer over. Toen ik aan kwam lopen bij de receptie zei de dame in kwestie ook, 'Toch nog gelukt?',... dat is sowieso een vreemde en vind het contact met haar alles behalve fijn. Het contact met de receptie is ook minder fijn dan met de kliniek en de doktoren zelf. Dus daar heb ik zeker veel respect voor!
Het schijnt dus dat veel mensen halverwege afhaken. Omdat er geen verschil is of omdat ze het te veel moeite vinden worden.

Ik wist hoe en wat betreffende de behandelingen dus ik ging er al voor. Maar schrok gewoon heel erg want ik zag het stukje 'in laten slapen' al veel te dicht bij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:20 



 
Profiel   

Ik volg ook mee! Ziet er inderdaad mooi rustig uit nu, de zwelling zal denk ik vanzelf zakken.

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:23 



 
Profiel   

Wat fijn dat je het hier deelt. Ik had er nog nooit van gehoord en hoop het het ook nooit nodig te hebben maar het is toch goed om te weten wat er allemaal mogelijk is. Ik wens je nog veel beterschap met je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:26 



 
Profiel   

xDenies schreef
Joanieke schreef
Ik volg! Die foto van gister laat echt goed zien dat het er rustig uit ziet, ik hoop eigenlijk voor je dat ze nog een behandeling mag ondergaan! Dat zou in ieder geval bij mij een iets beter gevoel geven dat het niet meer terug komt.. (Al kun je daar natuurlijk nooit zeker van zijn..)
Heel veel succes!


Er zullen sowieso een stuk of 4 tot 5 behandelingen of zelfs meer nodig zijn. Het is afhankelijk van hoe de plek zich evolueert wanneer ze terug moet komen voor de volgende chemo behandeling.


xyzutu2 schreef
Wel gek dat ze je eerst een behandeling met een apparaat beloven, vervolgens zeggen dat het apparaat er niet meer is, daarna alle andere mogelijke behandelingen afwijzen en afsluiten met dat het apparaat er gewoon is, en dat ze dit alles alleen maar zeiden om te controleren of je het wel echt kon/wilde betalen?
Ik hoor over EquiTom eigenlijk alleen maar positieve verhalen, maar dit vind ik het wel heel erg gek. Het klinkt eerlijk gezegd wat manipulatief, erg apart.


Ik vond het ook heel vreemd en heb dit ook direct aangekaart bij Tom. Hij zei er verder niets meer over. Toen ik aan kwam lopen bij de receptie zei de dame in kwestie ook, 'Toch nog gelukt?',... dat is sowieso een vreemde en vind het contact met haar alles behalve fijn. Het contact met de receptie is ook minder fijn dan met de kliniek en de doktoren zelf. Dus daar heb ik zeker veel respect voor!
Het schijnt dus dat veel mensen halverwege afhaken. Omdat er geen verschil is of omdat ze het te veel moeite vinden worden.

Ik wist hoe en wat betreffende de behandelingen dus ik ging er al voor. Maar schrok gewoon heel erg want ik zag het stukje 'in laten slapen' al veel te dicht bij komen.

Aah oke, dan wordt dat dus wel goed aangepakt! Ik merk soms dat ze bij onze praktijk veel te vaak afwachten, en dan alsnog niet bijvoorbeeld een tweede wormspuit meegeven, ookal ben je er gewoon zeker van dat je paard weer wormen heeft... (Is natuurlijk wel heel iets anders, maar mijn vertrouwen in een dierenarts is echt heel laag geworden daardoor...)

Wat je zo beschrijft lijkt alsof het heel lastig communiceren is met de receptie/telefoniste, was er geen miscommunicatie wat betreft het weg doen van het apparaat? :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:31 



 
Profiel   

Joanieke schreef
Aah oke, dan wordt dat dus wel goed aangepakt! Ik merk soms dat ze bij onze praktijk veel te vaak afwachten, en dan alsnog niet bijvoorbeeld een tweede wormspuit meegeven, ookal ben je er gewoon zeker van dat je paard weer wormen heeft... (Is natuurlijk wel heel iets anders, maar mijn vertrouwen in een dierenarts is echt heel laag geworden daardoor...)

Wat je zo beschrijft lijkt alsof het heel lastig communiceren is met de receptie/telefoniste, was er geen miscommunicatie wat betreft het weg doen van het apparaat? :x


Ja het is eigenlijk chemo en de sarcoïd is ka*nker en zo wordt het ook genoemd. Er zijn nu ook niet-paardenmensen in mijn omgeving die heel enthousiast zeggen van: De behandeling is geslaagd?, of 'Je moet vast geen 2e keer?', en ik kan me echt opvreten aan die opmerkingen. Chemo bij mensen is ook pittig en zwaar .. dit is gewoon vergelijkbaar.

Achteraf gezien had ik deze behandeling eerder willen starten. Maar aangezien de DA het een 'schoonheidsfoutje' noemde en ik prima kan leven met een paard met een plekje bij haar oog zag ik de ernst er niet van in. Maar goed ... achteraf achteraf .. we zijn er nu voor de volle 300% mee bezig.

Communicatie is inderdaad via de receptie wat lastig. Ik heb zojuist gebeld omdat ik nog steeds geen verslag heb ontvangen wat ik hopelijk kan doorsturen naar de verzekering (ik reken op niets, alles is meegenomen). En ik kreeg nu voor het eerst te horen dat de 'Vet' er nog mee bezig is. Als die dame in kwestie dat nu de afgelopen 2x al had gezegd dan had ik niet zo ongeduldig over hoeven komen haha.

Maar het is inderdaad vreemd gegaan. Ik heb het apparaat ook morgen zien .. ding zit in een kartonnen doos en neemt geen plek in beslag. Stelt niets voor haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 15:49 



 
Profiel   

xDenies schreef
Joanieke schreef
Aah oke, dan wordt dat dus wel goed aangepakt! Ik merk soms dat ze bij onze praktijk veel te vaak afwachten, en dan alsnog niet bijvoorbeeld een tweede wormspuit meegeven, ookal ben je er gewoon zeker van dat je paard weer wormen heeft... (Is natuurlijk wel heel iets anders, maar mijn vertrouwen in een dierenarts is echt heel laag geworden daardoor...)

Wat je zo beschrijft lijkt alsof het heel lastig communiceren is met de receptie/telefoniste, was er geen miscommunicatie wat betreft het weg doen van het apparaat? :x


Ja het is eigenlijk chemo en de sarcoïd is ka*nker en zo wordt het ook genoemd. Er zijn nu ook niet-paardenmensen in mijn omgeving die heel enthousiast zeggen van: De behandeling is geslaagd?, of 'Je moet vast geen 2e keer?', en ik kan me echt opvreten aan die opmerkingen. Chemo bij mensen is ook pittig en zwaar .. dit is gewoon vergelijkbaar.

Achteraf gezien had ik deze behandeling eerder willen starten. Maar aangezien de DA het een 'schoonheidsfoutje' noemde en ik prima kan leven met een paard met een plekje bij haar oog zag ik de ernst er niet van in. Maar goed ... achteraf achteraf .. we zijn er nu voor de volle 300% mee bezig.

Communicatie is inderdaad via de receptie wat lastig. Ik heb zojuist gebeld omdat ik nog steeds geen verslag heb ontvangen wat ik hopelijk kan doorsturen naar de verzekering (ik reken op niets, alles is meegenomen). En ik kreeg nu voor het eerst te horen dat de 'Vet' er nog mee bezig is. Als die dame in kwestie dat nu de afgelopen 2x al had gezegd dan had ik niet zo ongeduldig over hoeven komen haha.

Maar het is inderdaad vreemd gegaan. Ik heb het apparaat ook morgen zien .. ding zit in een kartonnen doos en neemt geen plek in beslag. Stelt niets voor haha.

Oh wauw, na mijn idee heeft de receptie/telefoniste dan ook echt geen verstand van de zaken daar, vraag me af hoe de dierenartsen daar tegen kijken, lijkt me niet fijn om daar mee te werken.
En idd, dacht al dat het iets was wat op kanker lijkt. Weet je ook de reden waarom het niet operatief weg te halen is? Het ziet er namelijk uit alsof het iets oppervlakkig is, en dus niet in het paardenhoofd zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:07 



 
Profiel   

Het lijkt inderdaad oppervlakkig maar dat is het dus niet. Tevens zit het ook op het ooglid wat gewoon zeer risicovol is. Op een willekeurige andere plek hadden ze best kunnen snijden maar komt het ook vaker terug. & juist op deze plek zit het enorm diep gewortelde legde de arts mij uit.
Dit zijn eigenlijk bestralingen en gaat zo diep als het nodig is. Schijnt ook dat het paard tijdens de behandeling flink schokt. Andere mogen het dier dan ook niet 'vasthouden' als de arts de schokken toedient.

Ik mag kijken .. maar heb daar nog geen behoefte voor gehad. Ik zat al half huilend in de auto om haar er heen te brengen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:11 



 
Profiel   

xDenies schreef
Het lijkt inderdaad oppervlakkig maar dat is het dus niet. Tevens zit het ook op het ooglid wat gewoon zeer risicovol is. Op een willekeurige andere plek hadden ze best kunnen snijden maar komt het ook vaker terug. & juist op deze plek zit het enorm diep gewortelde legde de arts mij uit.
Dit zijn eigenlijk bestralingen en gaat zo diep als het nodig is. Schijnt ook dat het paard tijdens de behandeling flink schokt. Andere mogen het dier dan ook niet 'vasthouden' als de arts de schokken toedient.

Ik mag kijken .. maar heb daar nog geen behoefte voor gehad. Ik zat al half huilend in de auto om haar er heen te brengen :')

Oke, heel duidelijk! En kan ik me goed voorstellen.. Ik huilde de boel al bij elkaar toen mijn paard een wondje had op haar hak wat niet goed genas, achteraf was vlas in haar stal de oplossing... :+

Ben heel benieuwd hoe het straks verder gaat met je merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:17 



 
Profiel   

Nou toen ik het telefoongesprek met de Arts had opgehangen barste ik ook wel goed in tranen uit hoor .. Vooral omdat het woordje 'k*nker' er nu aan verbonden zat nam voor mij een hele zware lading mee.

De maandag had ik een hoop gedoe met treinen waardoor ik laat thuis was. Dinsdag veel stress op m'n werk omdat het telefoontje zo laat kwam (tsja wist niet wanneer ze behandeld werd) en 's avonds was het echt even een ontploffing en vooral dikke tranen en het besef, 'Ik wil Baby absoluut niet kwijt!', ben nogal een doemdenker .... Woensdag weer hoop gedoe met de treinen maar gelukkig bijtijds thuis. Dit weekend even op adem kunnen komen.
Beeb staat in Limburg en ik woon in Rotterdam en ze word 24/7 in de gaten gehouden .. maar maakt het soms niet makkelijker. Ondanks wetend dat ze daar juist staat omdat het daar beter is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:19 



 
Profiel   

[ img ]

Krijg zojuist deze foto doorgestuurd. Pfoe wat verandert het snel zeg.. het word enorm :o

6-02-2017

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:39 



 
Profiel   

Had van deze methode nog nooit gehoord.
Hopen dat het goed wegtrekt en ook wegblijft.

Hier afbinden, bevriezen, wegsnijden gedaan gehad maar hielp niet.
Uiteindelijk is de Aldara zalf de enigste oplossing geweest om alles weg te krijgen en zo te houden.
Ze heeft na deze behandeling ook tot nu toe geen meer gehad, dat al jaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 16:41 



 
Profiel   

Het ziet er een stuk rustiger uit nu.. Ik blijf voor je duimen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 17:25 



 
Profiel   

Heftig zeg, ik duim voor een goed resultaat. En dank je voor het delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 17:36 



 
Profiel   

_Alarm_wlkp schreef
Hier afbinden, bevriezen, wegsnijden gedaan gehad maar hielp niet.
Uiteindelijk is de Aldara zalf de enigste oplossing geweest om alles weg te krijgen en zo te houden.
Ze heeft na deze behandeling ook tot nu toe geen meer gehad, dat al jaren.


En op welke plek zat de betreffende sarcoïd? Hier was zalf absoluut geen oplossing omdat het oog
dan aangetast kan worden. En zolang dit voorkomen kan worden doe ik dit graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 17:37 



 
Profiel   

Borst, singelplek, 2 in het gevoeligste deel van de liezen.
Idd niet aan het oog, wou gewoon even zeggen dat ik ook bekend met sarcoïden maar niet met de methode die nu bij jouw paard gebruikt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 17:45 



 
Profiel   

Duim met je mee dat de behandeling goed aanslaat en je er niet te vaak voor terug hoeft te gaan.
Wel raar verhaal van apparaat is weg hoor, vreemd...
Rotplek hoor zo bij het oog.

Zalf bij het oog zou ik ook niet durven (been en neus van mijn paard zijn gezalfd met Knottenbelt zalf), zit bij mijn paard nu sarcoid in oor en die is ook niet te zalven, paard is nu in Utrecht onder behandeling met bcg, ben er heel blij mee tot nu toe (onderschrift naar topic).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 18:23 



 
Profiel   

Heftige plek zeg! En inderdaad, bij het oog kan je natuurlijk ook niet zalven, je kan niets.

Jammer dat het contact stroef en raar is verlopen met de kliniek, maar wel fijn dat je vertrouwen in de arts hebt!

Ik ga volgen, ik ben heel benieuwd naar het verloop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-17 18:40 



 
Profiel   

Toevallig hebben we dezelfde naam en had mijn paard ook sarcoiden. Een op zijn ooglid en een op zijn lip. Allebei succesvol weg dmv een bcg behandeling in Utrecht.

Ik wens je veel succes met het weg krijgen van die rotdingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-17 19:40 



 
Profiel   

Hier weer een update.

Vandaag is het dag 10 na de behandeling en dat betekend dat er gekeken moest worden hoe nu verder.
Onderstaande foto's kreeg ik deze middag toegezonden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zwelling lijkt weg en er lijkt een plek om de rand te ontstaan.
Ik heb deze foto's direct door gestuurd naar de kliniek en werd vlot teruggebeld. Ze mag dinsdag weer terug komen.

Maandag gaan we dus weer het avontuur aan ... helaas begin ik griep te krijgen waardoor het even pittig zal zijn. Gelukkig werkt mijn werk erg fijn mee en kan ik snel en gemakkelijk dagen op nemen zolang het kan.

Kliniek vroeg specifiek of ze echt dinsdag behandeld kan worden gezien dat er dan 14 dagen tussen zit. Liever niet later.

We gaan er weer voor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-17 18:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 333 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen