Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 14 [ 333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Het gevecht tegen een Sarcoïd

 
Profiel   

Fijn dat het meevalt, maar jammer van de communicatie.......
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 10:16 



 
Profiel   

Tot op heden ook nog niets van Equitom gehoord, dus daar ga ik volgende week nog eens achteraan bellen - ze krijgen nog een paar dagen de tijd ;)
Helaas kreeg ik vanochtend een appje van een stalgenoot, het andere oog heeft nu ook een zelfde soort bultje. Ben benieuwd hoe dat er morgen uit ziet, nog meer zalven dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 13:23 



 
Profiel   

Bummer, dat is niet het bericht dat je wilt krijgen. Ik hoop dat het voor beide ogen meevalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 16:37 



 
Profiel   

Ja het is precies hetzelfde dus ik vermoed dat het dan ook gewoon zo'n chalazion is. Ik ga er echter ditmaal niet voor naar de kliniek. Als het weer zo snel kleiner wordt ... Ik bekijk het morgen even zelf. Mocht het nodig zijn kan ik altijd gewoon een reguliere dierenarts bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 16:49 



 
Profiel   

Nu ben ik vergeten om een foto te maken van haar rechter oog, maar daar is haast niets meer van te zien. Die zalven we tot zondag.

Haar linker oog zijn we het zalven gister mee begonnen, toen was het zo:

[ img ]
Deze kreeg ik door gestuurd.

Maar vandaag was het al weer zo. Ja ze hoorde iets 'engs' vandaar het grote schrik oog :Y) Bom proeve pony, maar die ogen af en toe haha.
[ img ]

Ik heb geen flauw idee wat ik er van moet vinden, maar als het zo weg gaat vind ik het prima. Dit oog zullen we tot volgende week zondag zalven. Dan zijn het ook 10 dagen (gister was geen hele dag).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 14:47 



 
Profiel   

xDenies schreef
Dag 735, ongeveer plus minus :)
Het is nu iets meer dan twee jaar geleden sinds de eerste behandeling. Dat was op 30 januari 2017.

Ik zie nog steeds verandering, het is maar miniscuul. Het belangrijkste is vooral dat het niet terug komt tot zover. *\o/*

[ [url=m/Z3yTI0.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoewel bokt het niet leuk vind dat ik dit topic een up geef *\%/* Vond ik het wel interessant om te delen! Dit is dus een update van 4 jaar na de laatste 'update' (april 2019). Dat betekent dat we nu ongeveer 6 jaar verder zijn na de behandeling (30januari 2017).

Citaat
4 jaar na de laatste update. Het is nog steeds rustig al denken sommige ineens dat er een "wond" zit, maar wij weten dat het de littekens van de behandeling zijn. Het valt ook niet op, tot je ineens goed kijkt haha. Al vaker een appje gekregen van 'Wat is er met Baby!?', no worries .. dat zijn de littekens van onze strijd =:)
Ondertussen groeien er zelfs 2 tastharen! Voorheen was er wel eens ééntje, maar verdween in een paar dagen. Deze strijders zijn er nog steeds.


[ img ]

[ img ]

Als ik soms topics lees met snijden, zalfjes en dergelijke. Ben ik toch zó dankbaar dat ik voor deze oplossing kon gaan. Heftig, snel, maar wel al 6 jaar vrij! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:38 



 
Profiel   

Toppie

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 23:40 



 
Profiel   

Wat fijn dat het nog steeds goed gaat!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 06:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 14 [ 333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen