ervaringen vernevelaars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:51

Tancreda4 schreef:
Wat doen die spliterwten dan? Welke stofjes zitten daar in? Benauwdheid ook weg of alleen de hoest (prikkels)? Ik heb een lastig geval die niet hoest of nog benauwd is. Ik hoor aan haar ademhaling en zie aan uithoudingsvermogen dat het niet ok zit . Ze zit enorm vol slijm maar valt zo slecht te controleren of iets heeft gewerkt, alleen met elke keer invasieve endoscopies


Ik heb geen idee. Een oude joodse vriendin raadde ons het aan en baad het niet.... Wij waren al in zo'n stadium dat we alles wilde proberen en hebben het hier echt nog wel heel lang (gezonder!) mee kunnen volhouden!

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:36

Ik ben voor een vriendin op zoek naar een tweedehands Flexineb. Had er tot 2 jaar zelf een (tot grote tevredenheid) maar erna helaas doorverkocht via de veearts. Iemand die het apparaat tweedehands aanbiedt ?

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 00:28

Afbeelding
Wij zijn het stomen via de hooistomer aan het uitproberen (hooi is al gestoomd, maar zo kan hij eten tijdens het stomen)
Het wordt niet te warm en paard vindt het heerlijk.. Slaapt er gewoon bij.
Het zal vast niet zo snel werken als een echte vernevelaar, maar er komt wel degelijk snot uit zijn neus en tijdens het wandelen hoor ik hem bezig zijn met slijm. De dierenarts vond het een goed probeersel dus we hopen op resultaat

sunny43
Berichten: 1064
Geregistreerd: 14-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:21

Dropneus95 schreef:
[ [url=m/gePAfE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn het stomen via de hooistomer aan het uitproberen (hooi is al gestoomd, maar zo kan hij eten tijdens het stomen)
Het wordt niet te warm en paard vindt het heerlijk.. Slaapt er gewoon bij.
Het zal vast niet zo snel werken als een echte vernevelaar, maar er komt wel degelijk snot uit zijn neus en tijdens het wandelen hoor ik hem bezig zijn met slijm. De dierenarts vond het een goed probeersel dus we hopen op resultaat


Grappig idee!

Tancreda4

Berichten: 24044
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:27

Mij lijkt dit geen fijne oplossing, omdat het stoom veelte warm kan worden om in te ademen... Lijkt mij alles behalve prettig. Ik brand iig mijn handen aan het stoom van mijn stomer.