Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 285 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daroma: ophoping van medische problemen, ten einde raad.

 
Profiel   

Wat gaaf!! Tijd, rust, goede balance.

Genieten!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het inmiddels? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:53 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie reageren! Dacht.. Nu het zo goed gaat vinden bakkers het vast niet meer interessant. Maar met Roma gaat het goed!

Hebben na lang zoeken eindelijk een hele fijne instructeur gevonden. Eentje die echt bezig is met van achter naar voren, neusje eruit en die echt bezig is met het rechtrichten.

Zo rijden we tegenwoordig los;


Ze doet het écht goed! We lopen nu vooral tegen aan dat ze veel spanning opbouwt tijdens het stappen en aandraven. Maar nu ik zelf weer wat meer rij begint dit eindelijk weg te ebben.

Laatst zelfs wat vliegende wissels gesprongen <3 . Ze doet het echt heel goed, ben super trots op haar.

En eind deze maand komt eindelijk haar dochter terug uit de opfok! Ze gaat meteen door naar de beleerder. Kunnen niet wachten! Hebben haar nu al 1,5 jaar niet gezien dankzij Corona (ze staat in Duitsland), dus ben echt reuze benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 15:27 



 
Profiel   

Ik geef toe dat ik jullie stiekem al jaren in stilte volg. Ik vind haar zo’n leuk paard, en het was je zo gegund. Zo’n filmpje is dan ook heerlijk om te zien, genieten!
En ben ook wel benieuwd naar een foto of filmpje van haar ‘baby’ tzt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 15:41 



 
Profiel   

War een heerlijk filmpje om te zien.
Fijn dat het allemaal goed gaat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 18:12 



 
Profiel   

Wat super om te zien! Heerlijk dat het nu zo gaat met jullie en ook ik ben benieuwd naar je jonge uk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 20:40 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! fijn dat het zo goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 07:03 



 
Profiel   

Echt super leuk dat jullie ons nog volgen, had ik niet verwacht. Zal af en toe een update plaatsen.

Rijden gaat nog steeds erg goed. De spanning met aandraven is helemaal weg en ze begint nu steeds krachtiger te worden. In galop voel ik haar power, in draf zijn we nog op zoek om diezelfde kracht te behouden. Ze wordt ook steeds rechter. Kom er elke keer met een grote glimlach vanaf <3 .

En... Gister is haar dochter Nova teruggekomen uit de opfok en staat nu bij de beleerder. *\o/*
Helemaal blij, nog steeds even vriendelijk, mooi gegroeid en staat goed op de benen. Ben benieuwd.

Edit: wilde foto's plaatsen maar op dit moment lukt dat niet via bokt, die plaats ik later even!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:05 



 
Profiel   

En de foto's!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 10:41 



 
Profiel   

Aaahh dat is echt nog een puppy :D Hoe oud is ze nu inmiddels ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 22:47 



 
Profiel   

_Dracarys schreef
Aaahh dat is echt nog een puppy :D Hoe oud is ze nu inmiddels ?


Nou echt he! Ze is van mei, iets meer dan 3 jaar nu.

Ze doet het echt heel goed, krijgt alle tijd bij de beleerder en pakt het allemaal goed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:49 



 
Profiel   

Ondertussen zijn we weer een paar maandjes verder en dacht.. Toch maar weer eens een update.

Roma doet het zo goed <3, kijk soms terug in dit topic en sta versteld van de reis die we hebben gemaakt met haar. En waar we vandaan kwamen in combinatie met haar toekomstbeeld.

Vandaag eindelijk weer eens gelesd bij Rien van der Schaft. Heb zo genoten! Zijn bezig geweest met meer gebruik van het binnen achterbeen, activeren achterhand en veel gebruik van zijgangen om dit te ondersteunen. Ook de wissels meegepakt, vind die zo lastig. Vooral omdat ik bang ben Roma te over belasten maar ook omdat Roma het lastig vindt. Ze wilt graag, maar geeft dan vaak flinke bokken.

Dus daar mee bezig geweest en i.c.m. appuyeren en wijken in galop werd ze scherper aan de hulpen en werd ze losser in haar lijf. Waardoor ze uit zichzelf een hele simpele, vloeiende wissel sprong. Mooie eye-opener voor mij haha.

Zowel paard als ik waren helemaal op na de los, maar jeetje wat hebben we veel geleerd. Hij vond haar ook enorm verbeterd vergeleken met voor haar blessure, dus ben super trots!

Een stukje film van vandaag (galop gedeelte wat ik hierboven beschreef):



En met Nova, haar dochter, gaat het ook goed:



Ondertussen heeft mijn zusje er ook op gezeten:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 19:26 



 
Profiel   

Denk niet dat iemand nog volgt, maar toch nog een update.

We... Zijn weer in de wedstrijdring geweest! Na 6 jaar weggeweest te zijn, waren we daar dan eindelijk weer. Voelde heel bijzonder. Ene kant zijn we beide in 6 jaar zoveel veranderd, anderzijds voelde het weer enorm vertrouwd.

1 ding zeker.. Dit smaakt naar meer!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-22 21:34 



 
Profiel   

Zo leuk!! Het is jullie gegund :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-22 21:36 



 
Profiel   

Tuurlijk zijn er nog volgers...

Wat gaaf dat je na al die problemen en uitdagingen weer samen in de ring bent geweest. Was je tevreden met het resultaat? Nog een traantje moeten wegpinken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-22 21:37 



 
Profiel   

Super fijne update , van harte gefeliciteerd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-22 22:53 



 
Profiel   

Geweldig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 07:49 



 
Profiel   

Wat een verschil, echt super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 08:55 



 
Profiel   

Zo ik had de filmpjes even gemist, maar wat doet ze het goed. Ik had niet verwacht dat het nog zo goed zou gaan en komen. Is er niets meer te zien ohz? en hoe ging jullie wedstrijd na zes jaar? Haar dochter lijkt echt als twee druppels water op haar moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 08:59 



 
Profiel   

Gestipt dus volg nog steeds hoor :D geweldige update en wat zien jullie er goed uit.
Toch weer bijzonder wat tijd kan doen hè?
Kan me voorstellen dat je geen grote plannen durft te maken, maar wat zou het een kroon op je werk zijn als ze het sportpredikaat zou halen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 09:11 



 
Profiel   

Wat geweldig! Jullie zijn van ver gekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 16:22 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!

Ze was echt heel heet, had er zin in. Was echt heel erg tevreden.

Zijn stiekem al een tijdje aan het trainen voor het Z2. Wissels moeten nog wat meer bevestigd worden en vind zelf de Z2 nog een beetje pittig qua rijden haha. Dus nog even doortrainen.

Doel is nu wel dat we voor het sportpredikaat gaan!
Privé heb ik het wel megadruk, dus even kijken hoe we alles gaan doen haha.

Van haar rechter achterbeen is eigenlijk niks meer te zien. Zelf vergeet ik het ook nu een beetje. Laatst wist ik zelfs even niet meer welk achterbeen het ook alweer was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 17:59 



 
Profiel   

Dat is alleen maar positief! ik denk dat goede training hier ook zeker bij helpt en geholpen heeft. Ik hoop dat jullie het doel kunnen behalen! gewoon rustig doortrainen, komt vast wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-22 09:36 



 
Profiel   

Daar zijn we weer! En weer met een hele mooie mijlpaal om te melden.

Omdat ik momenteel zwanger ben van ons 2e zoontje <3 , heeft mijn zusje het rijden verder opgepakt met Roma. Ook lessen we sinds kort (weer!) bij Nakita de Boer en we merken nu al zoveel verschil in het rijden.

Dus het besluit kwam al heel snel.. We gaan weer op wedstrijd!

Mijn zusje startte gister in het M2 en was dik tevreden. Geen winst door spanning vanuit beide, maar wel heel goed commentaar waar we zeker verder mee kunnen.

Heb een compilatie van beide proeven gemaakt. Puur om te laten zien hoe goed het met Roma gaat, dus wees lief over het rijden van mijn zusje.

Mijn zusje heeft, naast het mennen, al 6 jaar niet gestart en Roma ook niet. Daarbij kwam dat Roma de proeven nog heel goed weet en daar spanning bij opbouwt en de proef wilt overnemen. Voor mijn zusje is het M2 nog vrij nieuw wat ook voor spanning zorgde.

Dit zie je terug in het rijden, dus nu weer meer focussen op rust, regelmatig, meer actief op de achterhand, meer van de hand en meer constant. Maar ik ben trots en zo blij *\o/*


[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 10:31 



 
Profiel   

Zo bijzonder, van eigenlijk afgeschreven naar je ziet er niks meer van :D enne met die spanning komt wel goed! Op naar winst punten *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 10:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 285 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen