Over welke therapieën zijn jullie tevreden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elisa2

Berichten: 37561
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Over welke therapieën zijn jullie tevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:08

Oke, heel veel succes ermee.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 12:02


Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 01:47

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat?

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-19 12:29

Even een hele blijde update vanaf mijn kant:

Het gaat uitstekend. Ik heb er wel een andere behandeling tussendoor tegenaan moeten gooien en laten uitvoeren door een goede dierenarts. Maar het resultaat mag er wezen. Elke cent is dit paard waard geweest en dat heeft ze inmiddels al ruimschoots bewezen. Ik ben inmiddels het gelukkigste mens op aarde dat als nog mijn droompaard net zo goed functioneert als een gezond sportpaard met de juiste voeding, training en mesotherapie. Het allerbelangrijkste voor mij is dat ze geen pijn meer heeft!! Ik kan bewijzen van mijn nagels in haar rug zetten en ze geeft geen kik meer en doet haar oren niet meer plat bij aanraking van de rug :D *\o/* Haar karakter is compleet veranderd sinds ze behandeld is op mijn eigen denkwijze en gelukkig heb ik een fijne dierenarts die dat op mijn verzoek wilde uitvoeren. Hij dacht er precies hetzelfde over als ik.

Het leuke aan dit paard is dat ze altijd aan het werk wil en niet moe te krijgen is. Ik heb er zoveel rust in haar hoofd gekregen met rijden dat ze bijna nergens meer van onder de indruk is 8-) Inmiddels kan ik haar enorme looplust en go wel bijbenen omdat ze voorheen onder mij uit wilde vluchten en toen gingen we samen als een raket de bak door vanwege Kissing spines die ontstoken was en nog niet behandeld
was ;)

Wat is er allemaal veranderd:

- geen pijn meer in de rug en hals
- de bespiering is flink toegenomen
- bijna geen vluchtgedrag meer onder het zadel
- kunnen poetsen zonder daarbij te vluchten of voor de borstels op de loop te gaan
- niet meer bijten bij aanraking van de hals
- niet meer gevoelig bij aanraking van de wervelkolom
- niet meer gevoelig bij de buik

Het oude lijstje met de symtomen voor de mesotherapie behandeling:

- Gevoelig bij het aanraken van de wervelkolom
- Dreigen met bijten bij aanraking van de hals
- Aan de hand braaf, onder het zadel extreem vluchtgedrag
- Gevoelig bij de buik
- strak in de spieren
- Moeite met terug komen in de overgangen