Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen NES / Debby Hermsen?

 
Profiel   

Op aanraden van een stalgenoot ben ik in contact gekomen met Debby Hermsen van NES. Mijn paard heeft last van haar darmen en zij biedt o.a. het darmprotocol aan. Nu kan ik daar heel weinig over vinden en mijn ervaring met Debby is verschrikkelijk. Ze is erg dwingend, ik had het gevoel geen keuze te hebben. Ook is me niet goed uitgelegd wat ze precies doet. Toen ik aangaf dat ik het niet snapte, zei ze: dat geeft niet, het werkt gewoon. Vervolgens heeft ze m’n paard behandeld met een apparaatje, er zouden blokkades op de energiebanen zitten. Sindsdien loopt m’n paard met haar buik heel erg naar links. Ik heb ervoor gekozen niet mee te doen aan het protocol (ik moest diezelfde avond beslissen (dwingend). Het is een klap geld en omdat ik het niet snapte heb ik er vanaf gezien). Daarom mag ik voor de behandeling bijna 90 piek aftikken. Nu heb ik dus geen idee wat ze heeft gedaan en ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Dit heb ik ook met haar besproken, maar helaas staat zij totaal niet open voor feedback. Ze begon gelijk verwijten te maken en sprak ook slecht over haar andere klanten (die ik ook ken). Zeer onprofessioneel en het sterkt mijn gevoel dat ik opgelicht wordt. Wie heeft er ervaringen met haar? Positief of negatief, ik hoor ze graag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 19:24 



 
Profiel   

Ik heb wel hele goede ervaringen met NES.. maar ik ken debby niet dus daar kan ik niets over zeggen..
Ik betaal altijd 50 euro voor n behandeling (alleen de eerste 70).. zowel voor mezelf als voor mn paarden is t erg nuttig geweest!

Ik kan je wel uit leggen wat NES is in t kort als je wilt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 19:44 



 
Profiel   

Ja graag! Al was het maar voor mij? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Vervelende situatie ts. Hoe kwam je bij haar terecht? Via via?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 13:10 



 
Profiel   

ik lees even mee, ben ook aan het orienteren maar kon er inderdaad ook weinig ervaringen over vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 13:35 



 
Profiel   

@licor: zou jij mij wat info over Nes willen sturen?
Ik ben benieuwd of het een paard kan helpen die ook altijd met darmen blijft lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 14:02 



 
Profiel   

NES is pure kwakzalverij.
Echt radicaal, compleet onzinnig.
Als er een prijs Top kwakzalverij bestond, dan ging die met grote voorsprong naar NES.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 15:49 



 
Profiel   

BigBen schreef
NES is pure kwakzalverij.
Echt radicaal, compleet onzinnig.
Als er een prijs Top kwakzalverij bestond, dan ging die met grote voorsprong naar NES.


Geen idee wat NES is dus leg eens uit??

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 15:49 



 
Profiel   

Je kunt eens googlen op nes health total bodyscan.
Ik zet de link met opzet hier niet neer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 16:30 



 
Profiel   

Anna_Dani schreef
Op aanraden van een stalgenoot ben ik in contact gekomen met Debby Hermsen van NES. Mijn paard heeft last van haar darmen en zij biedt o.a. het darmprotocol aan. Nu kan ik daar heel weinig over vinden en mijn ervaring met Debby is verschrikkelijk. Ze is erg dwingend, ik had het gevoel geen keuze te hebben. Ook is me niet goed uitgelegd wat ze precies doet. Toen ik aangaf dat ik het niet snapte, zei ze: dat geeft niet, het werkt gewoon. Vervolgens heeft ze m’n paard behandeld met een apparaatje, er zouden blokkades op de energiebanen zitten. Sindsdien loopt m’n paard met haar buik heel erg naar links. Ik heb ervoor gekozen niet mee te doen aan het protocol (ik moest diezelfde avond beslissen (dwingend). Het is een klap geld en omdat ik het niet snapte heb ik er vanaf gezien). Daarom mag ik voor de behandeling bijna 90 piek aftikken. Nu heb ik dus geen idee wat ze heeft gedaan en ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Dit heb ik ook met haar besproken, maar helaas staat zij totaal niet open voor feedback. Ze begon gelijk verwijten te maken en sprak ook slecht over haar andere klanten (die ik ook ken). Zeer onprofessioneel en het sterkt mijn gevoel dat ik opgelicht wordt. Wie heeft er ervaringen met haar? Positief of negatief, ik hoor ze graag!


Ik zou toch aangeven dat je dit erg veel geld vind voor iets wat niet duidelijk is en ervoor zorgt dat je paard nu met haar buik naar links loopt. Daarbij aangeven dat manier van communicatie nog wel een enorme inhaalslag kan maken.
Wellicht in het vervolg eerst info vragen voordat je iemand laat komen. En ook tarieven vragen voor behandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 16:48 



 
Profiel   

NES zegt dat alles een frequentie heeft. Moleculen bewegen, die veroorzaken trillingen en dus ontstaat er een frequentie. Frequenties van verschillende gebieden/organen, zijn verschillend. Wanneer die frequenties verstoord zijn door het een of ander, kan dat orgaan niet helemaal goed meer het werk doen. Veel ziektebeelden hebben ook een eigen frequentie. Bij een abces komt bijvoorbeeld altijd dezelfde frequentie terug. Door die frequentie goed te zetten, gaat het ziektebeeld ook weg.

Dan wordt er ook gesteld dat bepaalde gebieden gebonden zijn aan psychische oorzaken. Daar geloof ik zelf ook sterk in nadat ik een paar keer gemerkt heb dat mijn lichamelijke klachten precies verbonden zijn aan een thema waar ik op dat moment psychisch mee bezig ben.

Ik zal nog wat praktijk voorbeelden geven van dingen die ik zelf meegemaakt/gezien heb.

Een van de paarden hier liep kreupel. via NES kwam er een abces uit, dit is behandeld. De dag erna liep hij weer goed. Toen 3 weken later de hoefsmid kwam, kon die na het bekappen een hele grote plek zien zitten (groter dan een 2 euro munt).

Mijn pony had altijd jeuk in de manen. Ik dacht zomereczeem maar vond het niet helemaal passen omdat hij soms pas erg laat in het voorjaar begon te jeuken. via NES kwam er naar voren dat het mijten waren. Hiervoor heb ik behandeld en pony was van de jeuk af.

Zelf heb ik ook een NES behandeling gehad. Toen bleek dat mijn enzymen niet helemaal goed werkte. Ik was vaak moe en werd nooit uitgerust wakker. Sinds de NES heb ik daar geen last meer van gehad.
Ook bleek ik een schimmel te hebben. Logisch aangezien ik antibiotica gebruikt had. Ik heb toen Pau d'arco pillen geslikt. Eerst kwam er een schimmel-infectie naar boven (Pau d'arco ging zijn werk doen en dus kwam de schimmel in actie). Toen die genezen was, had ik ook een stuk minder last van buikpijn.
Een ook de frequenties in het psychologische gebied kwamen precies overeen met hetgeen ik t weekend daarvoor net met een vriendin besproken had.

Voor mij heeft NES zich ruim bewezen en zowel ik als mijn dieren zijn er erg mee geholpen geweest.

Ik heb altijd het idee dat BigBen een soort radar heeft op alles wat alternatief is en zijn mening/visie structureel in ieder topic moet komen vertellen. Zelf vind ik het jammer dat hij niet bereid is om open te staan voor dingen die buiten zijn eigen visie liggen want ik denk oprecht dat het hem iets kan opleveren als hij er meer voor open zou staan en dat zou ik hem gunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:09 



 
Profiel   

Hmmm ik lees op een pagina eerst allemaal dingen over hoe ze het lichaam beter maken en dan onderaan een disclaimer

"NES Provision is een energetisch beoordelingssysteem. NES Provision claimt niet ziektes te diagnosticeren, te genezen, te voorkomen of te behandelen. NES Health en haar claims zijn niet geëvalueerd door een overheidsinstelling of regelgevende instantie."

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:15 



 
Profiel   

Ja klopt raamzicht.

NES is een Amerikaans gebeuren en die moeten zich overal voor indekken. Mijn therapeut zegt ook altijd dat ze geen diagnose stelt. Maar zegt ze dat de frequenties van de enzymen naar voren komen en dat ze die recht gaat zetten.

diagnose stellen mag in principe alleen een arts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:18 



 
Profiel   

Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:18 



 
Profiel   

Licor schreef
Ja klopt raamzicht.

NES is een Amerikaans gebeuren en die moeten zich overal voor indekken. Mijn therapeut zegt ook altijd dat ze geen diagnose stelt. Maar zegt ze dat de frequenties van de enzymen naar voren komen en dat ze die recht gaat zetten.

diagnose stellen mag in principe alleen een arts.


Hoe gaat zo'n sessie? Met een apparaatje? Langs het lijf? Weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen? En hoe lang duurt het? Is 1 behandeling genoeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:20 



 
Profiel   

Raamzicht schreef
Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/

Na 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies verwacht ik wel wat meer dan 7 artikelen. Maar vroeger en misschien nu nog wel, had je van die homeophatische genezers , je moest twee metalen stokjes vasthouden en dan sloegen er allerlei metertjes uit. Mooi maar die man had er niet verder naast kunnen zitten en ook dat had met energiebanen ed te maken. Ik denk zeker dat energiebanen in je lichaam hun werk moeten kunnen doen maar zoals ik alles op de NES site lees lijkt het me meer een duur afvalprogramma dan dat het echt veel bijdraagt. En jazeker voel je je vaak een stuk beter bij een gezond voedingspatroon en kilo's lichter en genoeg rust, daar ben je echter geen NES voor nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:26 



 
Profiel   

Raamzicht schreef
Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/


Dankjewel hiervoor!

Mijn therapeut had het inderdaad ook al over onderzoek. Maar ik heb dat verder nooit opgezocht of uitgezocht dus wilde daar niet over beginnen omdat ik dat zelf niet kon terug leggen omdat ik er dus nooit naar gekeken heb. :+ Fijn dat jij het hebt opgezocht :)


Mijn therapeut heeft 2 dingen.
Een apparaatje wat je tegen je lichaam houdt en die meet dan gehele velden, die algemeen en niet specifiek. Daar kan ze dingen uit halen.
En daarna meet ze met een ander apparaat specifieke frequenties. Daar gebruikt ze ook een bio tensor voor.

Daarna moet je op een deken zitten en dan wordt het apparaat op de deken aangesloten en laat ze de frequenties die niet goed waren door de deken lopen. meestal een 2 minuten per frequentie zodat je lichaam de kans krijgt om weer in de goede frequentie mee te bewegen.

Je kan verder gewoon je kleren aanhouden enz en het apparaatje moet je gewoon tegen je blote huid houden, maakt niet uit waar.

Voor mij was 1 sessie genoeg.
Maar toen ik bijvoorbeeld naar de tandarts was geweest voor een wortel kanaal behandeling, ben ik wel nog eens terug gegaan om dat stukje (kneuzing) weer goed te laten zetten. En zo blijf ik gewoon gaan als ik ergens last van heb. Maar met 1 keer was mijn hulpvraag voor toen wel opgelost zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:27 



 
Profiel   

bigone schreef
Raamzicht schreef
Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/

Na 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies verwacht ik wel wat meer dan 7 artikelen. Maar vroeger en misschien nu nog wel, had je van die homeophatische genezers , je moest twee metalen stokjes vasthouden en dan sloegen er allerlei metertjes uit. Mooi maar die man had er niet verder naast kunnen zitten en ook dat had met energiebanen ed te maken. Ik denk zeker dat energiebanen in je lichaam hun werk moeten kunnen doen maar zoals ik alles op de NES site lees lijkt het me meer een duur afvalprogramma dan dat het echt veel bijdraagt. En jazeker voel je je vaak een stuk beter bij een gezond voedingspatroon en kilo's lichter en genoeg rust, daar ben je echter geen NES voor nodig.


ik ben niet afgevallen (daarvoor ging ik ook niet) en ben ook niet anders gaan eten / meer gaan slapen / ander werk gaan doen of wat dan ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:29 



 
Profiel   

Raamzicht schreef
Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/

Sorry, dit is geen wetenschap, en het zijn zeer zeker geen klinische studies.
Dure woorden van iemand die zichzelf graag hoort praten.

De wereld wil bedrogen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 18:29 



 
Profiel   

Laura1982 schreef
Ik zou toch aangeven dat je dit erg veel geld vind voor iets wat niet duidelijk is en ervoor zorgt dat je paard nu met haar buik naar links loopt. Daarbij aangeven dat manier van communicatie nog wel een enorme inhaalslag kan maken.
Wellicht in het vervolg eerst info vragen voordat je iemand laat komen. En ook tarieven vragen voor behandeling.


Dat heb ik geprobeerd, maar helaas: geen mogelijkheid tot het geven van mijn eigen mening. Ik heb haar ook advies gegeven over haar communicatie, maar het ligt uiteraard "niet aan haar". Overigens had ik gehoopt dat zij mij kon vertellen wat ze zou doen, de tarieven waren wel bekend overigens. Het is vooral het opdringerige wat bij mij argwaan wekt. Ik heb inmiddels ook wat privé berichten ontvangen en nog iemand in real life gesproken die me voor haar waarschuwen. Daarin wordt toch wel mijn gevoel bevestigd. :j

bigone schreef
Na 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies verwacht ik wel wat meer dan 7 artikelen. Maar vroeger en misschien nu nog wel, had je van die homeophatische genezers , je moest twee metalen stokjes vasthouden en dan sloegen er allerlei metertjes uit. Mooi maar die man had er niet verder naast kunnen zitten en ook dat had met energiebanen ed te maken. Ik denk zeker dat energiebanen in je lichaam hun werk moeten kunnen doen maar zoals ik alles op de NES site lees lijkt het me meer een duur afvalprogramma dan dat het echt veel bijdraagt. En jazeker voel je je vaak een stuk beter bij een gezond voedingspatroon en kilo's lichter en genoeg rust, daar ben je echter geen NES voor nodig.


Ja, inderdaad is er niet veel over te vinden op internet. En dat met die stokjes, dat is de analoge methode van NES heb ik gehoord. Nog meer aanwijzingen dat het - zoals BigBen zegt - kwakzalverij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 11:36 



 
Profiel   

BigBen schreef
Raamzicht schreef
Hier de wetenschappelijke onderbouwing. 30 jaar wetenschap en 10 jaar klinische studies

http://nl.neshealth.com/science/kenniscentrum/

Sorry, dit is geen wetenschap, en het zijn zeer zeker geen klinische studies.
Dure woorden van iemand die zichzelf graag hoort praten.

De wereld wil bedrogen worden.


Idd ja!
Prima als mensen graag alternatief willen proberen, niks zo mooi als een goede placebo, maar wees er dan wel eerlijk over. Dit heeft nul wetenschappelijke waarde!

Prima natuurlijk voor mensen die dat ook niet belangrijk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 12:00 



 
Profiel   

Als reactie over ervaring met NES of Debby Hermsen kan ik aangeven dat ik wel enthousiast was over het Nes maar absoluut niet over de behandelaar.

Mijn paard is een enorme gevoelig voor stress en veranderingen maar zeer gevoelig ook hoe ik me voel. Ben al enorm lang met hem bezig geweest betreffende darmen en zijn stressgevoelgheid. Dit darmprotocol zoals het genoemd is vond ik daarom heel interessant en was erin gestapt.

Nu kreeg ik de dame Debby hermsen op bezoek die al een heel technisch verhaal verteld, maar het heel lastig vind om in grote lijnen te vertellen wat er aan de hand is. Ik was haar al snel kwijt.

Toen ik heb aangegeven dat niet alleen de flesjes (infaceuticals) de oplossing kunnen zijn, maar dat ook de omgevings,- factoren van belang zijn ( die doordat ik op een nieuwe stal sta nog wel eens wisselen) voelde ze zich al direct aangevallen. Tegenspraak of kritiek is absoluut uit den boze. Laat ik zeggen dat elke keer als ik met haar in gesprek kwam het voelde alsof je ongewild in een discussie terecht kwam.

Toen ze uiteindelijk tegen een andere klant die mij kent mijn persoonlijke verhaal erbij ging halen die je in vertrouwen bespreekt en hier zeer denigrerend over sprak was dit voor mij de absolute druppel.

Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt die zo opdringerig is. Geen tegenspraak duld en ook nog de privacy wetgeving aan haar laars lapt. Ik ben desduivels over deze persoon. Het is een mooi concept, maar zij is de absoluut verkeerde persoon die dit uitdraagt!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 12:14 



 
Profiel   

Oh zo een zou ik zo mijn erf af trappen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 12:53 



 
Profiel   

Ik heb zelf erg fijne ervaringen met zowel NES als mevrouw Hermsen.

Mijn paard had een onwijze peesblessuren opgelopen waarvan de artsen zeiden dat het paard nooit meer bereden zou kunnen worden.
Dat het structuur zo vernield was en dat dit niet meer goed zou komen.

Ik heb debby er bij gehaald. Na enkele behandelingen en het inzetten van de flesjes knapte mijn paard al ruim op. Ik ben nu een jaar verder en mijn paard loopt weer dankzij debby Hermsen en NES.

De instelling van haar wordt hier compleet verkeerd geformuleerd. Debby is niet opdringerig maar geloofd heilig in wat ze zelf doet. Omdat de stof erg ingewikkeld is probeerd ze dit zo uit te leggen dat ook de Jip en Jannekes onder ons dit kunnen begrijpen. Het moment dat je je er wat meer in verdient en wat keren mee loopt in het behandelen van je paard gaat het kwartje vallen.
Aangezien dit een vrij nieuwe manier van genezen is snap ik best dat mensen de theorie erg lastig vinden maar dat is omdat wij hier opgroeien met witte jassen en daar geloven wij heilig in.

Ik neem aan dat als je je paard mee naar de dokter neemt er ook niet compleet wordt gevraagd naar wat ze er in gooien en wat ze doen. Iedereen vertrouwd er maar blindelings op. Als het maar werkt is voor de meeste mensen de bewoording die ze gebruiken.
Ik geloof er heilig in dat deze geneesmethode een ding voor de toekomst wordt. Ongeacht dat je voor acute zaken naar de dierenarts moet, dit bijt elkaar zeker niet. NES is alleen niet schadelijk voor je paard!

Ik heb al vele paarden door deze methode zien ooknappen. Van dus extreme blessures, darm problemen, huidproblemen tot emotionele klachten.

Debby is zeker een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 16:05 



 

@DustinXX: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar?? :)

Als ik mijn paard meeneem naar de dierenarts krijg ik trouwens altijd precies te horen wat ze gaan doen (en hoeveel dat moet kosten >;) ), welke medicijnen er precies in gaan en waarom. Ik heb nog nooit blindelings op een (dieren)arts vertrouwd maar altijd nagevraagd hoe/wat en waarom en dat bevalt erg goed. Ik kan het iedereen aanraden. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 16:21 



 
Profiel   

Dustinxx schreef
Aangezien dit een vrij nieuwe manier van genezen is snap ik best dat mensen de theorie erg lastig vinden maar dat is omdat wij hier opgroeien met witte jassen en daar geloven wij heilig in.

Het is geen nieuwe manier van genezen.
Wél een nieuwe manier om mensen geld uit hun portemonnee te halen.
Ga je verkooppraatje elders houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 19:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen