Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 118 van de 232 [ 5788 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 232  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

 
Profiel   

Wie heeft er toevallig ervaring met de amigo evolution deken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 20:38 



 
Profiel   

Yes! Ik heb er 2, wat is je vraag

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 00:17 



 
Profiel   

shadowstar schreef
Yes! Ik heb er 2, wat is je vraag


Hoe is de stevigheid? Pasvorm? En qua warmte? Hoe valt de hals? De amigo Aussie valt super! Maar vraag me af of dit model dan ook goed past. Bucas dekens krijg ik de hals niet bij dicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 01:55 



 
Profiel   

Hier ook nog steeds geen schuurden.

Zijn plukje wat hij weg had geschuurd begint langzaam terug te groeien ik wacht nog een paar cm, en dan ga ik denk ik alles afknippen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 10:15 



 
Profiel   

Mijn shet die eczeem heeft, heeft nu opnieuw wat schilfers in z'n manen zitten. In het najaar heeft hij dat vaker en blijft daarom langer doorschuren maar het is nu een hele tijd weg geweest.
Simpel wat babyolie erop lijkt het beste te werken maar ik vraag me toch af waar dit vandaan komt.
Ik zit er aan te denken om hem over te zetten op krachtvoer voor een gezonde huid, kan iemand me daar wat tips over geven? :)

Hij krijgt nu cavalor fibreforce + een handje Luzerne en doet het daar eigenlijk heel goed op. Super tevreden over de fibreforce dus durf niet zomaar te wisselen. Mooi laag in suikers, zetmeel en andere rotzooi en toch krijgt hij voldoende binnen. Luzerne erbij om de spieropbouw wat te ondersteunen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 11:19 



 

Die van mij schuurt ook nog steeds. Komt denk ik Ook door t warme weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 23:25 



 
Profiel   

Hier blijven bij de ene ook schilfers in de manen, verder lijkt het redelijk rustig te zijn.

Andere paard schuurt het hele hoofd en lijf kapot en de hele neus is inmiddels kaal..kan dit van ZE komen? Want staart en manen zijn juist redelijk rustig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 10:30 



 

Zijn hier mensen die curcuma voeren aan een paard met jeuk? Hoe bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 14:01 



 
Profiel   

Ik heb het een tijdje gevoerd, idem met gember, wil die van mij beide slecht eten en ik zag geen enkel verschil. Dus ben er ook weer mee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 14:15 



 
Profiel   

Hebben jullie toevallig een idee wanneer de eczeem dekens weer verkocht worden met betere prijzen?
Het is nu natuurlijk de tijd nog niet, ben op zoek naar de rambo sweet itch. Overal of niet op voorraad in de maand, en alles nog dik geprijsd. Terwijl ik ze normaal ieder jaar toch ergens rond de 100 kon vinden.. Misschien ben ik te vroeg nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 23:45 



 
Profiel   

Bij Dochorse hebben ze h’m met korting zag ik, wel alleen nog maat 175.. https://www.dochorse.nl/rambo-sweetitch-hoody.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:10 



 
Profiel   

kijk ook even op marktplaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:38 



 
Profiel   

Weet iemand wat het verschil is tussen de Rambo Sweet Itch Hoody en de Rambo Petite Hoody?
Voor mijn shetlander ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 21:32 



 
Profiel   

de maat?
de petite is voor de kleintjes...petite betekend klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 22:05 



 
Profiel   

Ik dacht inderdaad ook dat het alleen de maat was.
Marktplaats heeft me geholpen aan dekens. 2 rambo en 1 Horsegear voor 110 euro. Kunnen we weer even vooruit! En scheelt aanzienlijk met prijs zo :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 22:09 



 
Profiel   

ellepel schreef
de maat?
de petite is voor de kleintjes...petite betekend klein.


Ze hebben ze beide in kleine maten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 22:41 



 
Profiel   

ja dat gaat binnenkort ook weer gebeuren he.
over een maand denk ik de dekens weer op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 22:42 



 
Profiel   

Ja zo ongeveer. Ik wacht het weer af, en wanneer ze hier het gras opgaan. Daarvoor wil ik de deken weer op hebben. En dus alvast hebben liggen mocht het ineens nodig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 22:47 



 
Profiel   

Ik heb inderdaad ook al mijn dekens al gewassen, de eerste drainage kuur gegeven en culico druppels besteld. :+ Het voerplan heb ik ookal samengesteld. Je moet toch iets in lockdown. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 08:33 



 
Profiel   

Dekens liggen hier ook alweer klaar, detoxkuur gaat er binnenkort ook nog in. Ben benieuwd.. Voor de kou en sneeuw vlogen hier ook al wat mugjes/vliegjes. Hoop dat die allemaal zijn doodgevroren en nog even wegblijven }:) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 21:17 



 
Profiel   

Ik zelf ga de puur culcio proberen aangezien ik niet zeker weet of hij zomerexeem heeft.

Vanaf wanneer beginnen jullie. En geven jullie de puur culcio door t voer of echt los (wat wordt geadviseerd )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 21:39 



 
Profiel   

Ik zit er heel hard overna te denken mijn tinkerdame aan de CBD druppels te doen tegen de jeuk, maar er zijn zo vreselijk veel verschillende merken. Met welke hebben jullie goede ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 00:08 



 

Ik heb de derfen klaar staan, deken gemaakt. En hopelijk veel muggen dood inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 00:23 



 
Profiel   

Oh goeie! Derfen wilde ik ook proberen dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 00:24 



 
Profiel   

Doen jullie dit weekend een deken op met de voorspelde +15 graden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 07:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 118 van de 232 [ 5788 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 232  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen