Paard met 3 bemerkingen kopen?
Ja kopen! 31%  31%  [ 146 ]
Nee, nooit aan beginnen. 57%  57%  [ 267 ]
Anders namelijk... 10%  10%  [ 50 ]
Totaal aantal stemmen : 463

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 19 [ 470 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard met 3 bemerkingen kopen voor de sport?

 
Profiel   

Zo die is binnen! Offeh...buiten, nog beter :D Hopelijk gaan jullie een fijne tijd samen tegemoet +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 16:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! Geniet ervan

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 19:58 



 
Profiel   

Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 20:20 



 

Meteen lekker op de wei... Veel plezier saampjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 20:23 



 
Profiel   

leonie87 schreef
Beste foto ooit maar hij is er! :D
[ [url=m/MOZK0X.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn beide zeiknat :+

Oh dan sta je best in de buurt (nou ja 10/15 minuten afstand)
Geniet er van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 20:24 



 
Profiel   

Ja steffi reis ging vlot. Hij liep iets aarzelend maar uiteindelijk zo de trailer in. Hij bewoog iets meer dan mijn vorige paard maar die stond altijd stokstijf. Heel rustig gereden uiteraard.

Ja lekker direct buiten. Hij heeft 10 min op stal gestaan en daar stond hij heel rustig en braaf maar de rest stond buiten dus daarna lekker buiten gezet en hij vond het prima. Kop aan de grond :Y)

Daarna even gaan werken omdat er een collega op andere afdeling moest invallen en ik dat sneu vond voor de overgebleven collega. Na me werk weer terug naar stal gegaan waar hij rustig op stal stond. Hooi en eten was op dus dat was mooi. Hij had alleen duidelijk rondjes gelopen in de stal van het stro lag in de hoeken.

Even lekker gepoetst en alle kale plekjes behandeld met zalf. Wat gewandeld op het terrein en in de rijbakken zodat hij alles vast een keer gezien heeft. Toen hij terug kwam van zijn wandeling had hij hooi. Ik was niet meer boeiend :')

Hij mest alleen waar die staat... Daar moeten we nog wat aan doen :Y) Iemand tips?

Het voelt nog heel raar en ik besef het nog niet helemaal. Morgen mag ik weer :D. Kan nu al niet wachten :o <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 21:28 



 

leonie87 schreef
Het voelt nog heel raar en ik besef het nog niet helemaal. Morgen mag ik weer :D. Kan nu al niet wachten :o <3


Hahaha, herkenbaar, dat gevoel. Bij mij staan ze thuis. En ik weet nog dat ik de eerste nacht nauwelijks kon slapen en s morgens meteen uit het raam keek: ja, hij staat er! Het is allemaal echt! :')

Was het maar morgen hè? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 21:38 



 
Profiel   

Dat mesten waar hij staat, ik probeer het al 6 jaar op te lossen zonder succes _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 22:00 



 
Profiel   

Wbt mesten zou je het kunnen proberen met een hoop mest van een ander paard in zijn stal te leggen op een plek waar jij graag zou willen dat hij mest. Sommige paarden mesten hier dan weer overheen. Soms moet je dit een paar dagen herhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 22:09 



 
Profiel   

Wat gaaf dat hij er eindelijk is! Hopelijk maak je hier van/ of volgt er een volgtopic <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 22:59 



 
Profiel   

Hallo
[ img ]

Ik ga volgend weekend even zitten om een volg topic in het elkaar te zetten. Misschien toch wel leuk al is het maar voor mezelf om te kijken hoe we vooruit gaan.

Vandaag lekker even gepoetst en gelongeerd. Hij vind het allemaal wel best. Wel duidelijk te zien dat hij moet gaan leren de bovenlijn op de juiste manier aan te spannen. Maar aan het gangenwerk zal het iig niet liggen :o Uiteindelijk liep ie fijn over de rug door zijn lijf met een longeerhulpje dus dat was fin om te zien. Mijn bit is alleen veel te groot haha. Klein bekkie heeft ie.
Een verre van perfect beeld maar longeren en foto's maken is niet echt een gave die ik bezit.
[ img ]


De stal was wel echt een bende! Maar goed die is nu weer schoon. Dat van die mest is misschien nog wel een idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 18:15 



 
Profiel   

Stille meelezer hier. Gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier samen!
Mest van een ander paard wil inderdaad nog wel eens helpen. Wel langer dan 1 dag volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 18:22 



 
Profiel   

Verkeerde topic was post van kidskleding

Ts veel plezier ermee


Laatst bijgewerkt door tita op 10-08-19 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:03 



 
Profiel   

Verkeerde topic Tita? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:04 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Verkeerde topic Tita? :+



Uhmmm -O- ja maar was vast herkenbaar voor jou

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:05 



 
Profiel   

tita schreef
Suzanne F. schreef
Verkeerde topic Tita? :+



Uhmmm -O- ja maar was vast herkenbaar voor jou


:j _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:10 



 
Profiel   

Leuk! Ff lekker op z’n plek komen en dan staat hij vast ook rustiger op stal

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:22 



 
Profiel   

Je mag altijd mest uit Fedra haar stal pakken hoor haha.
Fijn dat ie het zo goed doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 20:33 



 
Profiel   

Hij is wel heel leuk, wat is zijn afstamming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 10:18 



 
Profiel   

Mesten kan nog komen. Als ik de mijne verplaatste moest een nieuw systeem komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 00:26 



 
Profiel   

Was dit topic aan het meelezen en zie nu aan de foto’s dat we op dezelfde stal staan.. Ik had hem gisteren als ‘nieuwe’ ontdekt. Leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 16:15 



 
Profiel   

@ Elisa. Hij is van Furst romancier x Sandro hit

@ Dressage. Ow wat leuk! Als je me ziet spreek me gerust maar even aan hoor. Zijn te veel mensen om te kunnen onthouden allemaal :Y) .

Gister weer even gelongeerd en zijn super smerige stal uitgemest. Wat een smeerlap! Hij loopt ook constant rondjes denk ik want alles word er lekker ingelopen. Ik hoop dat ie rustiger word op stal idd. Het is volgens mij best een binnenvetter.
Hij kwam al wel knuffelen gister en toen hij in de padock stond te wachten kreeg ik een hele zachte huhu toen ik aankwam <3 .

Vanavond mag ik beugels en beugelriemen lenen van Zoe en ga ik even kijken of mijn oude zadel er op past voor even 2/3 x tot de zadelmaker komt de 20ste.

Helaas staat hij wel te hoesten nu. Ik denk gevalletje weerstand even opbouwen aangezien hij nu de hele dag buiten staat. Heb een vitamine spuit besteld en heel dun zomer dekentje. Vind het eigenlijk te warm voor een deken maar goed als dat hem nu even kan helpen...

Ben zo benieuwd (als me zadel goed genoeg ligt en het hoesten niet erger is geworden) hoe hij voelt vanavond! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 12:41 



 
Profiel   

Spannend he. Veel Succes vanavond met rijden.

Ik zit ongeveer in dezelfde situatie: sinds ruim een week ook een nieuw paard op stal. Zij moet best wennen en zondag voor het eerst gereden. Ik vond het best spannend, maar het ging goed. Met dochter en een stalgenootje een rondje buiten gedaan. Paard vond het best spannend maar was braaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 14:19 



 
Profiel   

Leuk Leonie! Veel plezier met rijden vanavond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:07 



 
Profiel   

Door alle drukte even stil geweest hier.

Mijn zadel paste echt echt niet dus dat feest ging niet door. Gister een veelzijdigheidszadel van stalgenootje mogen lenen. Dat lag al een heel stuk beter maar nog altijd verre van optimaal.
Hij is erg sensibel in het rijden en dat merkte ik gelijk terug helaas. Toch 20 min er even op kunnen zitten maar door het hele strakke gevoel ist verre van optimaal.
Dit weekend mag ik een zadel van vriendin lenen. Dat paard heeft een beetje een zelfde rug. Misschien dat ik daar dan ff 2x mee kan rijden en dan dinsdag de zadelmaker!

Het hoesten is gelukkig al een heel eind over. :j Verder is hij heel relaxed en kalm. Hij loopt al minder rondjes door de stal maar mest nog wel overal.

Zijn huid is nog wel echt aan het bijkomen maar ik verzorg alle plekjes om de dag zodat hij weer helemaal de oude word.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 08:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 19 [ 470 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen