Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 13 [ 308 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2 jarige met gezwel in hals

 
Profiel   

Stille meelezer. Wat een nare wending in het verhaal zeg. Veel sterkte!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:14 



 
Profiel   

Ach wat sip...
Ik duim dat het biopt een goede uitslag geeft en dat het toch nog goed komt voor jullie.
Aan de andere kant goed dat je realistisch bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:14 



 
Profiel   

Jemig wat een heftige omslag zo in eens...ik ga echt duimen dat het biopt positief zal zijn. Arm paard..het zou fijn zijn als ze in ieder geval nog een paar fijne jaren thuis kan hebben. Maar jemig, wat een ellende allemaal en wat een geld ben je er aan kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:25 



 
Profiel   

Stille meelezer. Sterkte ik vind het allemaal heel naar en spannend voor jullie. Verstandig vind ik het dat je heel realistisch naar het kostenplaatje kijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:29 



 
Profiel   

Ik wil je even een hart onder de riem steken. Wat een rollercoaster, maar je gaat er nuchter en eerlijk mee om. Ik duim voor je en je paard :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:34 



 
Profiel   

Jeetje wat een grote teleurstelling en onwijs sneu voor jou en het paardje natuurlijk.

Hebben ze een idee hoe dat allemaal komt?

Ik zou het helemaal snappen als je stopt, want je zit al op hoge kosten en een paardje nog maanden/jaren onderhouden die alleen maar slechter wordt is gewoon duur. Paarden zijn duur, maar in zo een geval, wordt je er zelf ook niet veel vrolijker van.

Sterkte met alles verwerken en op een rijtje zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 16:37 



 
Profiel   

Hier ook een stille meelezer, Wat een verschrikkelijke poedersuiker wending neemt het ineens! :oo

Heel veel sterkte en hopelijk geneest de wond toch nog snel en kunnen jullie een hopelijk vele leuke jaren nog hebben samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 17:00 



 
Profiel   

Ach jee, het arme ding ;(
Wat een ellende krijg je over je heen zeg :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 17:41 



 
Profiel   

He gatver, wat een rotnieuws. Ik hoop dat het nog een soort van meevalt en dat jullie nog een poosje van de mooierd kunnen genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 18:23 



 
Profiel   

Amire schreef
Ik wil je even een hart onder de riem steken. Wat een rollercoaster, maar je gaat er nuchter en eerlijk mee om. Ik duim voor je en je paard :(:)


Dat lijkt alleen maar zo ;(
Ik zit hier al een uur te huilen als een klein kind.
Het zelfde rauwe verdriet als toen bij Qui Que Bou ([IM] Vaarwel, mijn mooie bonte Qui Que Bou ) overvalt mij. Ik had mezelf zo voor genomen om mij niet meer zo te geven en mijn hart open te stellen, banden te smeden en op te bouwen... Maar ach hier sta ik weer, met mijn hart in 1000 stukjes. Schuldgevoel dat mij verscheurt. En het hoort niet om je als 31jarige moeder van twee kinderen te laten meeslepen in je verdriet, toch kan ik het niet laten. Wat een enorm gat is dit weer, wat een enorme ontgoocheling, al onze plannen, onze dromen, ze kunnen weer opgeborgen worden... Wat heb ik me weer enorm gehecht aan deze prachtige labra-pony want dat is ze, een labrador in een paardenlijf. Ze zou op mijn schoot komen gekropen om te knuffelen, het is zo'n schat...

Ik hoop zo dat haar wonde kan genezen en dan is misschien toch nog iéts kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:19 



 
Profiel   

Ze had de bult al toen je haar kocht, toen zat hij zeker ingekapseld anders was ze allang dood geweest. Ik hoop maar één ding, dat die eerste dierenarts door zijn gepulk en gesteek niet tumoren de vrijheid heeft gegeven om uit te zaaien. En ergens hopen dat het goedaardige bindweefselgezwellen door een trauma zijn. Ze is nog niet weg alhoewel je van het ergste uitgaat, zou ik ook doen. En verdriet is niet aan leeftijd gebonden, paar weken gelden heb ik als een klein kind gejankt toen mijn oude kat moest gaan. Juist je verdriet tonen is alleen maar goed, zeker als ouder van een kind, dikke knuffel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:24 



 
Profiel   

Heee, neem je jezelf niks kwalijk. Het is nou eenmaal enorm heftig, en ja, daar horen emoties bij. Huilen mag, boos zijn mag.
Voor je kids is het fijner om een huilende moeder te zien, dan iemand die ijskoud gevoelens verbergt.

Ik wens jullie enorm veel sterkte, en fingers crossed, ik hoop op een wonder! :(:)


Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 25-09-19 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:29 



 
Profiel   

Je bent een mens met emoties en gevoel die zich gehecht heeft aan een dier. Als je nu geen verdriet zou voelen en/of zou uiten zou je pas een beetje raar zijn. Huilen mag en moet, een lelijk woord roepen kan ook heel erg helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:29 



 
Profiel   

Jeetje wat een naar nieuws zeg.. :( ik ga voor je duimen dat ze nog wat kunnen doen voor deze knappe bonte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:31 



 
Profiel   

:(:) Inderdaad jezelf niks kwalijk nemen..

Met 'nuchter' bedoelde ik overigens niet koud, maar juist met hart voor je paardje. En dat blijkt ook uit je laatste post. Juist omdat je zo begaan bent met je paard, overweeg je alle scenario's.

Nogmaals sterkte met deze lastige positie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:32 



 
Profiel   

Toen je hengstje overleed brak er ook een stukje in mij. Wat een verdriet. Ik had het zo met je te doen. Echt ongelooflijk dat je nu weer zo'n ellende hebt. Ik leef met je mee. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:35 



 
Profiel   

bigone schreef
Ze had de bult al toen je haar kocht, toen zat hij zeker ingekapseld anders was ze allang dood geweest. Ik hoop maar één ding, dat die eerste dierenarts door zijn gepulk en gesteek niet tumoren de vrijheid heeft gegeven om uit te zaaien. En ergens hopen dat het goedaardige bindweefselgezwellen door een trauma zijn.


Ze had inderdaad de bult, maar er is in die tijd eronder ook een bult gegroeid blijkbaar. Wij gingen daarvan uit dat het ging om oedeem (vochtopstapeling) door de bult in de hals. Nu blijkt uit de echo dat het ook een grote massa is die daar zit. Dus ze heeft meerdere bulten die sterk doorbloed zijn (ook omkapseld). Deze laatste bult zat er 100% zeker niet visueel toen we haar kochten en die zie je nu wel. Dus die processen groeien sowieso.

Dus ik ga inderdaad vanuit dat het helemaal niet goed is. Ik denk dat ze er op de faculteit ook vanuit gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:44 



 
Profiel   

Ik zou er ook stuk van zijn.
En wat 31 jaar bereft, ik Ben 60 jaar en onze Hercule hebben we 11 aug onverwacht OP 24 jarige leeftijd in moeten laten slapen. Pas sinds 1 week slaap ik weer normaal door en ben ik gewoon verdrietig. Maar niet meer dat echte rauwe verdriet en totaal van binnen van de kaart zijn.
Dus je bent in goed gezelschap en dit is ook wel heel naar allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:57 



 
Profiel   

Potverdikke wat zit het allemaal tegen met haar! Bij een jong paard heb je toekomstplannen en verwacht je zeker niet dit soort dingen.
Heel veel sterkte, ik duim voor een bijzondere wending waardoor alles nog enigzins goed komt.

En natuurlijk huil je, aan verdriet hangt geen leeftijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:27 



 
Profiel   

Ik kan me het topic van je hengstveulen ook nog goed herinneren. Hoe is het mogelijk dat je weer zo’n pech hebt :(:)
Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:37 



 
Profiel   

Heh ik sla helemaal dicht.. wat een verdriet zeg....
Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Het leven is soms zo oneerlijk :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:37 



 
Profiel   

Ach nee:( wat een ontzettende nare wending :(

Ik snap je verdriet... zeker ook na al je verdriet om je mooie lieve qui que boo... je verdriet mag er zijn :( sterker nog opkroppen is alleen maar slecht...

Heel veel sterkte... en schaam je niet voor je tranen... Ik denk dat menig bokker er met je mee huilt...

Ik duim met je mee dat je lieve paardje nog een poos fijn bij jou mag zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:39 



 
Profiel   

Wat een vreselijk verhaal. Ik duim voor jullie dat de uitslag van het biopt toch nog enigszins positief zal zijn.
Heel veel sterkte en ik denk aan jullie....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:40 



 
Profiel   

Veel sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:45 



 
Profiel   

Jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte TS! :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 21:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 13 [ 308 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen