EOTHR

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My_horse_ivy
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-09-19

EOTHR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 19:00

Hoi! Ik heb een paard met EOTHR, hij heeft dit al een tijd en we zijn nu op het punt dat zijn voortanden getrokken moeten worden... ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met deze operatie...?

Jasmijn159

Berichten: 4429
Geregistreerd: 04-11-05

Re: EOTHR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:19

Veel paarden enorm zien opknappen na het trekken. Meestal eten ze dezelfde dag alweer alsof er niets is gebeurd.

My_horse_ivy
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-19 06:40

Jasmijn159 schreef:
Veel paarden enorm zien opknappen na het trekken. Meestal eten ze dezelfde dag alweer alsof er niets is gebeurd.

Ahh beter! *\o/*

nowylover

Berichten: 906
Geregistreerd: 13-12-08
Woonplaats: Oosterwolde GLD

Re: EOTHR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 06:45

Ik ben vorige jaar bij de het trekken geweest van de voor tanden van mijn zusje haar pony die op dat moment 19 jaar was. Hij is nu een konijntje kwa tanden boven en onder zijn er totaal 4 overgebleven.

Maar eerlijk is eerlijk wat is hij er van opgeknapt. Genezing ging abnormaal goed. Geen bont en blauw tandvlees zoals eerst voorspeld werd. Hij stonk wel gigantisch uit zijn mond de eerste tijd. Veel spoelen om de lege plekken schoon te houden maar als je kijkt hoe het er nu uitziet echt super.

Voor het trekken had hij ontstoken em geïrriteerd tandvlees en nu is het ook zo mooi roze als het hoort.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 22:33


My_horse_ivy
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 13:49

<3 top!
nowylover schreef:
Ik ben vorige jaar bij de het trekken geweest van de voor tanden van mijn zusje haar pony die op dat moment 19 jaar was. Hij is nu een konijntje kwa tanden boven en onder zijn er totaal 4 overgebleven.

Maar eerlijk is eerlijk wat is hij er van opgeknapt. Genezing ging abnormaal goed. Geen bont en blauw tandvlees zoals eerst voorspeld werd. Hij stonk wel gigantisch uit zijn mond de eerste tijd. Veel spoelen om de lege plekken schoon te houden maar als je kijkt hoe het er nu uitziet echt super.

Voor het trekken had hij ontstoken em geïrriteerd tandvlees en nu is het ook zo mooi roze als het hoort.

Firano
Berichten: 26
Geregistreerd: 05-05-19

Re: EOTHR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 14:42

Het is voor de meeste paarden echt een opluchting als die pijnlijke tanden eruit zijn. De genezing gaat mooi vlot, ze eten direct weer en de meeste eigenaren hebben de ervaring dat hun paarden gelukkiger ogen na die tijd.

My_horse_ivy
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 15:31

<3 colgende week dinsdag gaat hij naar de kliniek! Hoor veel positieve reacties!
Firano schreef:
Het is voor de meeste paarden echt een opluchting als die pijnlijke tanden eruit zijn. De genezing gaat mooi vlot, ze eten direct weer en de meeste eigenaren hebben de ervaring dat hun paarden gelukkiger ogen na die tijd.