Enorme bult

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xJoJo

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Re: Enorme bult

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 15:48

Inderdaad een groot verschil!! Ik ben er echt heel blij mee. Dit spul is als het goed is erg lang werkzaam dus ik heb goede hoop dat het voorlopig mooi klein blijft of zelfs nog kleiner wordt! Ze is ook nog steeds dragend dus dat is ook echt fantastisch nieuws!!

HorsePassion
Berichten: 995
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Enorme bult

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:45

Wat een positief nieuws. Ik ben blij voor je.

Elisa2

Berichten: 37592
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:53

xJoJo schreef:
Inderdaad een groot verschil!! Ik ben er echt heel blij mee. Dit spul is als het goed is erg lang werkzaam dus ik heb goede hoop dat het voorlopig mooi klein blijft of zelfs nog kleiner wordt! Ze is ook nog steeds dragend dus dat is ook echt fantastisch nieuws!!


Wat een fijn positief nieuws allemaal! Hopelijk blijft het zo :) .

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Enorme bult

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:05

wat een fijn nieuws! fantastisch

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 09:53


Klikoo
Berichten: 1392
Geregistreerd: 25-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Enorme bult

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:45

Ik heb meegelezen en ook een keer gereageerd omdat mijn paard ook een slijmvliesontsteking had.

Goed om te zien dat het zo goed gaat met je merrie!!

Ik wil vooral andere mensen die dit topic gaan lezen er op wijzen dat een slijmbeursontsteking vaak een probleem is wat niet op zichzelf staat.. mijn paard heeft de slijmbeursontsteking ontwikkeld door verkeerd bewegen naar aanleiding van artrose in zijn hals. Dit is alleen door 2 dierenartsen gemist, als ik niet verder had gezocht hadden we hem enkel behandeld voor de slijmbeursontsteking. Gelukkig hebben we iemand getroffen die het echte probleem zag en zijn we een hele andere weg ingeslagen.

Net als de topicstarter, zoek verder en ga niet akkoord met het laten bestaan van de bult zonder te weten wat er verder aan de hand is :)

Nouvel

Berichten: 28574
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:31

Ik ben even snel aan het doorlezen geslagen, mijn paard heeft rechts achter zijn oor een bult.
Je ziet het het meest als hij zijn hoofd omhoog heeft, als hij zijn hoofd laag heeft zie je het eigenlijk niet.
Ik ga volgende week naar de kliniek om te scannen en foto’s te maken op advies van de dierenarts.
Ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen...

Klikoo, wat was bij jouw paard de achterliggende oorzaak?