Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 131 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen low laser gevraagd

 
Profiel   

Ik heb t ding allang terug gestuurd, heb m getest destijds maar vond t niet zo t geld waard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:59 



 
Profiel   

Ah dan heeft het inderdaad geen zin meer. Hier komt er dus warmte vanaf, en dusdanig dat het in mijn nek op schedelrand zelfs heet voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:06 



 
Profiel   

Muze schreef
Vreemd.
Dan stuur ik equinics wel een mail dat jij zegt dat het niet warm Zou mogen worden.
Hun eigen mededeling destijds was dat hij tussendoor automatisch afslaat om af te koelen.

:D :D :D dat is niet zo. Je kunt hem ook gelijk weer aanzetten. Bij de Led's mag hij best warm worden maar de rest van het apparaat niet. Er zit geen koeling op het apparaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:33 



 
Profiel   

Hannanas schreef
De kop van de Photizo en mijn huid worden warm hoor.. je voelt de infrarood warmte. Heb je al gekeken of de infrarood led het doet? Met de camera van je telefoon kun je dat zien als je de kop even afplakt behalve bij de infra leds.

Jan, hoeveel / hoelang adviseer jij bij een hond?

Dat ligt er aan wat je aan het doen bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:35 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Hannanas schreef
De kop van de Photizo en mijn huid worden warm hoor.. je voelt de infrarood warmte. Heb je al gekeken of de infrarood led het doet? Met de camera van je telefoon kun je dat zien als je de kop even afplakt behalve bij de infra leds.

Jan, hoeveel / hoelang adviseer jij bij een hond?

Dat ligt er aan wat je aan het doen bent.


Rug, gewrichten als knie en elleboog en tenen.
Random dus eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 22:10 



 
Profiel   

Tja…waar stopt het hè. Maar het is geen magic stick. Hij zit waarschijnlijk vol met artrose. Je moet het doen tot de plek lekker warm is.

P.S. gedoneerd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 22:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 131 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen