Van Schimmel naar Staphylococcen naar genezing...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mando

Berichten: 15722
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 14:18

Ja ik geef dat al jaren,

Ik start altijd begin - half maart ermee omdat ze ergens eind april het land op gaan en je minimaal 6 weken op voorhand moet beginnen, stop er dan ergens rond eind novermber - begin december mee omdat ze dan ook op stal staan, en dan ook de overgang weer hebben naar hooi.
Dat doe ik al jaren zo.


Mando is altijd wel flink geweest, het is geen slankie maar ik krijg hem echt niet slanker, dan moet ik hem niets meer geven, hij krijgt al niet onbeperkt en apart droog hooi.


Mando verschillende jaren, ik zie geen dikke vette pony, ik zei wel een stevige pony die goed in zijn vel zit.
Wij wegen ook niet iedere week hetzelfde, in 2016 woog hij 462.5 en 2 maanden geleden in Wolgeva 490 kilo.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rocamor

Berichten: 10951
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:39

Ik had er wellicht een smiley achter moeten zetten. Omdat je schreef dat je het al jaren gebruikt (waarbij je kan lezen dat je het zelf al jaren gebruikt ;) ).

Hij is inderdaad niet de slankste haf, maar dat doet zijn bouw ook wel een beetje natuurlijk. Ik zou ook niet weten hoe je hem slanker krijgt. Hij wordt geloof ik ook genoeg gereden dacht ik.

fardoe
Berichten: 913
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Van Schimmel naar Staphylococcen naar genezing...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:50

Rocamor wat ben je weer scherp :D

Mando

Berichten: 15722
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 15:09

Whahahaha, en bij mij helpt het ook niet hoor _O- val er niet van af... je bent echt scherp....

Hij wordt 3-4x per week gereden daarbij 2-3x gelongeerd. Ligt aan mijn tijd, en wat de bijrijdster doet.
Heeft meestal 1 of 2 dagen vrij.

Loopt in een Veluwe weekend (die volgende week weer is) 4 dagen tussen de 2-3 uur dat vind ik genoeg voor hem. Hij is 19, heeft een schiefel rechts achter en heeft daar soms last van.

Dus ja..... hoe moet ik hem slanker krijgen.