Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring peesschede ontsteking achterbeen

 
Profiel   

Het is sowieso een redmiddel. Een peesblessure vult met bindweefsel. Dat kan niet rekken en wordt warm. Het gevolg is dat je een blessure op een blessure krijgt. Met laser krijg je geen bindweefsel maar gezond peesweefsel. Oud bindweefsel gaat weg.

Het is een goed idee om eerst een scan te maken. En als je dan lasertherapie doet maak je bij een kleine blessure na 6 weken een nieuwe echo en bij een grote blessure na 10 weken. In de regel zit het dan wel weer dicht. Wat wel van belang is, is dat je weet waardoor de blessure ontstaan is want dat moet je wel zien te voorkomen. Anders blijf je bezig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 16:25 



 
Profiel   

Het lijkt erop dat het een heftige reactie is geweest op de groene klei.
En ze is gisteren behandeld met MLD en dat leek wel effect te hebben ook op de zwelling.
Verwachting is dat ze zo rond maart/april weer gescand gaat worden.

Janderegelaa, kan jij mij vertellen dat er met laser wel peesweefsel terug groeit. Er is mij verteld dat dit er altijd bindweefsel terug groeit, alleen met stamceltherapie kan er peesweefsel teruggroeien?
Er zijn mij meerdere opties aangedragen. En de kliniek kan ongeveer alle mogelijke behandelingen aanbieden. Ik ga er vanuit als laseren een goede optie zou zijn, die wel genoemd zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 16:30 



 
Profiel   

Vraag dan aan jouw dierenarts of hij dit even wil uitleggen:
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen