Weet iemand waar ik dit spul gekocht heb? Speed Re-legs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Weet iemand waar ik dit spul gekocht heb? Speed Re-legs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-21 19:51

Hoi,

een jaar of 9 geleden had mijn paard een peesontsteking. Ik heb toen onderstaand product gekocht, waar ik héél tevreden van was. Natuurlijk in combinatie met pijnstillers en ontstekingsremmers van de DA :)

Een stalgenoot van me heeft momenteel een paard staan met een peesontsteking. Uiteraard komt de DA hier ook regelmatig langs! Maar ter ondersteuning wordt er ook geprobeerd de genezing te bevorderen met klei, cooling gel, ...

Ik raadde haar het product aan dat ik destijds gekocht heb. Ik had de pot nog staan, en heb haar die alvast gegeven, maar die zal snel op zijn want er zat nog maar een derde in. En je raadt het al - ik weet niet goed meer waar ik dat spul destijds gekocht heb :')

Ik dénk bij Horta, om eerlijk te zijn. Mijn paard stond toen niet ver van de Horta gestald, dus volgens mij ben ik toen daar eens gaan kijken, en heb ik de pot daar gekocht. Google helpt me niet heel veel verder, wat kan liggen aan het Duitse merk. Als ik het in het Duits opzoek, vind ik wel een website, maar het zou makkelijker zijn als mijn stalgenoot het product gewoon hier in België kan kopen en niet tegen verzendingskosten vanuit het buitenland aanloopt :)

Afbeelding

Jet

Berichten: 11983
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:21

LWDaisy schreef:
Hoi,

een jaar of 9 geleden had mijn paard een peesontsteking. Ik heb toen onderstaand product gekocht, waar ik héél tevreden van was. Natuurlijk in combinatie met pijnstillers en ontstekingsremmers van de DA :)

Een stalgenoot van me heeft momenteel een paard staan met een peesontsteking. Uiteraard komt de DA hier ook regelmatig langs! Maar ter ondersteuning wordt er ook geprobeerd de genezing te bevorderen met klei, cooling gel, ...

Ik raadde haar het product aan dat ik destijds gekocht heb. Ik had de pot nog staan, en heb haar die alvast gegeven, maar die zal snel op zijn want er zat nog maar een derde in. En je raadt het al - ik weet niet goed meer waar ik dat spul destijds gekocht heb :')

Ik dénk bij Horta, om eerlijk te zijn. Mijn paard stond toen niet ver van de Horta gestald, dus volgens mij ben ik toen daar eens gaan kijken, en heb ik de pot daar gekocht. Google helpt me niet heel veel verder, wat kan liggen aan het Duitse merk. Als ik het in het Duits opzoek, vind ik wel een website, maar het zou makkelijker zijn als mijn stalgenoot het product gewoon hier in België kan kopen en niet tegen verzendingskosten vanuit het buitenland aanloopt :)

[ [url=m/QCYfyj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgens mij is het een Zwitsers product: https://www.speed-pferdeprodukte.ch/pfe ... eneration/ . Er staat nergens bij waar het ook te koop is, maar er is wel een mogelijkheid om informatie op te vragen, dan kan je het daar misschien navragen of het in België nog te koop is.
Ik kom in Duitsland wel producten van Speed tegen, maar niet de ReLegs.

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Re: Weet iemand waar ik dit spul gekocht heb? Speed Re-legs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 02:53


Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Weet iemand waar ik dit spul gekocht heb? Speed Re-legs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 07:52

Ben bang dat het er niet meer is als ik op de website kijk https://www.speed-horse.care/

Misschien ooit bij Kramer gekocht of een andere Duitse winkel/website? Daar zag ik dit merk wel voorbij komen.

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 10:45


billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2413
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Weet iemand waar ik dit spul gekocht heb? Speed Re-legs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:50

Mocht je het niet kunnen vinden
Ik heb ekyflogyl vanuit de DA gekregen, zit prednison in en werkt als een tierelier, mogelijk dat het ook via de behandelde DA te krijgen
https://en.audevard.com/447-orthopaedic

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 11:06

Jet schreef:
LWDaisy schreef:
Hoi,

een jaar of 9 geleden had mijn paard een peesontsteking. Ik heb toen onderstaand product gekocht, waar ik héél tevreden van was. Natuurlijk in combinatie met pijnstillers en ontstekingsremmers van de DA :)

Een stalgenoot van me heeft momenteel een paard staan met een peesontsteking. Uiteraard komt de DA hier ook regelmatig langs! Maar ter ondersteuning wordt er ook geprobeerd de genezing te bevorderen met klei, cooling gel, ...

Ik raadde haar het product aan dat ik destijds gekocht heb. Ik had de pot nog staan, en heb haar die alvast gegeven, maar die zal snel op zijn want er zat nog maar een derde in. En je raadt het al - ik weet niet goed meer waar ik dat spul destijds gekocht heb :')

Ik dénk bij Horta, om eerlijk te zijn. Mijn paard stond toen niet ver van de Horta gestald, dus volgens mij ben ik toen daar eens gaan kijken, en heb ik de pot daar gekocht. Google helpt me niet heel veel verder, wat kan liggen aan het Duitse merk. Als ik het in het Duits opzoek, vind ik wel een website, maar het zou makkelijker zijn als mijn stalgenoot het product gewoon hier in België kan kopen en niet tegen verzendingskosten vanuit het buitenland aanloopt :)

[ [url=m/QCYfyj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgens mij is het een Zwitsers product: https://www.speed-pferdeprodukte.ch/pfe ... eneration/ . Er staat nergens bij waar het ook te koop is, maar er is wel een mogelijkheid om informatie op te vragen, dan kan je het daar misschien navragen of het in België nog te koop is.
Ik kom in Duitsland wel producten van Speed tegen, maar niet de ReLegs.


Je hebt gelijk, het is idd Zwitsers denk ik! Via de link die ik gevonden heb, is hij te bestellen, en de munteenheid daar is Zwitsers :)

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 13:28

Update Ik heb ondertussen Horta gecontacteerd, ik was echt zeker dat ik het destijds daar gekocht had. En dat is ook zo! Helaas werken zij niet meer samen met de leverancier, en is het bij Horta dus niet meer verkrijgbaar.

Jet

Berichten: 11983
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:41

O, dat is jammer! Misschien toch contact opnemen met de leverancier om te zien of het in België toch nog ergens verkocht wordt?