*Plassen na koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:42

Charmotte had Zaterdag koliek. Ze mocht 24 uur niets eten, dus 's middags rond 12 uur op stal gezet, op stenen vloer....
Haar veulen Bucephala (geboren op: 17 mei 2001) hebben we gewoon in de wei gelaten, gevraagt aan de dierenarts en dat kon gewoon want ze moest binnenkort toch gespeend worden.
Ik ben 's avonds langs geweest om Bucephala te voeren en met Charmotte te stappen. Niks aan de hand.

De volgende ochtend (vandaag dus) kwam ik rond 10 uur om Bucephala te voeren en met Charmotte te stappen. En Charmottes stal lag dus helemaal vol met plas, echt een hele plas Misselijk
Is dat wel goed?

Gisteren avond was er ook nog iets. Ik ging met Charmotte stappen en Bucephala, het veulen, begon dus gelijk te drinken bij haar moeder. Maar Charmotte vond dat niet echt fijn, en beet Bucephala 2x in haar kont, zo van: rot op (om het even hard te zeggen). Uhm klinkt denk ik ook niet echt goed? Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-09-23 16:44 ]</font>

Offereins

Berichten: 153
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:20

Klinkt naar niets om je zorgen over te maken. Nu zie je eens hoeveel een paard plast.