Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 46 [ 1141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Flexineb ervaringen

 
Profiel   

Serieus?
Voor de prijs wat ze ervoor nemen zou je meer ervoor verwachten
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 08:30 



 
Profiel   

Ik had er ook alleen zoutoplossing ingedaan en keurig elke keer volgens de voorschriften schoongemaakt maar een gat kwam toch echt van niet goed onderhouden werd gezegd :=

Het viel mij toen een beetje tegen. Zeker de cup die ik toen kreeg die gaat al bijna een jaar mee en daar gaat alles in! Balsamic air, immuno san. Medicatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 09:15 



 
Profiel   

Nou die oude cup van mij doet het ook al ruim een jaar. Daar gaat dus ook echt van alles in. Deze voornamelijk zout en 3x silvaplex en een paar keer balsamic air. Toen ij hier las dat balsamic air eigenlijk niet zo goed is voor de cup, ben ik dat voornamelijk in de oude cup gaan geven.

Ik hoop dat ze er wat mee kunnen, maar vind het niet hoopgevend. En het gebeurd nou eenmaal, nou t zijn wel dingen van 80 euro, vind ik een hoop geld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 14:05 



 
Profiel   

Ik heb de flexineb besteld *\o/*
Ben heel erg benieuwd!
Ga beginnen met een combinatie van immuno san en zoutoplossing. 10 dagen huren en als t bevalt hou ik hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 16:05 



 
Profiel   

Komend weekend hebben ze 10% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 16:49 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Komend weekend hebben ze 10% korting

Ik heb een huur periode van 10 dagen dus dat zal er wel niet ondervallen denk ik :')
Ik ga beginnen met immuno san en zoutoplossing. Voor het rijden immuno san en na het rijden zout. Dat 2 keer per dag

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 18:02 



 
Profiel   

michelle933 schreef
Wildgirl schreef
Komend weekend hebben ze 10% korting

Ik heb een huur periode van 10 dagen dus dat zal er wel niet ondervallen denk ik :')
Ik ga beginnen met immuno san en zoutoplossing. Voor het rijden immuno san en na het rijden zout. Dat 2 keer per dag


Ja denk het wel hoor! Vorig jaar had ik hun erover gemaild en hebben ze de korting verrekend. echt super goede service!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 19:46 



 
Profiel   

Normaal gezien valt de huur er niet onder.

Ik heb toen gekozen voor meteen kopen en niet de huur. Klein risicootje, maar aangezien die 2e hands ook best goed te verkopen is, had ik het erop gegokt! Het ging er bij mij vooral om of ze m goed zou accepteren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 19:51 



 
Profiel   

Hoe zijn jullie begonnen?
Er is mij aangeraden om 2 keer per dag te vernevelen met zoutoplossing en 2 keer immuno san. Dus voor het wandelen, rijden etc immuno san en na het wandelen, rijden zoutoplossing en dat dan savonds ook. Is dat niet wat veel? Dan ben ik infeite 4 keer aan het vernevelen op 1 dag

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 20:07 



 
Profiel   

mmmm zout oplossing na het rijden is niet logisch zegt mijn dierenarts. Ik doe 's ochtends en 's avonds zout op lossing (en medicatie) - en voor het rijden zoutoplossing. Toen ik immunosan deed (wat helemaal niets deed alleen rete duur was) - deed ik eerst immunosan en direct daarna NaCl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 20:27 



 
Profiel   

Ik zou ook alleen voor t rijden doen. Ik doe het heel soms ook na het wandelen, maar dat is omdat het dan vrij benauwd is. Dan gaat de net iets fijner het land terug op. Maar dat is als ik kort heb verneveld en achteraf denk, dat is wel wat weinig geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 20:49 



 
Profiel   

sunny43 schreef
mmmm zout oplossing na het rijden is niet logisch zegt mijn dierenarts. Ik doe 's ochtends en 's avonds zout op lossing (en medicatie) - en voor het rijden zoutoplossing. Toen ik immunosan deed (wat helemaal niets deed alleen rete duur was) - deed ik eerst immunosan en direct daarna NaCl.

Oh balen dat immuno san niks deed. Gelukkig dat de zoutoplossing wel werkt voor jouw paard :) Waar staat NaCi voor :o ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 21:02 



 
Profiel   

Natrium chloride, oftewel zoutoplossing

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 21:43 



 
Profiel   

Ik vernevel ook voor beweging. Momenteel uitsluitend met zoutoplossing

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 21:53 



 
Profiel   

Je kan ook nog silvaplex vernevelen. Daar begon ik mee als het bij mijn ruin als de snot wat dikker en witter was(maar nog niet geel/groen). Kuur van 10 dagen 2 keer per dag. Daarna ging ik een week verder met twee keer per dag zoutoplossing vernevelen, en daarna ongeveer een week nog maar 1 keer per dag zoutoplossing vernevelen. Ik was echt zeer tevreden over de silvaplex!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 07:05 



 
Profiel   

Samantha89 schreef
Je kan ook nog silvaplex vernevelen. Daar begon ik mee als het bij mijn ruin als de snot wat dikker en witter was(maar nog niet geel/groen). Kuur van 10 dagen 2 keer per dag. Daarna ging ik een week verder met twee keer per dag zoutoplossing vernevelen, en daarna ongeveer een week nog maar 1 keer per dag zoutoplossing vernevelen. Ik was echt zeer tevreden over de silvaplex!

Klopt maar silvaplex is volgens mij echt voor infecties. Dus griepjes, verkoudheden etc.
Mijn paard heeft vermoedelijk toch wel een stof/pollen allergie en dan wordt er meer vanuit immuno san en zoutoplossing gewerkt. Werd mij vertelt door flexineb. Mijn paard heeft geen groen/geel snot. Alleen na het briezen wat doorzichtig/wit (loopneus)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 13:09 



 
Profiel   

Morgen kom me flexineb binnen! Yes!
Doen jullie na elke vernevel beurt de cup schoonmaak met gedestilleerd water? Dus bijv sochtends na t vernevelen schoonmaak en savonds ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 17:56 



 
Profiel   

Ik maak hem altijd schoon, zo gaat hij veel langer mee! Is maar een kleine moeite. Even spoelen, leeggooien, vullen, dichtdoen en schudden, leeggooien, spoelen, vullen en even kort vernevelen. De eerste van mij was al tweedehands maar is toch ruim 4 maanden meegegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:13 



 
Profiel   

Ja ik neem 'm mee naar huis en daar maak ik de cup elke keer schoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 20:15 



 
Profiel   

Oke bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:14 



 
Profiel   

amyblub schreef
Ik maak hem altijd schoon, zo gaat hij veel langer mee! Is maar een kleine moeite. Even spoelen, leeggooien, vullen, dichtdoen en schudden, leeggooien, spoelen, vullen en even kort vernevelen. De eerste van mij was al tweedehands maar is toch ruim 4 maanden meegegaan


Tja je kunt gewoon pech hebben... ik ben zeer zorgvuldig met mijn cups, altijd geweest en toch gingen de laatste 2 maar 2 en 3 weken mee -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:22 



 
Profiel   

Geef jij dat dan wel aan bij flexineb zelf?

Ik mag de mijne opsturen trouwens, dan wordt er naar gekeken.

Wat ik wel schokkend vind is dat het veel vaker gebeurd dat ze soms zo snel kapot gaan. Het is niet dat dit soort defecten uitzonderlijk voorkomen blijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:36 



 
Profiel   

Nou inderdaad wat slecht zeg! Komt er een barst in de cup?

Hoelang doen jullie over het venevelen?
Heb een standaard cup van 10 ml erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 06:47 



 
Profiel   

Hier helaas gisteren ook het vervelende nieuws ontvangen dat mijn pony astma heeft. Baal zo ontzettend, want ik heb 4 jaar terug afscheid moeten nemen van mijn andere pony vanwege astma/COPD. Die kreeg op 18 jarige leeftijd een astmatisch aanval waar 'ie nooit goed uit is gekomen en longschade aan over hield. Nu mijn andere pony, ook 18 jaar, die ineens sinds 2 weken een kuchje had waarbij Subestin niets deed..
Het advies is om een Flexineb te kopen zodat ik direct de medicatie op die manier kan gaan geven. Ik ga 'm sowieso dit weekend bestellen in verband met de korting, maar mocht iemand overwegen om 'm te verkopen dan hoor ik het graag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 07:32 



 
Profiel   

Er is er net 1 op marktplaats gezet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 07:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 46 [ 1141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen