Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstigheid en broeiplekken

 
Profiel   

Hoi,

Bij het insemineren van mijn merrie vanavond zagen de DA en ik enkele open plekjes in de plooi naast de vagina en anus.
Merrie stond enorm hengstig en heeft dikke billen(quarter horse), dus mijn vermoeden is broei icm bijtende urine.
Iemand deze ervaring ook?
Ik heb het nu op aanraden vd DA ingesmeerd met vaseline, wil morgen even alles goed wassen met teatree shampoo en dan honingzalf + vaseline smeren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:39 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Hoi,

Bij het insemineren van mijn merrie vanavond zagen de DA en ik enkele open plekjes in de plooi naast de vagina en anus.
Merrie stond enorm hengstig en heeft dikke billen(quarter horse), dus mijn vermoeden is broei icm bijtende urine.
Iemand deze ervaring ook?
Ik heb het nu op aanraden vd DA ingesmeerd met vaseline, wil morgen even alles goed wassen met teatree shampoo en dan honingzalf + vaseline smeren.


Heb dit eens meegemaakt met een merrie die geen controle over blaas had, die deden we dagelijks wassen met idd treatree shampoo en dan goed drogen en dan sudocreme erop, dat droogde het mooi in en stootte nieuwe urine ook weer af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:50 



 
Profiel   

Herkenbaar, mijn merrie heeft dit soms ook tijdens de hengstigheid. ik smeer dan uierzalf, de echte. Krijgen ze lekkere zachte billetjes van

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 20:16 



 
Profiel   

Mijn merries plassen ook ontzettend veel tijdens hengstigheid. Druipt altijd langs de benen, dus ik doe ze dagelijks even afspoelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 20:34 



 
Profiel   

Ik zou sudocreme smeren.....dat is gemaakt voor billen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 22:31 



 
Profiel   

Plekjes waren vandaag al kleiner gelukkig, alles gesopt met teatree en dat vond ze heerlijk. Uierzalf erop en bovenkant staart bij elkaar gevonden zodat die kleine haartjes niet kunnen irriteren. Als het goed is heb ik nu 11 maanden geen hengstigheid dus dat scheelt :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen