Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fysio bij drachtige merrie?

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Hopelijk is mijn merrie drachtig (komen we binnenkort achter). Echter heeft ze nu last van oa haar schouder. Ik zou wel graag willen dat ze weer lekker in haar vel zit, zodat dit ons niet dwarszit tijdens het rijden.
Mijn osteopaat behandelt sowieso geen drachtige merries. De fysio wil het wel doen. Wat zijn jullie ervaringen met drachtige merrie's laten behandelen? Hoe staan jullie er tegenover?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 14:06 



 
Profiel   

Als ze net drachtig is dan maakt het niet zoveel uit hoor.

Maar wel even een opmerking. Weet je zeker dat het de schouder is? Want 9 vd 10 keer dat een paard last lijkt te hebben van de schouder, zit het laag. Vaak onder de knie. Is ze hierop nagekeken of lijkt het dat ze last heeft van de schouder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 17:17 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie!
Nee ze heeft eens een trap tegen de borst gehad en daardoor zit t rechts voor allemaal wat vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 18:31 



 
Profiel   

Ik ben sportmasseur bij paarden en behandel drachtige merries na 5/6 maanden niet meer intensief. Daarvoor wel en dat kan ook prima. Na 5 a 6 maanden boeken mensen nog wel eens een ontspanningsmassage, dat kan prima maar daarbij maak ik niet iets wat goed vast zit daadwerkelijk los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 18:34 



 
Profiel   

Oke dank voor je reactie!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen