Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Acute aanval. Wie weet wat dit is?

 
Profiel   

SumSum schreef
Ik herken je verhaal, ik heb dit ongeveer 12 jaar geleden mee gemaakt en dat bleek om Listeria te gaan.
In het aangrenzende weiland lag een soort mesthoop, die hebben ze een paar meter verplaatst (dat moest van rijkswaterstaat) en daarbij is toen die listeria bacterie vrijgekomen. Mijn paard heeft dit toen binnen gekregen, samen met 1 andere pony. Er stonden wel 30 paarden.. Bij de pony was het begonnen, ook dezelfde symptomen. Pony is ook ingeslapen en mijn paard later ook.. Pony was al ouder, maar mijn paard was 6.


Heb het opgezocht. Klinkt inderdaad precies als wat er gebeurd is met de pony. Komt dit van kuil of van kort gras, of…? Dat was me niet helemaal duidelijk op het internet
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 23:50 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 00:08 



 
Profiel   

Ah Rhona, keek toevallig even op bokt, klikte random wat topics aan en ineens lees ik jouw eerste zin en denk ik aan Joy. Nogmaals heel veel sterkte namens ons!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 00:47 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Ah Rhona, keek toevallig even op bokt, klikte random wat topics aan en ineens lees ik jouw eerste zin en denk ik aan Joy. Nogmaals heel veel sterkte namens ons!


Dankjewel. Jullie ook veel sterkte, jullie hebben haar gefokt. We zijn heel dankbaar voor de tijd dat ze bij ons mocht zijn en van haar heerlijke ondeugende karaktertje. Mijn hart is gebroken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 01:05 



 
Profiel   

Rhona55 schreef
SumSum schreef
Ik herken je verhaal, ik heb dit ongeveer 12 jaar geleden mee gemaakt en dat bleek om Listeria te gaan.
In het aangrenzende weiland lag een soort mesthoop, die hebben ze een paar meter verplaatst (dat moest van rijkswaterstaat) en daarbij is toen die listeria bacterie vrijgekomen. Mijn paard heeft dit toen binnen gekregen, samen met 1 andere pony. Er stonden wel 30 paarden.. Bij de pony was het begonnen, ook dezelfde symptomen. Pony is ook ingeslapen en mijn paard later ook.. Pony was al ouder, maar mijn paard was 6.


Heb het opgezocht. Klinkt inderdaad precies als wat er gebeurd is met de pony. Komt dit van kuil of van kort gras, of…? Dat was me niet helemaal duidelijk op het internet


Volgens mij kwam het toen echt doot het verplaatsen van de hoop, dat er gassen en vocht uit kwamen. Zat wel ook kuil in die bult.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 23:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen