Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mobiele RX keuring regio Stolwijk gezocht .

 
Profiel   

Een vriendin van mij heeft een paardje op het oog omgeving Stolwijk. Zij zou graag de benen RX laten keuren voor aankoop maar aangezien wij van Belgiƫ zijn kennen we geen dierenartsen in de buurt. Ze kan een afspraak maken in de buurt bij een kliniek maar dit kan pas over 10 dagen. Weet er iemand misschien welke veearts uit de omgeving zij nog kan contacteren voor een keuring met mobiel apparaat zonder zich blauw te betalen aan verplaatsingskosten?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:06 



 
Profiel   

E-digit

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:08 



 
Profiel   

Dierenkliniek van Leeuwen uit vleuten

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:17 



 
Profiel   

ClauH schreef
E-digit


Inderdaad, deze komen in heel nederland op locatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:58 



 
Profiel   

Bodegraven zit daar om de hoek, afspreken om daar te keuren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:16 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Bodegraven zit daar om de hoek, afspreken om daar te keuren?


Daar hebben ze momenteel een afspraak staan, enkel is de eerst mogelijke moment dat voor beide partijen past binnen 12dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:28 



 
Profiel   

Dap benschop Oudewater werkt volgens mij samen met een dierenarts die dat ter plaatse doet. Staat op hun site vermeld. Heb positieve ervaringen met deze kliniek maar heb nog nooit specifiek deze da erbij gehad dus daar weet ik verder niet zo veel van.

https://www.dkbo.nl/Mobiele_kliniek

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:02 



 
Profiel   

Pikeur schreef
Dap benschop Oudewater werkt volgens mij samen met een dierenarts die dat ter plaatse doet. Staat op hun site vermeld. Heb positieve ervaringen met deze kliniek maar heb nog nooit specifiek deze da erbij gehad dus daar weet ik verder niet zo veel van.

https://www.dkbo.nl/Mobiele_kliniek


Die wordt hierboven al genoemd, dierenarts van Leeuwen uit Vleuten. Is de man van de dierenarts uit Oudewater. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:21 



 
Profiel   

Mijnpaardenarts.nl kan mobiel keuren komt uit den haag dus denk dat stolwijk nog wel in hun regio valt. Mijn vorige sportpaard ook bij hun laten keuren en mijn merrie met blessure ook altijd door hun laten scannen zodat ze niet mee hoefde naar de kliniek. Kunnen eigenlijk altijd wel op korte termijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen