Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne_Z

Berichten: 392
Geregistreerd: 05-02-08

Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 09:57

Hallo,

Om mijn paard met een lichte irritatie van zijn pees wat extra te ondersteunen, ben ik me aan het verdiepen in lasertherapie. Ik ben benieuwd naar ervaringen en dan het liefst van therapeuten in de omgeving van Alkmaar of iig NH.
Alvast bedankt!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:36

Ik heb mijn paard laten laseren bij peesproblemen aan beide achterbenen. Ik wou dat ik het nooit gedaan had want er was geen merkbare verbetering en als er al wat verbeterde dan kon ik dat nooit met zekerheid linken aan het laseren. Kostte me een hoop geld
Geef je paard liever rust op de wei, daarvan weet je gewoon dat het helpt

JackieT
Berichten: 515
Geregistreerd: 14-10-12

Re: Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 01:38

Ik weet dat heleen slebos laser therapie aanbied, zelf (gelukkig) nooit gebruik van hoeven maken, maar lees goede verhalen erover op facebook. Zit in de buurt van alkmaar

lianne125

Berichten: 1427
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 17:41

Ik heb mijn paard laten laseren door Margriet Koopman. Komt zelf uit Alkmaar. Ik heb alleen maar goede ervaringen met laseren icm peesproblemen.

MissyNr1
Berichten: 134
Geregistreerd: 29-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 17:45

mrie schreef:
Ik heb mijn paard laten laseren bij peesproblemen aan beide achterbenen. Ik wou dat ik het nooit gedaan had want er was geen merkbare verbetering en als er al wat verbeterde dan kon ik dat nooit met zekerheid linken aan het laseren. Kostte me een hoop geld
Geef je paard liever rust op de wei, daarvan weet je gewoon dat het helpt


Ik heb dezelfde ervaring. Ligt er misschien wel aan wat de blessure precies is. Bij mijn paard was het een blessure aan beide tussenpezen achter.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 22:18

Bij mij ook, een jaartje op de weide afgewisseld met wandel actie en bermgrazen aangevuld met goed eten met voldoende mineralen en meneer werd weer de oude. Niet meer van die knijpende pijn oogjes en lekker lopen.

MissyNr1
Berichten: 134
Geregistreerd: 29-04-20

Re: Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:11

Bij mijn paard had shockwave wel verbetering gegeven.

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Lasertherapie omg. Alkmaar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:06

Hele goede ervaringen met twee peesblessures, de eerste laten laseren door Margriet Koopmans, de tweede door Fay Warmerdam van Faythful