Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilora
Berichten: 22
Geregistreerd: 21-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:51

karuna schreef:
Pfff kun je daar niet op de een of andere manier iets mee. Ik vind het een extreem lakse dier en eigenaar onvriendelijke reactie eigenlijk. Met vrees ik ook nog een stevige rekening. Zeker bij zo n zwelling kunnen ze toch niet zeggen ach neem maar mee en na bellen dat het heel erg is geworden zeggen het gaat over of niet |o

Dergelijke dingen als een bacterie kunnen gebeuren maar daar hoor je in mijn ogen wel als kliniek fatsoenlijk op te reageren. Arm dier arme jullie :knuffel:



We zijn niet kwaad voor die bacterie ofzo want kan de beste dierenarts overkomen. Vooral boos omdat ze ons zo in de steek lieten en geen hulp boden. Zelfs geen uitleg over wat er is misgelopen. Na verschillende keren bellen hebben we het opgegeven en andere kliniek geraadpleegd. We stuurde ze hun rekening maar nog eens een dierenarts langssturen nee dat had geen zin volgens hun want alles wat ze konden was gedaan in hun ogen.

Marilu
Berichten: 1246
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: ergens in België

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:39

Wow, wat een verschrikkelijk nieuws.
En de manier waarop alles verlopen is, maakt het nog zuurder, kan ik me zo voorstellen.

Veel sterkte bij dit groot verlies. Pony was bij jullie in de beste handen en dan dit.

Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 13:42

Wat ontzettend verschrikkelijk nieuws! Helemaal hoe het gegaan is .. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 14:23

Wat naar :( sterkte

hasufel

Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 17:37

Y;(
Ontzettend verdrietig
Veel sterkte voor jullie :knuffel:

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 17:43

Ow jemig, wat een verschrikkelijk nieuws!

Wat is dit onnodig fout gegaan zeg..als ze het op tijd door hadden dan was het wellicht nog met succes te behandelen geweest. Wat ontzettend zuur na alles wat jullie voor haar hebben gedaan om haar weer goed te krijgen. Heel veel sterkte!

DuoPenotti

Berichten: 29525
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:11

wow, hier wordt je toch even stil van zeg.......

Wat een nare manier hoe dit is gelopen.
Als ze hun best hadden gedaan dan was het ook heel verfrietig geweest, maar dit geeft toch wel een andere emotie erbij.

Heel veel sterkte :knuffel:

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 22:39

Jeetje wat een vreselijk naar verloop heeft dit gehad!

Heel veel sterkte met het verlies van jullie zo geliefde paard, helemaal idioot zoals de eerste kliniek reageerde toen het al snel niet goed ging.

Kan je toch niet die eerste kliniek bij het Veterinair Tuchtcollege ( https://www.veterinairtuchtcollege.nl/ ) aanklagen? Je hebt je paard er niet mee terug, maar ze hebben totaal niet adequaat gehandeld na een door hun veroorzaakte medische fout naar mijn idee.
Natuurlijk kan het mis gaan met een injectie, maar om dan zo simpel te reageren, dat gaat mij toch echt te ver.

Missbeauty30

Berichten: 492
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 00:14

Heel veel sterkte met dit enorme verlies...

ilora
Berichten: 22
Geregistreerd: 21-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:52

Jet schreef:
Jeetje wat een vreselijk naar verloop heeft dit gehad!

Heel veel sterkte met het verlies van jullie zo geliefde paard, helemaal idioot zoals de eerste kliniek reageerde toen het al snel niet goed ging.

Kan je toch niet die eerste kliniek bij het Veterinair Tuchtcollege ( https://www.veterinairtuchtcollege.nl/ ) aanklagen? Je hebt je paard er niet mee terug, maar ze hebben totaal niet adequaat gehandeld na een door hun veroorzaakte medische fout naar mijn idee.
Natuurlijk kan het mis gaan met een injectie, maar om dan zo simpel te reageren, dat gaat mij toch echt te ver.


Hebben we over nagedacht maar hebben een mail met alle verslagen en uitleg over hun hulp gestuurd met de vraag of ze een deel van de factuur laten vallen. Niet dat ik niet wil betalen. Maar ik wil wel betalen als ze helpen en nu niet laten stikken. Want dat gevoel hadden we nu. Ik heb ze nadat ik verschillende keren heb gebeld niet meer gehoord zelfs niet als ze wisten dat de pony overleden was. Zelfs op de mail die we gestuurd hadden geen reactie met innige deelneming of wat dan ook. Zelfs nooit een deftige uitleg gekregen wat er is misgegaan. Enkel dat dit het risico was van spuiten zetten en dat dit kan gebeuren

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 15:08

Echt, ik vind het heel slecht zoals ze je daar behandeld hebben en nog ( niet) behandelen. Hopen dat je toch een deel van de rekening kwijtgescholden krijgt, maar anders zou ik er toch verder werk van gaan maken. Zo ga je niet met patiënten en hun eigenaren om als dierenkliniek.

ilora
Berichten: 22
Geregistreerd: 21-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 15:14

Jet schreef:
Echt, ik vind het heel slecht zoals ze je daar behandeld hebben en nog ( niet) behandelen. Hopen dat je toch een deel van de rekening kwijtgescholden krijgt, maar anders zou ik er toch verder werk van gaan maken. Zo ga je niet met patiënten en hun eigenaren om als dierenkliniek.



Vind ik ook. De tweede kliniek niets anders dan lof over moerbeke. Die hebben gedaan wat ze konden en hun uiterste best gedaan. Voortaan rijden we naar daar. Is wel verder rijden maar veel beter en grote en bekwamer. Bellen ook constant om een update te geven of wat ze gedaan hebben of hoe de pony het doet.
Toen ze om tien voor één nachts belde om te zeggen dat het heel slecht ging en dat we een beslissing moesten nemen. Was er sprake van operatie kan. Toen ik vroeg hoe zijn haar kansen. Klein zeiden ze. Ik vroeg Toen wat zou jij doen moest het uw pony zijn. En die antwoorden heel eerlijk ik zou het niet doen en ze laten gaan. Was voor mij een heel eerlijk antwoord en toen is de beslissing gemaakt om ze te laten gaan.
De dag erna zijn we afscheid gaan nemen smorgens en ze hadden ze zo mooi gelegd. Staart al gekamt en gevlochten en afgeknipt, manen mooi gevlochten enzo. Zelf enorm veel dekens erop gelegd dat ze niet te hard afkoelde tegen dat wij kwamen. Stal helemaal afgeschermd zodat we privacy hadden. Hebben ons enorm veel tijd gegeven en zijn dan erna komen uitleggen wat er gebeurd was en wat ze allemaal geprobeerd hadden en ons getroost enzo. Prachtige mensen en prachtige kliniek moerbeke.

Hevonen

Berichten: 5621
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Mager paard dat niet dik te krijgen is en leverproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 17:14

Wat een vreselijk nieuws. Ze was zo mooi en zo goed hersteld na alle ellende.

Heel veel sterkte!!