Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Supplement hormonen

 
Profiel   

Hoihoi,

Voor mijn merrie ben ik opzoek naar een fijn supplement voor haar hormonen. Wanneer zij hier last van heeft is het een ontzettend schrikkerig paard waar je eigenlijk niets mee kan. Ze gedraagt zich ook anders in de kudde en valt er dan buiten door haar angstige gedrag. Ze is duidelijk niet op haar gemak, terwijl ze echt een ontzettend lief en fijn paard is. Ze is gecheckt op cystes en de dierenarts heeft toen regumate voor geschreven, dit hielp ontzettend goed.
Toch heb ik liever een wat natuurlijker middel, regumate is toch wat heftig. Ik vroeg mij daarom af of er een bepaald supplement is waar jullie goede ervaringen mee hebben, er zijn er namelijk een aantal waar ik uit kan kiezen. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:20 



 
Profiel   

Ik heb goede ervaringen met monnikspeper. Merrie is 17 jaar niet hengstig geweest en hebben we niet drachtig kunnen krijgen. Tot ik van stal verhuisde en ze ineens spontaan pismerrie werd... Op een gegeven moment stond ze telkens in het hoekje van de wei te hinniken en wist niet wat ze met zichzelf aan moest. Toen ben ik op aanraden van een kennis monnikspeper gaan voeren (ze eet het zelfs uit de hand maar doe het door het krachtvoer). Sindsdien nog wel hengstig maar niet meer zo sneu/wanhopig aan de draad en niet meer waar ik bij stond staan plassen.

Haar moeder heb ik op regumate gehad, die was niet te genieten. Dat hielp heel goed en toen hebben we een knikker in de baarmoeder laten plaatsen. Helaas werkte dat niet zoals gehoopt. Het zou dezelfde werking moeten hebben en er zijn ook een heleboel positieve verhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:27 



 
Profiel   

Inderdaad wat Jolienn zegt!
Mijn kleindochter haar paardje had erg last van de hengstigheid maar sinds ze dit geeft gaat het heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:32 



 
Profiel   

Ik voer mijn merrie al jaren NAF Oestress, daar doet ze het perfect op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:41 



 
Profiel   

Monnikspeper goede ervaringen mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:57 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Ik denk dat ik dan de monnikspeper maar ga proberen, is ook niet duur dus dat is mooi mee genomen. Bij sommige supplementen schrik ik wel eens van de prijs :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 20:46 



 
Profiel   

Ik had Puur Oestro voor mijn merrie, werkte goed vond ik :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 08:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen