Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

chronische sinusitis en nu ..

 
Profiel   

manon1974 schreef
Ohhh wat fijn zeg! Ik hoop voor je paardje maar ook voor jou dat het rustig blijft..dit werkt wel op je zenuwen hoor..poehee
Donderdag prop eruit gevallen..zag hem liggen in de stal dacht wat is dat nou.. vrijdag da uit de buurt geweest, weer prop erin gezet die lag er savonds al weer uit nou morgen terug naar Roosendaal prop er weer in en dan laat ik ze bij een vriendin staan in achtmaal..10 minuten van visdonk Roosendaal..als hij er dan weer uitvalt ben ik iig in de buurt en de da komt daar dan evt ook nog op locatie...wat een gedoe met die proppen zeg..zijn neus is nog wel schoon en stinkt niet, wil dat graag zo houden ;-)
Is de andere da gisteren(vrijdag) bezig zie ik ineens dat hij met een dik voorbeen stond..dacht echt whaaatttt... echt serieus dat dier mankeert echt nooit wat.. ik vermoed dat hij in de wei gespeeld heeft en hij is vaker wel bee
tje lomp en misschien wel een tik gekregen van ons andere paard, geen idee..hij loopt er iig niet kreupel op en zag dat het vanavond alweer wat geslonken was..de da zei al mocht het een pees zijn en hij is gesedeerd net als nu en je zit eraan doet dat ongelooflijk zeer en hij reageerde er geeneens op..dus hopelijk valt het mee ;-)
Prop is er gisteren(zondag) weer ingezet en vastgezet nu met een hechting dus hopelijk houd hij het nu voor 2 weken...



Pff het zit niet mee zeg maar .. is het voorbeen inmiddels weer beter ? En zit de prop er nog in? Die van mij had gister koliek gelukkig gaat het nu wel weer goed maar dat is altijd even schrikken .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-22 10:36 



 
Profiel   

manonevita schreef
manon1974 schreef
Ohhh wat fijn zeg! Ik hoop voor je paardje maar ook voor jou dat het rustig blijft..dit werkt wel op je zenuwen hoor..poehee
Donderdag prop eruit gevallen..zag hem liggen in de stal dacht wat is dat nou.. vrijdag da uit de buurt geweest, weer prop erin gezet die lag er savonds al weer uit nou morgen terug naar Roosendaal prop er weer in en dan laat ik ze bij een vriendin staan in achtmaal..10 minuten van visdonk Roosendaal..als hij er dan weer uitvalt ben ik iig in de buurt en de da komt daar dan evt ook nog op locatie...wat een gedoe met die proppen zeg..zijn neus is nog wel schoon en stinkt niet, wil dat graag zo houden ;-)
Is de andere da gisteren(vrijdag) bezig zie ik ineens dat hij met een dik voorbeen stond..dacht echt whaaatttt... echt serieus dat dier mankeert echt nooit wat.. ik vermoed dat hij in de wei gespeeld heeft en hij is vaker wel bee
tje lomp en misschien wel een tik gekregen van ons andere paard, geen idee..hij loopt er iig niet kreupel op en zag dat het vanavond alweer wat geslonken was..de da zei al mocht het een pees zijn en hij is gesedeerd net als nu en je zit eraan doet dat ongelooflijk zeer en hij reageerde er geeneens op..dus hopelijk valt het mee ;-)
Prop is er gisteren(zondag) weer ingezet en vastgezet nu met een hechting dus hopelijk houd hij het nu voor 2 weken...



Pff het zit niet mee zeg maar .. is het voorbeen inmiddels weer beter ? En zit de prop er nog in? Die van mij had gister koliek gelukkig gaat het nu wel weer goed maar dat is altijd even schrikken .


Ach jee..jij valt ook lekker in de prijzen :-(
Fijn dat het goed gaat...dieren.. ohh menn..
De prop zit er nog in, neus is nog steeds schoon..haalde ze vorige week maandag op vd kliniek om ze bij mijn vriendin te zetten en toen was zijn been weer helemaal slank ;-) wat het nou geweest is..geen idee..maar ben iig blij toe
Morgen de kliniek bellen voor een afspraak voor vrijdag, hopelijk is het dan goed genoeg genezen zodat hij eruit kan :-)
Dan neem ik ze daarna weer mee naar huis, ik rijd nu bijna iedere dag 100 km heen en 100 km terug behoorlijk vermoeiend hoor,ben super blij en dankbaar dat ze bij mijn vriendin mogen staan maar thuis is ook weer heeellll fijn :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-22 19:43 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Me vriendin had nog mooie foto's gemaakt van me vriendjes..eerste is preso(met schone neus hahaha) en 2e is cujo zijn maatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-22 19:51 



 
Profiel   

Heo gaat het hier met de sinusitis patiënten?
Hier is een kies getrokken en na een week antibiotica was de stank verdwenen. Helaas per vandaag toch weer een vieze geur en snot.
Ik had echt gehoopt dat door het trekken van de extra kies dit opgelost was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 10:13 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Heo gaat het hier met de sinusitis patiënten?
Hier is een kies getrokken en na een week antibiotica was de stank verdwenen. Helaas per vandaag toch weer een vieze geur en snot.
Ik had echt gehoopt dat door het trekken van de extra kies dit opgelost was...

Hi marieke,
hier is het helemaal over *\o/*
Blijjjjjj toe :)
Heb nog wel via homeopaat druppels ed gegeven om het genezings proces vd kaak te ondersteunen en
om zijn weerstand te verbeteren en zijn laatste bacterieen zooi op te ruimen(want bleef nog klein beetje uitkomen, heel weinig hoor) hij heeft ook nog probiotica gekregen om zijn darmen te ondersteunen na 4 weken AB
ik heb hem toen nog wel wat nasaal horen ademen door zijn ene neusgat maar dat is nu ook helemaal over, was in september...
Hopelijk was dit het voor ons ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-22 18:58 



 
Profiel   

manon1974 schreef
Marieke1495 schreef
Heo gaat het hier met de sinusitis patiënten?
Hier is een kies getrokken en na een week antibiotica was de stank verdwenen. Helaas per vandaag toch weer een vieze geur en snot.
Ik had echt gehoopt dat door het trekken van de extra kies dit opgelost was...

Hi marieke,
hier is het helemaal over *\o/*
Blijjjjjj toe :)
Heb nog wel via homeopaat druppels ed gegeven om het genezings proces vd kaak te ondersteunen en
om zijn weerstand te verbeteren en zijn laatste bacterieen zooi op te ruimen(want bleef nog klein beetje uitkomen, heel weinig hoor) hij heeft ook nog probiotica gekregen om zijn darmen te ondersteunen na 4 weken AB
ik heb hem toen nog wel wat nasaal horen ademen door zijn ene neusgat maar dat is nu ook helemaal over, was in september...
Hopelijk was dit het voor ons ;)

Wat fijn voor jullie! :D
Hier houden we toch nog wat hoop, lijkt toch eenmalig te zijn qua snot en stank.. Nog tot woensdag doxycyline.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-22 20:32 



 
Profiel   

Hier helaas weer foute boel .. de hele zomer ging het eigenlijk redelijk goed bijna geen snot meer en sinds deze maand word het steeds weer erger . Ik vernevel nu 1 A 2 keer per dag met de Flexineb. In de hoop dat al het snot er makkelijker uit komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-22 16:28 



 
Profiel   

Hej Marieke
hopelijk blijft het hierbij voor jullie..
Het is echt rot en ik zelf werd er ook nog eens doodnerveus van.. ik had een aantal mensen gelezen die homeopatische druppels of pillen gaven (na het hele proces) ik heb toen met een homeopaat/DA contact opgenomen waar ik wel eens eerder (met goed resultaat voor iets anders) hulp van heb gehad en vroeg haar of die pillen wat voor preso waren om hem te ondersteunen... nadat ik mijn hele verhaal verteld had heeft ze zelf iets samen gesteld en dat heeft gelukkig dus erg goed geholpen *\o/* misschien het overwegen waard voor jullie? Ik had iig Karin de Haas-Klink maar er zijn er natuurlijk meerdere ;)
succes iig en veel sterkte het is erg vervelend...


Laatst bijgewerkt door manon1974 op 09-11-22 10:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 09:58 



 
Profiel   

manonevita schreef
Hier helaas weer foute boel .. de hele zomer ging het eigenlijk redelijk goed bijna geen snot meer en sinds deze maand word het steeds weer erger . Ik vernevel nu 1 A 2 keer per dag met de Flexineb. In de hoop dat al het snot er makkelijker uit komt

Jeetje Manon wat rot om te horen zeg :(
Daar word je natuurlijk ff niet goed van...
Ik hoop het ook nooit meer mee te hoeven maken, iedere dag weer als ik op de wei kwam.. zou het over zijn of niet... mocht er van mijn andere DA geen fobie van maken maar dat viel niet mee, heb het uiteindelijk wel los kunnen laten.. had zoiets van ik doe er alles aan en op hoop van zegen dan maar
Ik ben nu L Lysine bij gaan geven voor ondersteuning vd weerstand en nog steeds brandnetel(dat krijgen ze zowiezo allemaal hier)
Ik wens je heel veel sterkte iig voor je paardje en jou

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 10:07 



 
Profiel   

manonevita schreef
Hier helaas weer foute boel .. de hele zomer ging het eigenlijk redelijk goed bijna geen snot meer en sinds deze maand word het steeds weer erger . Ik vernevel nu 1 A 2 keer per dag met de Flexineb. In de hoop dat al het snot er makkelijker uit komt

pff wat een ellende! Jij bent ook al een poos aan het proberen. Doe je qua ondersteuning naast de Flexineb nog wat?


manon1974 schreef
Hej Marieke
hopelijk blijft het hierbij voor jullie..
Het is echt rot en ik zelf werd er ook nog eens doodnerveus van.. ik had een aantal mensen gelezen die homeopatische druppels of pillen gaven (na het hele proces) ik heb toen met een homeopaat/DA contact opgenomen waar ik wel eens eerder (met goed resultaat voor iets anders) hulp van heb gehad en vroeg haar of die pillen wat voor preso waren om hem te ondersteunen... nadat ik mijn hele verhaal verteld had heeft ze zelf iets samen gesteld en dat heeft gelukkig dus erg goed geholpen *\o/* misschien het overwegen waard voor jullie? Ik had iig Karin de Haas-Klink maar er zijn er natuurlijk meerdere ;)
succes iig en veel sterkte het is erg vervelend...

Helaas.. Woensdag gestopt met de antibiotica en vandaag weer stank. Nog geen snot gezien. Omdat de vorige keer het spoelen van de sinus eigenlijk niet nodig was wil ik dat nu nog even uitstellen. Ik ga het nu proberen met de pillen van Vsm Hepar Sulphur D4. Iemand van jullie daar ervaring mee?
In ieder geval fijn om te horen dat jij wel goede ervaringen hebt met homeopathie, dat is nu wel de route die ik ook ga proberen.

Daarnaast herken ik heel erg wat je in je laatste bericht schreef over een obsessie. Ik heb ze aan huis staan, dus zie en ruik alles. Soms zou ik willen dat ik er wat meer afstand van kon nemen, zodat ik niet continue met spanning zit voor ik haar weer zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-22 19:45 



 
Profiel   

Spoelen met sodawater kan ook helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 18:57 



 
Profiel   

Pepe356 schreef
Spoelen met sodawater kan ook helpen


Hoe wil je zelf de sinussen spoelen en dan nog wel met sodawater? Dat kan helemaal niet voor zover ik weet. En sodawater is niet zo onschuldig in een lichaam als wel eens gedacht wordt, ik vind het een beetje een vreemd advies.


Laatst bijgewerkt door Jet op 14-11-22 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 19:12 



 
Profiel   

Jet schreef
Pepe356 schreef
Spoelen met sodawater kan ook helpen


Hoe wil je zelf de sinussen spoelen en dan nog wel met sodawater? Dat kan helemaal niet voor zover ik weet. En sodawater is niet zo onschuldig in een lichaam als wel eens gedacht wordt, i vind het een beetje een vreemd advies.

Is ook niet helemaal wat ik voor ogen heb. Daarin volg ik de dierenartsen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 19:16 



 
Profiel   

Lijkt me wijs :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 19:30 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
manonevita schreef
Hier helaas weer foute boel .. de hele zomer ging het eigenlijk redelijk goed bijna geen snot meer en sinds deze maand word het steeds weer erger . Ik vernevel nu 1 A 2 keer per dag met de Flexineb. In de hoop dat al het snot er makkelijker uit komt

pff wat een ellende! Jij bent ook al een poos aan het proberen. Doe je qua ondersteuning naast de Flexineb nog wat?


manon1974 schreef
Hej Marieke
hopelijk blijft het hierbij voor jullie..
Het is echt rot en ik zelf werd er ook nog eens doodnerveus van.. ik had een aantal mensen gelezen die homeopatische druppels of pillen gaven (na het hele proces) ik heb toen met een homeopaat/DA contact opgenomen waar ik wel eens eerder (met goed resultaat voor iets anders) hulp van heb gehad en vroeg haar of die pillen wat voor preso waren om hem te ondersteunen... nadat ik mijn hele verhaal verteld had heeft ze zelf iets samen gesteld en dat heeft gelukkig dus erg goed geholpen *\o/* misschien het overwegen waard voor jullie? Ik had iig Karin de Haas-Klink maar er zijn er natuurlijk meerdere ;)
succes iig en veel sterkte het is erg vervelend...

Helaas.. Woensdag gestopt met de antibiotica en vandaag weer stank. Nog geen snot gezien. Omdat de vorige keer het spoelen van de sinus eigenlijk niet nodig was wil ik dat nu nog even uitstellen. Ik ga het nu proberen met de pillen van Vsm Hepar Sulphur D4. Iemand van jullie daar ervaring mee?
In ieder geval fijn om te horen dat jij wel goede ervaringen hebt met homeopathie, dat is nu wel de route die ik ook ga proberen.

Daarnaast herken ik heel erg wat je in je laatste bericht schreef over een obsessie. Ik heb ze aan huis staan, dus zie en ruik alles. Soms zou ik willen dat ik er wat meer afstand van kon nemen, zodat ik niet continue met spanning zit voor ik haar weer zie.



Ik geef momenteel alleen een supplement voor de luchtwegen er bij. Die pilletjes heb ik ook ergens gelezen ik ben benieuwd of het wat doet voor jou hou ons even op de hoogte ! Ik denk dat we allemaal een continue spanning hebben voor snot .. ik krijg het elke keer Spaans benauwd als ik bij een van mijn andere paarden ook een snotneus zie .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 20:13 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
manonevita schreef
Hier helaas weer foute boel .. de hele zomer ging het eigenlijk redelijk goed bijna geen snot meer en sinds deze maand word het steeds weer erger . Ik vernevel nu 1 A 2 keer per dag met de Flexineb. In de hoop dat al het snot er makkelijker uit komt

pff wat een ellende! Jij bent ook al een poos aan het proberen. Doe je qua ondersteuning naast de Flexineb nog wat?


manon1974 schreef
Hej Marieke
hopelijk blijft het hierbij voor jullie..
Het is echt rot en ik zelf werd er ook nog eens doodnerveus van.. ik had een aantal mensen gelezen die homeopatische druppels of pillen gaven (na het hele proces) ik heb toen met een homeopaat/DA contact opgenomen waar ik wel eens eerder (met goed resultaat voor iets anders) hulp van heb gehad en vroeg haar of die pillen wat voor preso waren om hem te ondersteunen... nadat ik mijn hele verhaal verteld had heeft ze zelf iets samen gesteld en dat heeft gelukkig dus erg goed geholpen *\o/* misschien het overwegen waard voor jullie? Ik had iig Karin de Haas-Klink maar er zijn er natuurlijk meerdere ;)
succes iig en veel sterkte het is erg vervelend...

Helaas.. Woensdag gestopt met de antibiotica en vandaag weer stank. Nog geen snot gezien. Omdat de vorige keer het spoelen van de sinus eigenlijk niet nodig was wil ik dat nu nog even uitstellen. Ik ga het nu proberen met de pillen van Vsm Hepar Sulphur D4. Iemand van jullie daar ervaring mee?
In ieder geval fijn om te horen dat jij wel goede ervaringen hebt met homeopathie, dat is nu wel de route die ik ook ga proberen.

Daarnaast herken ik heel erg wat je in je laatste bericht schreef over een obsessie. Ik heb ze aan huis staan, dus zie en ruik alles. Soms zou ik willen dat ik er wat meer afstand van kon nemen, zodat ik niet continue met spanning zit voor ik haar weer zie.


Die hepar sulfar D4 heb ik idd ook gelezen(of het nou in dit topic was of ergens anders op bokt weet ik niet meer) maar heb zelfs nog prive contact gehad met haar die het aan haar paard gaf..met goed resultaat!
Dus ik wilde dat idd ook proberen, heb toen wel voor de zekerheid contact opgenomen met karin de haas en zei adviseerde mij toch iets anders.. dus dat van haar gevolgd en gegeven
Maar misschien werkt die hepar voor jou paard ook wel heel goed geen idee..
Ik heb uiteindelijk dus toch iets anders gegeven wat dus ook goed hielp :-)
Ik ben nu gelukkig helemaal van me fobie af haha
Ze staan bij mij in de winter aan huis en in de zomer op de wei(5 min van ons huis) maar bij mij hebben ze ook jaren gehoest, wel met tussenpozen maar kreeg het niet onder controle van alles geprobeerd van DA tot ook kruiden ed..daar werd ik ook doodnerveus van..stond de hele tijd te hoesten onder me slaapkamerraam..
Ik heb toen op advies van iemand een hooistomer gekocht en heb ze nooit meer gehoord...jeetje als ik dat eerder had geweten..
Ik stoom nu 2x per dag ook gelijk voor mijn shets
Heb nou zoveel geïnvesteerd dat ik hoop dat dit het wel ff was voor de rest van mijn leven hahaha nou vraag ik vast teveel..nou ja iig ff voor voorlopig dan ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 23:14 



 
Profiel   

Hoi!
Na mijn laatste bericht ben ik zeker niet begonnen met het spoelen met sodawater :+ maar heb ik stug volgehouden met de hepar pilletjes. 3x 2 per dag. En na 2 dagen begon ik verschil te merken. Er kwam meer snot, het had een andere geur en een andere kleur. Maar het hield helaas niet op. Nu na 2.5 week geven kan ik wel zeggen dat het klaar is... :oo Geen snot meer, geen stank. Gewoon niets meer!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 09:53 



 
Profiel   

Duimen voor je dat het zo blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 10:07 



 
Profiel   

Jet schreef
Duimen voor je dat het zo blijft!

Het is nu 1.5 week weg dus ik krijg steeds meer vertrouwen.

Hoe is het met de rest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 10:28 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Jet schreef
Duimen voor je dat het zo blijft!

Het is nu 1.5 week weg dus ik krijg steeds meer vertrouwen.

Hoe is het met de rest?

Ohhhh wat fijn marieke! Dat zijn goede berichten :-)
Hier is het gelukkig ook niet meer terug gekomen, heb nu ook wel het vertrouwen dat het ook niet meer komt ;-)
Toevallig dacht ik er vanmiddag aan, dacht mocht ik ooit nog eens een snotneus eenzijdig zien(want je herkent hem gelijk) rijd ik gelijk naar Roosendaal met ze..niet eerst een ab of what ever..gelijk korte metten ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 19:21 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Hoi!
Na mijn laatste bericht ben ik zeker niet begonnen met het spoelen met sodawater :+ maar heb ik stug volgehouden met de hepar pilletjes. 3x 2 per dag. En na 2 dagen begon ik verschil te merken. Er kwam meer snot, het had een andere geur en een andere kleur. Maar het hield helaas niet op. Nu na 2.5 week geven kan ik wel zeggen dat het klaar is... :oo Geen snot meer, geen stank. Gewoon niets meer!!


Oké ik ga die pillen ook maar bestellen ! Hier nog steeds niet helmaal over ene week bijna niks en dan weer een week wel snot fijn dat het bij de rest nu goed lijkt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 11:44 



 
Profiel   

Hier ook zo nu en dan nog wel snot hoor. Stinkt het bij die van jou ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 19:02 



 
Profiel   

Nee het stinkt niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 19:04 



 
Profiel   

Gelukkig, wanneer stinkt zal ik wel in gedachten houden dat die een infectie kan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 19:22 



 
Profiel   

manonevita schreef
Nee het stinkt niet

Balen zeg dat het nog niet over is :-(
Zat vd week nog aan je te denken hoe het zou gaan..
Hier idd helemaal over gewoon alles weer normaal
Alleen 1 van me shets(ik heb moeder en dochter) moeders is altijd wel iets nerveuzer maar nu met dat vuurwerk lijkt het wel erger te worden naarmate ze ouder word..
Me buurjongetje heeft van dat knettervuurwerk, staat hij in de tuin af te steken en zimba is dus alleen maar heen en weer aan het lopen met haar dikke vacht helemaal bezweet, hebben nu de paddock iets verkleind want me dochter zegt lijkt wel een patroon, misschien ff doorbreken.. dr dochter staat gelukkig gewoon hooi te eten en gaat er niet in mee..moeilijk hoor dat gedrag word er zelf ook soort zenuwachtig van omdat het allang weer over is dat vuurwerk en ze blijft maar kijken naar die tuin.. soort obsessie
Dus ben nu iets natuurlijks aan het zoeken om een beetje de scherpe randjes eraf te halen..heb hier nog testers van heltiehorse staan stress..iemand toevallig ervaring mee? Ze krijgen altijd handje vitalbiks met magnesium van vitalstyle en hooi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 22:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen