Scintigrafie i.c.m. verlatingsangst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Scintigrafie i.c.m. verlatingsangst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 19:23

Die van mij moest ruim 24 uur blijven. 'S ochtends brengen, de volgende dag namiddag ophalen. Bij aankomst was er een ander paard, echter was die weg toen ik haar weer ging ophalen. Tja, niet leuk om je paard achter te laten, maar je doet het ook niet voor je lol. Accepteren en loslaten. Ze zijn op zo'n kliniek ook gewend om met verschillende soorten paarden om te gaan.

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-22 10:38

Tessebes schreef:
Die van mij moest ruim 24 uur blijven. 'S ochtends brengen, de volgende dag namiddag ophalen. Bij aankomst was er een ander paard, echter was die weg toen ik haar weer ging ophalen. Tja, niet leuk om je paard achter te laten, maar je doet het ook niet voor je lol. Accepteren en loslaten. Ze zijn op zo'n kliniek ook gewend om met verschillende soorten paarden om te gaan.


Mag ik vragen waar jij de scinti heb laten doen? Hadden ze stallen tegenover elkaar zodat ze elkaar konden zien?

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Scintigrafie i.c.m. verlatingsangst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-22 10:40

Ik ben er over uit dat ik de scintigrafie wil laten doen. De vraag is nu een beetje welke kliniek. Ik heb 3 klinieken gebeld. Bij mijn eigen kliniek is het dinsdag wegbrengen en vrijdag ophalen maar kunnen ze wel garanderen dat ze altijd een paard tegenover zich heeft.

Bij de 2 andere klinieken hoeft ze maar 1 nacht te blijven maar heb ik niet de garantie dat er paarden bij haar zullen zijn.

Toch nog een vraag aan jullie, waar hebben jullie de scintigrafie laten doen? Zou je deze kliniek aanraden?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 18:42

Dabiscui schreef:
Tessebes schreef:
Die van mij moest ruim 24 uur blijven. 'S ochtends brengen, de volgende dag namiddag ophalen. Bij aankomst was er een ander paard, echter was die weg toen ik haar weer ging ophalen. Tja, niet leuk om je paard achter te laten, maar je doet het ook niet voor je lol. Accepteren en loslaten. Ze zijn op zo'n kliniek ook gewend om met verschillende soorten paarden om te gaan.


Mag ik vragen waar jij de scinti heb laten doen? Hadden ze stallen tegenover elkaar zodat ze elkaar konden zien?


SMDC, volgens mij zat er op een klein gedeelte tralies tussen de 2 boxen. Ik weet het niet meer zeker.