Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pony loopt kreupel.. wat nu

 
Profiel   

O ja, wat een verschil. Ze voelt zich duidelijk beter. Hopelijk kunnen ze de plaats traceren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-22 19:15 



 
Profiel   

Hopelijk komt het snel goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 17:56 



 
Profiel   

Dat hoop ik ook. Iets eerder maar gisteren de laatste pijnstilling gekregen. Ben er wel een beetje bang voor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 18:55 



 
Profiel   

Gisteren dus geen pijnstilling meer gekregen. Vanochtend alweer elke keer dr voetje omhoog. Heb haar nog niet echt zien lopen omdat het erg donker was nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 12:13 



 
Profiel   

Het klinkt helaas echt niet goed.

Zelfs met pijnstilling niet volledig rad, en zonder direct weer erg kreupel.

Sterkte, want dit is niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 12:15 



 
Profiel   

Klinkt inderdaad niet goed, en nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 13:25 



 
Profiel   

hoi, wat sneu dit heel vervelend dat de DA het niet kan vinden, waar het mij aan doet denken is een beschadiging /blessure van een van de sesam bandjes, vooral door de korte pas die ze maakt met haar ene achterbeen. als het een bandje is die diep ligt, zie je soms geen zwelling, heeft ze nooit een zwelling gehad bij de kogel? Mijn paard heeft een sesam band blessure die neemt ook een wat kortere pas altijd met dat been. nooit een zwelling gehad eraan. Kwam bij mijn paard uit een echo destijds.
Alleen pulsatie past niet hierbij, is de pulsatie aan beide kanten voelbaar (zoals dat meestal is bij hoefbevangen) of aan 1 kant? 1 kant is vaak toch een hoefzweer, veel sterkte met je pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 15:28 



 
Profiel   

lique68 schreef
hoi, wat sneu dit heel vervelend dat de DA het niet kan vinden, waar het mij aan doet denken is een beschadiging /blessure van een van de sesam bandjes, vooral door de korte pas die ze maakt met haar ene achterbeen. als het een bandje is die diep ligt, zie je soms geen zwelling, heeft ze nooit een zwelling gehad bij de kogel? Mijn paard heeft een sesam band blessure die neemt ook een wat kortere pas altijd met dat been. nooit een zwelling gehad eraan. Kwam bij mijn paard uit een echo destijds.
Alleen pulsatie past niet hierbij, is de pulsatie aan beide kanten voelbaar (zoals dat meestal is bij hoefbevangen) of aan 1 kant? 1 kant is vaak toch een hoefzweer, veel sterkte met je pony!


Ze heeft inderdaad geen zwelling gehad. Lingehoeve kon overigens geen pulsatie voelen en heb dit zelf ook nooit gevoeld. Dierenarts dacht juist door de manier van lopen dat het iets met haar bot was. En dat werd ook bevestigd toen ze foto's ging maken. Het is heel duidelijk te zien dat dat been er heel anders uit ziet dan haar "goede" been.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 15:54 



 
Profiel   

:(:) Wat naar dat het verschil direct al weer zo duidelijk is.
Wat is je plan voor nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 20:59 



 
Profiel   

och dit meen je niet wat sneu voor jou en de shet :( ik hoop dat jullie een beetje troost vinden bij elkaar en dat het niet te erg is. Ken het probleem mijn shet heeft namelijk rotstraal waar we niks van af wisten ook heel sneu. ik hoop dat het snel weer beter gaat <3 :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 21:15 



 
Profiel   

Ik zou toch duidelijkheid willen hebben over wat haar been en bot dan precies hebben en of er wat aan te doen is (behandelplan). Als dit progesessief is en ze niet zonder pijnstilling meer kan lopen dan is het sneu om haar door te laten strompelen met zoveel pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 08:33 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ik zou toch duidelijkheid willen hebben over wat haar been en bot dan precies hebben en of er wat aan te doen is (behandelplan). Als dit progesessief is en ze niet zonder pijnstilling meer kan lopen dan is het sneu om haar door te laten strompelen met zoveel pijn.



Ik wilde dit toevallig gisteren nog tikken.

Hoe nu verder zonder pijnstilling en zo'n snelle terugval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 09:00 



 
Profiel   

Gets, wat sneu TS. Het is iig duidelijk dat ze veel pijn heeft. Net als hierboven, ben ik benieuwd naar een behandelplan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 09:12 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Elisa2 schreef
Ik zou toch duidelijkheid willen hebben over wat haar been en bot dan precies hebben en of er wat aan te doen is (behandelplan). Als dit progesessief is en ze niet zonder pijnstilling meer kan lopen dan is het sneu om haar door te laten strompelen met zoveel pijn.



Ik wilde dit toevallig gisteren nog tikken.

Hoe nu verder zonder pijnstilling en zo'n snelle terugval.


We moeten nu de dierenarts weer bellen. En dan word er een afspraak gemaakt zodat Fleur naar de kliniek gaat. Daar gaan ze haar verder onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 09:37 



 
Profiel   

Pfffd ben benieuwd. Gaat ze naar Lienden?

Wat ik daarvan kan zeggen is dat ze in goede handen is met een heel goed team.

Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 10:21 



 
Profiel   

Ik duim voor jullie. Ik weet helaas wat je meemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 10:23 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Pfffd ben benieuwd. Gaat ze naar Lienden?

Wat ik daarvan kan zeggen is dat ze in goede handen is met een heel goed team.

Succes


Dat weet ik nog niet inderdaad. Ben ook ontzettend benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 13:00 



 
Profiel   

Ah fijn dat er een afspraak gemaakt wordt, dat lijkt me inderdaad belangrijk om dit eens goed verder te laten onderzoeken op de kliniek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 13:02 



 
Profiel   

Als je naar de lingehoeve kliniek gaat gaat ze naar Lienden waarschijnlijk.

Ben benieuwd wat ze daar vinden. Helemaal omdat het voor hun ook een raadsel is wat er in dat been gebeurd.

Sterkte alvast

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 13:05 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Als je naar de lingehoeve kliniek gaat gaat ze naar Lienden waarschijnlijk.

Ben benieuwd wat ze daar vinden. Helemaal omdat het voor hun ook een raadsel is wat er in dat been gebeurd.

Sterkte alvast


Ah oke. Flink stuk rijden...

Ja ben zo benieuwd. Vanochtend liep ze echt weer heel slecht. Word zo terug gebeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:12 



 
Profiel   

Lingehoeve hoofdvestiging (waar ook de paardenkliniek is) is inderdaad Lienden.



Ben je inmiddels teruggebeld en wat wijzer al?
Ik hoop echt voor je (en voor de pony) dat er nog iets te verbeteren/herstellen valt.

Ik duim voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 19:59 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Lingehoeve hoofdvestiging (waar ook de paardenkliniek is) is inderdaad Lienden.



Ben je inmiddels teruggebeld en wat wijzer al?
Ik hoop echt voor je (en voor de pony) dat er nog iets te verbeteren/herstellen valt.

Ik duim voor je.


Nee helaas nog niet terug gebeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 11:25 



 
Profiel   

Maandag moeten we naar Lienden bellen. Dan word er een afpsraak gemaakt zodat ze daar heen kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 13:58 



 
Profiel   

Succes TS hoop dat je duidelijkheid krijgt en Fleur geholpen kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 14:02 



 
Profiel   

Wat sneu dat het niet goed gaat.
Kun je voor het weekend nog pijnstillers krijgen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen