Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cellkick ( infrarood)

 
Profiel   

Zijn hier ervaringen met de producten van cellkick?
Negatief,
Positief…?

https://www.cellkick.nl/?gclid=EAIaIQob ... gKfbPD_BwE
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 18:30 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 08:46 



 
Profiel   

Mijn stalgenoot gebruikt het bij een peesblessure.
Paard had flink ei op het onderbeen.
Eerst de gehele acute fase met ice vibes, daarna over op een product van cellkick.

Het ei is echt zichtbaar minder. Maar de controle echo moet nog plaatsvinden en het was een ongunstige pees. Dus de echte werking moet ik nog horen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 08:51 



 
Profiel   

Ik heb er geen ervaring mee , maar vind het nogal een ding en er hangt een aardig prijskaartje aan.
Zou je misschien dezelfde resultaten kunnen hebben met de producten van Back on Track ?
Ze lijken wel dezelfde functie te hebben en ze doen eigenlijk dezelfde ‘beloftes ‘ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 08:52 



 
Profiel   

Ja, wij hebben zowel de pad als het lampje en zijn er erg enthousiast over.
Lampje wordt voornamelijk voor de honden gebruikt en de pad voor de paarden.
Onlangs had een van de merries een reactie op de enting en dit heb ik ook behandeld met de Cellkick.
[ img ]

[ img ]


[ img ]
Na 1 behandeling

[ img ]
Na 2 behandelingen

Een nare snee in zooltje van de honden is er ook supermooi en echt heel snel mee genezen.
Beduidend sneller dan het zonder behandeling zou hebben geduurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 09:01 



 
Profiel   

mirim schreef
Ik heb er geen ervaring mee , maar vind het nogal een ding en er hangt een aardig prijskaartje aan.
Zou je misschien dezelfde resultaten kunnen hebben met de producten van Back on Track ?