Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Cellkick ( infrarood)

 
Profiel   

Hij zit in een hoes die makkelijk schoon te maken is.
Hoes gaat met brede band met klittenband vast die je gewoon goed vast kan trekken maar niet elastisch is.
Gaat een paard echt trappen weet ik niet hoe het blijft zitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 10:59 



 
Profiel   

Nee met trappen zal alles wel zakken.
Maar het ging bij er meer om dat het bijvoorbeeld ook rond de sprong zou kunnen, zonder dat het gelijk af glijdt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 11:05 



 
Profiel   

Ik heb de laserpen besteld. Ze hebben nu korting en ik kreeg nog gratis verzenden ivm aanmelding nieuwsbrief dus ik ga het uitproberen.
Voor het paard met peesblessure heb ik nu back on track royal om de benen gedurende dag of nacht. Hier heb ik in elk geval het gevoel bij dat het been dunner is. Dat terwijl ik niet echt vond dat ze dikkere benen had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-22 08:38 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen rondom de pen.

We behandelen nu de meniscus vd knie met een high power laser. Benieuwd of de Low Power Pen ook nut heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 18:51 



 
Profiel   

Ik heb mijn cellkick low laser pen ontvangen.
Morgen testen op de pony *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:37 



 
Profiel   

Ben benieuwd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:37 



 
Profiel   

En?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 12:51 



 
Profiel   

Ik heb de pen gekocht, handzaam ding. Had ergens gelezen dat het ook zou helpen om vetbulten kleiner te krijgen dat ben ik aan het proberen bij de hond.

Bij mijzelf geprobeerd ivm klachten arm, denk dat het wel mee heeft geholpen bij vermindering van de klachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 09:14 



 
Profiel   

Zijn er al meer mensen die ervaring hebben met het gebruik van een low laser pen?
Voor welke toepassing en hielp het bij herstel?
Ben benieuwd, hoor het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 17:01 



 
Profiel   

Vind het altijd een lastige. Want heeft het dan echt geholpen, of was het sowieso wel verbeterd/ genezen..
En welk bedrijf zit er precies achter cellkick, waar wordt het gemaakt.. weet iemand dat misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 20:14 



 
Profiel   

Staat gewoon op hun site.
https://www.cellkick.nl/cellkick/?gclid ... 3wEALw_wcB
http://www.janineoosterkamp.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 22:40 



 
Profiel   

Mocht iemand nog interesse hebben, ze hebben nu een winactie, kan je de low level laser handmodel winnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 13:02 



 
Profiel   

Ik wil een ander merk ( ik gok dezelfde maar met een ander merk naampje erop gemaakt) en twijfel tussen een pad of een pen..
Kan je met de pad ook wel fijn richten op bijvoorbeeld een wond, of is het daar dan te “ groot” voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 09:14 



 
Profiel   

Ik heb deze jongen staan en in gebruik voor peesjes en spieren.
https://www.etsy.com/nl/listing/1161739 ... mp-vintage

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 09:51 



 
Profiel   

Neig naar bijvoorbeeld deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/airfyx-infr ... uctPageUrl

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 13:25 



 
Profiel   

Hier zie ik aardig vergelijkbare producten.. althans… voor mij lijkt dit zo?
Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
https://www.fruugo.nl/660nm-red-850nm-n ... JzEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 19:45 



 
Profiel   

MD -> ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 16:07 



 
Profiel   

Ik overweeg de verkoop van mijn cellkick pen. Reden is absoluut niet ontevredenheid.
Meer info via PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 19:49 



 
Profiel   

joyce83 schreef
Ik heb de pen gekocht, handzaam ding. Had ergens gelezen dat het ook zou helpen om vetbulten kleiner te krijgen dat ben ik aan het proberen bij de hond.


Ik was even benieuwd of dit nog heeft geholpen voor het verkleinen van de vetbulten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 15:57 



 
Profiel   

Ik heb ze denk ik nog te weinig ervoor gebruikt. Ik ga het wel weer proberen, zijn er genoeg om op te testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 17:04 



 
Profiel   

Heb ook een lampje besteld. Wel een ander merk.
Heb wel wat dieren oa van klanten waar ik eens op kan testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 11:56 



 
Profiel   

Inmiddels staat mijn low laser pen op marktplaats wegens overbodig.
Mocht iemand interesse hebben enof twijfelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:27 



 
Profiel   

Dit topic is alweer wat ouder, maar aangezien er verder geen recenter topic over de cellkick is, schop ik er toch weer wat leven in.

Gisteren is mijn cellkick laserpen binnen gekomen. Het is de bedoeling dat ik hem ga gebruiken voor de mok/ beginnende vasculitis van mijn eigen pony, en 2 mok benen van een andere pony ga behandelen. Ik heb met de high power laser van de dierenarts gezien hoe snel die met mok en de eventuele littekens afrekent bij mij andere paard dat er echt een hele snee van had gekregen door hoe diep de mok (ondanks behandeling) was gaan zitten.

Nu hoop ik met de low power laser hetzelfde resultaat te zien, al is het logisch dat dit meer tijd zal vragen. Gelukkig is zijn de benen van beide pony's minder aangetast dan die van het paard.

Daarnaast zal ik hem in de toekomst ook voor schrammen en ondersteuning bij grotere wonden gaan gebruiken.

Ik neem jullie graag mee in het proces zodat we kunnen zien of er nu daadwerkelijk positieve resultaten zijn of dat het vooral wishfull thinking is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-23 21:23 



 
Profiel   

Nou, ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-23 10:03 



 
Profiel   

Ik ben jullie nog foto's verschuldigd.

Ik heb de eerste week elke dag 1maals de grote mokplek 5 minuten behandeld. Daarbij verplaatste ik de cellkick veel over de hele plek heen. Vervolgens behandelde ik de rest van het been nog eens 5 minuten ivm vasculitis plekjes en zwelling.
14 dec, dag 1
duidelijk dik en ontstoken
[ img ]

17 december, dag 4
Hier zijn bovenop ook de vasculitis plekjes te zien.
[ img ]
[ img ]

18 december, dag 5
Been gewassen om de dode huidcellen weg te halen. Vasculitis plekjes lijken groter te worden, maar dat komt omdat veel van de korsten die verstopt zaten nu los beginnen te laten.
[ img ]
[ img ]


20 december, dag 7
Nogmaals, de vasulitis plekken lijken groter te zijn, maar er komt nu eindelijk mooi roze huid tevoorschijn.
[ img ]
[ img ]


Na deze eerste week ben ik om de dag gaan behandelen, nog steeds 5 minuten de mokplek en 5 minuten de rest van het been. In deze week geen foto's gemaakt.

Na de 2de week heb ik de cellkick niet meer ingezet voor de mok.

30 december, 16 dagen
Huid is rustig en mooi roze, er komen geen nieuwe plekjes meer bij en er begint weer vacht te groeien.
[ img ]
[ img ]

Ik zal morgen een nieuwe foto maken van hoe het er nu uit ziet.

Hopelijk hebben jullie er wat aan om de resultaten te zien, ikzelf ben er erg blij mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-24 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen