Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wil jij kans maken op €30 shoptegoed bij de Divoza?

 
Profiel   

Wil jij kans maken op €30 shoptegoed bij de Divoza? Lees dan het onderstaande even door.

Mijn naam is Roselijn Oostra en ik zit in het vierde jaar van de opleiding Equine Sports & Business aan Hogeschool van Hall Larenstein. Op dit moment loop ik stage bij Boehringer Ingelheim Animal Health en doe ik onderzoek middels een enquête naar de manier waarop Paardeneigenaren en ruiters informatie zoeken over de gezondheid van paarden. De enquête bestaat uit 26 vragen en neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Verder is de vragenlijst bedoelt voor paardeneigenaren of ruiters met een leeftijd tussen 16 jaar en 80 jaar.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquête in te vullen? Dit helpt mij enorm en wie weet ben jij 1 van de 5 winnaars van de €30 shoptegoed!

Hierbij de link: https://qfreeaccountssjc1.az1.qualtrics ... FQ8Pl2hmFU

Delen mag. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Roselijn Oostra
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:00 



 
Profiel   

Waarom gaat de helft van de vragen over peesblessures? En waarom ga je er eigenlijk een beetje vanuit dat iedereen sportpaarden heeft. Ik heb 2 Shetlanders dus eigenlijk op alle peesblessure vragen geantwoord met geen idee. Wel ervaring met hoefbevangenheid, maar dat wordt 1 keer genoemd en nooit weer. Ik vond het een beetje een vage vragenlijst vooral de laatste vragen hebben niks meer met je doelvraag waar mensen hun info vandaan halen te maken. Vooral ook het nummeren terwijl ik eigenlijk 1tm8 van die themas op 1 heb staan qua onderzoek/interesse. Alleen jonge paarden en ontwormen niet. Als ik teveel dunne mest zie bij mijn 7 jarige dan doe ik mestonderzoek en er gaat altijd een najaarsontworming in en dat is het zo'n beetje. Omgang met jonge paarden is voor mij vergelijkbaar met oudere paarden alleen dan moet je het meer opdelen en in kortere blokjes doen en uiteindelijk vanaf 2,5 begon ik dan met het bit introduceren. Dus die 2 doe ik wat op gevoel. De rest probeer ik zo optimaal mogelijk te houden voor mijn pony's. Ook de evenementen vraag, daar stonden de mijne niet tussen. Dus ik heb ze ook niet allemaal opgenoemd zoals bvb equiday of nmprs zomershow of andere evenementen speciaal voor Shetlanders. En ik vind het grappig hoe de mensport weer eens compleet wordt vergeten qua discipline.


Laatst bijgewerkt door Jorex op 19-11-22 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:16 



 
Profiel   

Ik wil best iemand helpen met een studie maar zo’n schreeuwerige titel en prijzen in het vooruitzicht stellen roept bij mij vraagtekens op.
Mijn gegevens achterlaten bij een bedrijf dat gewoon dikke winst wil maken, nou nee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:22 



 
Profiel   

Ik heb hem afgebroken, kon niet zoveel met de vragen. Hoe kan je nou een ranking doen van 10 elementen die allemaal tegelijkertijd belangrijk zijn?

Je bent verplicht een influencer in te vullen, die heb ik niet.

Hoe herkend u een peesblessure en dan hoefbevangenheid als een antwoord?

Wanneer bel je een dierenarts als je paard met zijn been schraapt en dan geen optie tot „anders“ of „niet“?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:26 



 
Profiel   

Euhmm:

Citaat
Privacyverklaring: we gebruiken persoonlijke gegevens voor huidige en toekomstige zakelijke samenwerkingen en zullen dergelijke gegevens bewaren voor de duur van onze zakelijke relatie.


Bedoel je dat de gegevens van respondenten naar je opdrachtgever Boehringer gaan?

En je "klik hier" om het privacy beleid in te zien is niet aanklikbaar/ link werkt niet.

Vind ik serieus dubieus, bij onderzoek wordt het meestal íets zorgvuldiger omgegaan met de gegevens van respondenten.


Laatst bijgewerkt door Punz op 19-11-22 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:32 



 
Profiel   

Sowieso mag je geen prijzen verloten voor dit soort deelnames, dus ik ga even temmen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:37 



 
Profiel   

Hilary schreef
Sowieso mag je geen prijzen verloten voor dit soort deelnames, dus ik ga even temmen :)


Vandaar dat ik het sluit en later ga verwijderen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen