Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Operabele cyste knie paard

 
Profiel   

Heel veel sterkte en succes, mijne duimen draaien!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 10:53 



 
Profiel   

Sterkte en succes vandaag ! Duimen draaien, interessant om zo te kunnen volgen ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 10:55 



 
Profiel   

Succes met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 11:29 



 
Profiel   

Hier ook een stille meelezer, heel veel succes vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 12:00 



 
Profiel   

succes, heel erg benieuwd hoe het gaat herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 12:01 



 
Profiel   

Heel veel succes duim dat hij er gewoon goed doorheen komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 13:07 



 
Profiel   

Ik zie je topic nu pas, ik hoop dat je snel bericht hebt dat de patiënt staat en een geslaagde operatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 13:32 



 
Profiel   

Wat een dag.
Vanmorgen om half een 10 een telefoontje met de mededeling dat de opererende arts met spoed naar het ziekenhuis moest en er dus twijfel was of Rico geopereerd kon worden.

Ik had om half 1 niks gehoord dus dacht ga bij hem kijken en eventueel stappen. Kom ik aan box leeg. Dus ik vraag zijn ze aan het opereren? Zegt diegene hij staat er klaar voor inderdaad. Dus we lopen die kant op en toen viel die om van de narcose. Dus as we speak ligt hij nu op de operatie tafel.

Ik heb nog wel een foto van dat hij in de takel hangt.
[ img ]


Nu dus afwachten op het telefoontje dat hij klaar is

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:01 



 
Profiel   

Oei dat is ook griezelig zoals hij daar hangt, maar wel fijn dat hij alsnog geopereerd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:12 



 
Profiel   

Spannend hoor! Ik vind het een interessant proces om te volgen. Hopelijk komt hij er helemaal goed uit! Het is wel een heel leuk paard om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:48 



 
Profiel   

Ach! Wat sneu ook voor die arts zeg. Hopelijk niet heel ernstig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 15:35 



 
Profiel   

Bij de arts bleek het gelukkig allemaal mee te vallen waardoor alle operaties door konden gaan.

Ik ben inmiddels bij Rico geweest en hij staat terug in zijn stal. Wel is hij echt helemaal over de rooie. Geen seconde rust in zijn lijf. Ik heb de arts even tussen de operaties door aan de telefoon gehad en de operatie is goed gelukt. Hij was er tevreden over.

Morgen voor werk ga ik weer langs hem om te kijken hoe het met hem gaat en dan hoop ik ook de arts te spreken.

Het wondje is echt maar heel klein.
[ img ]


En verder stond hij er zo bij de kleine gup.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 17:08 



 

Wat fijn dat hij in ieder geval weer in de benen is - dat vond ik toch wel het spannendste aan een mogelijke operatie van de mijne (is uiteindelijk staand en onder plaatselijke verdoving gebeurd). En ze kunnen tegenwoordig zoveel met een kijkoperatie, heel fijn is dat! Hopelijk herstelt het voorspoedig en naar wens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 17:53 



 
Profiel   

Fijn dat alles goed is gegaan en hij weet lekker wakker. Onrust kan nog zijn omdat er nog een rest van de narcose uit zijn lijf moet. Dat heb je met kinderen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 19:49 



 
Profiel   

Net telefoon gehad van de kliniek. De schroefplaatsing is goed gelukt. Rico mag morgen naar huis.

Ik ga straks even bij hem langs om te vragen hoe en wat met revalideren.

Hieronder 2 röntgenfoto's van de schroef.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 10:20 



 
Profiel   

Fijn dat de schroef goed geplaatst is. Nu lekker naar huis en revalideren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 11:11 



 
Profiel   

Fijn weer naar huis!
Het blijft indrukwekkend wat er kan om zo’n cyste op te lossen, of eigenlijk dicht te laten groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 13:07 



 
Profiel   

Inmiddels staat Rico weer heerlijk in zijn eigen box te eten.

Hij moet 2 weken boxrust. Dan 2 weken stappen en daarna mag die weer gewoon naar buiten. Dus valt alles mee gelukkig.

Controle foto word pas gemaakt als ze echt weer volop de wei op gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 11:07 



 
Profiel   

Dat valt zeker mee. Fijn voor het paard ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 12:31 



 
Profiel   

Dat valt reuze mee qua revalidatie, wat fijn dat alles goed is gegaan en hij ook alweer thuis staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 15:59 



 
Profiel   

Fijn dat de revalidatie meevalt zodra het voorjaar er is lekker naar buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 16:05 



 
Profiel   

Fijn zeg dat het allemaal zover goed gegaan is :j idd dan straks met het mooie weer weer lekker naar buiten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 23:29 



 
Profiel   

Blijft die schroef er dan altijd inzitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 08:06 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Blijft die schroef er dan altijd inzitten?


Ja klopt die schroef die hoort nu bij hem. Ze hebben ook een oplosbare schroef maar die was niet sterk genoeg voor deze grote cyste.


Bedankt allemaal. Het is inderdaad de bedoeling dat hij straks als het voorjaar eraan komt hij lekker weer naar buiten kan. Tegen die tijd laat ik nog een x een foto maken om te kijken hoe de cyste erbij staat.

Voor nu is hij weer lekker vrolijk zoals ik hem ken. Had gisteren middag lekker liggen slapen al. Eet goed. Dus so far so good

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 08:14 



 
Profiel   

angelpam schreef
Suzanne F. schreef
Blijft die schroef er dan altijd inzitten?


Ja klopt die schroef die hoort nu bij hem. Ze hebben ook een oplosbare schroef maar die was niet sterk genoeg voor deze grote cyste.


Bedankt allemaal. Het is inderdaad de bedoeling dat hij straks als het voorjaar eraan komt hij lekker weer naar buiten kan. Tegen die tijd laat ik nog een x een foto maken om te kijken hoe de cyste erbij staat.

Voor nu is hij weer lekker vrolijk zoals ik hem ken. Had gisteren middag lekker liggen slapen al. Eet goed. Dus so far so good


Ah dat vroeg ik me al af. Van Den Ham begreep ik inderdaad dat ze ook een oplosbare schroef kunnen gebruiken. Maar ik begrijp van jou dat dat dus niet altijd een mogelijkheid is. Fijn om te lezen dat hij het zo goed doet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 08:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen