Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Willen jullie mee duimen voor Atari?

 
Profiel   

Dat is snel zeg!
Kun je niet zelf even met een steekje wat dichter bij elkaar trekken dat die opening kleiner word? Dan kan je dat altijd weer los knippen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 07:06 



 
Profiel   

Met wat elastiek inderdaad. Die kleintjes groeien zo snel en het gaat vooral om tegenhouden zonlicht en niet tegen de vliegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 08:35 



 
Profiel   

Ik zat ook al aan een klein steekje onder z’n kin te denken… zonde om voor een paar weken nog een maat kleiner te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 09:13 



 
Profiel   

Dat is wel een heel snelle levering!

Ik zit mij af te vragen hoe je het kleiner zou kunnen maken, maar dat wordt niet simpel met die dikke rand .
Op zich niet erg dat het te groot is onderaan, maar kan wel heel vervelend zijn als er vliegen ondergeraken. Die geraken dan niet meer weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 09:16 



 
Profiel   

misschien de onderkant zelf kleiner maken met klittenband? dan kan je hem nog verstellen als hij groter wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 09:43 



 
Profiel   

Het was echt zo snel en dat uit Queensland. Ik dacht dat is minstens een week maar maandag morgen zat het al op het vliegtuig naar Melbourne.

Kleiner maken is inderdaad lastig met de dikke rand. En de bovenkant past wel weer vrij goed dus kleiner is misschien weer te klein. Het is overgins een maat medium want die is gewoon bijna dezelfde maat als small. En xtra small is zou zomaar te klein aan de bovenkant kunnen zijn. Hij heeft er prima mee gestaan vanmiddag dus ik laat het maar even zo. Arie zijn hoofdje is trouwens aan het groeien want ik heb in de laatste paar weken 2x zijn haltstertje groter moeten maken. Er hangt nu een pony en cob halster voor hem klaar. We hebben ze niet allebei nu nodig maar die waren in de aanbieding en Nikki past ook cob.
[ img ]

In het weekend gaat het eindelijk afkoelen. Dan kunnen Liselotte en ik weer meer gaan rijden. In de ochtend heb ik er gewoon geen tijd voor met de kinderen klaar maken en gaan werken. En dan later is het te warm. Zaterdag is nog warm maar dan kan ik in de ochtend rijden en daarna met Liselotte in de middag wanneer het afkoelt.

Morgen komt de smid. Ik laat Arie en Jazz maar gewoon in de yard doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 09:50 



 
Profiel   

Is idd niet echt gemakkelijk om met die dikke band iets kleiner te maken. Fijn dat de temperaturen weer wat naar beneden gaan zodat jullie weer wat ritten kunnen maken.
Ik ben fan van Nikki hoor, al vanaf de eerste foto, maar Atari is ook een lekkere, lieve schat!
Het is heerlijk om zo mee te lezen over jullie leven, zie het zo echt helemaal voor me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 13:23 



 
Profiel   

Dat ziet er uit als een fijn masker voor Arie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 16:00 



 
Profiel   

Kan je niet gewoon een stuk stof met een klittenbandje onderaan die band vastnaaien? Ik zou daar gewoon een oud T-shirt voor gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 17:42 



 
Profiel   

Ik laat het vliegenmasker voor nu wat het is. Doordat de bovenkant goed past schuift het niet en Arie vind hem prima. Dit masker lijkt een stuk comfortabeler voor hem dan de goedkope. Jazz mag trouwens geen dure want die maakt die graag kapot.

Vandaag is de smid geweest. Ik heb Arie en Jazz in de yard gelaten. Zoals verwacht vond Arie het eerst toch wel eng. Hij kent de smid niet echt en ondanks dat zijn vertrouwen langzaamaan groeit het is nog niet zoals het was. Gelukkig deed hij eigenlijk alleen de eerste 2 voetjes wat wegtrekken en een keer liep hij achteruit, verder stond hij super braaf stil. Toen daarna Jazz aan de beurt was liep hij eerst uit de stal maar kwam toch terug naar binnen in de schaduw voor knuffels.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Atari wordt ook weer een beetje ondeugend en rent af en toe een rondje. Ook als ik nu buiten ben on het afval naar de vuilbak te lopen of kom voeren hinnikt hij weer en volgt me waar ik ga. Dus dat ziet hij gelukkig goed. Het zal afwachten zijn of hij daadwerkelijk volledig zicht in beide ogen terug krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 06:18 



 
Profiel   

Fijn dat hij toch iig weer iets ziet! En wat ziet het er bij jullie heerlijk zonnig uit {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 10:31 



 
Profiel   

Zonnig en warm. Nog een paar dagen en dan gaat het eindelijk wat afkoelen. Ik heb niet echt last van de warmte zeker als het niet boven de 36 graden gaat maar koeler is fijner om de paarden te werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 11:36 



 
Profiel   

Atari mocht gister avond even in de paddock spelen. Terwijl Jazz en Nikki braaf hooi aan het eten waren deed Arie dit
https://youtube.com/shorts/-Totm03yonU?feature=share

https://youtube.com/shorts/aRLUt8hNPlg?feature=share

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 22:16 



 
Profiel   

*\o/* Wat fijn om hem te zien rennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 22:22 



 
Profiel   

Wat fijn om hem weer zo te zien rennen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 06:55 



 
Profiel   

O, kijk 'm rennen! Fijne updates, goed om te lezen.
(En jij kunt behoorlijk goed tegen de hitte, zo te lezen. Ik weet niet of dat iets voor mij zou zijn. Verder ziet je woonplek er schitterend uit.)

Wat betreft dat vliegenmasker: ik zou toch proberen om op een of andere manier de onderkant te laten aansluiten. Als er insecten via de onderkant binnenkruipen, kunnen ze niet meer weg. Ik heb daar al totale paniek bij paarden bij gezien, niet aan te raden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 07:53 



 
Profiel   

Fijn om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 08:07 



 
Profiel   

Wat word hij al groot :oo En wat is hij mooi! Fijn dat hij weer zo durft te rennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 08:25 



 
Profiel   

Dank jullie het is inderdaad zo fijn hem weer te zien rennen en spelen. Het was een beetje spannend maar hij blijft de draad ontwijken dus echt goed nieuws.

Miereneter dank je ik kan inderdaad goed tegen de warmte. Al is het wel prettiger om de paarden te werken als het wat koeler is. Het went ook gewoon hoor de warmte. Het eerste jaar was lastig zeker omdat we toen ook een week boven de 45 graden hadden. (Toen het zo was had powercor ook gewoon in een deel van de staat de stroom afgesloten om zo overbelasting te voorkomen. Dat is niet fijn met dat weer kan ik zeggen) maar nu ben ik er toch aan gewend geraakt. Al gaan we het liefst gewoon naar het zwembad met dat weer.

Wbt het vliegenmasker hij draagt nu weer even een andere en ik heb een kleinere besteld. Die verkoop ik dan wel weer als hij eruit is gegroeid. Hij begon hem namelijk uit te doen. Deze even voor nu die ik toch voor Nikki had besteld om te kijken of dat straks iets is voor allemaal.

[ img ]

Dandelion hij groeit inderdaad als kool. Ik vind hem ook knap. Hopelijk is snel al het haar op zijn hoofdje terug gegroeid. Hij heeft de laatste week geen nieuwe wondjes en krasjes opgelopen maar sommige hebben nog niet al het haar terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 09:00 



 
Profiel   

*\o/* Run Forest run ! :D
Ziet er helemaal hersteld uit hé.

Die Field Relief wat nu nog te groot is voor de kleine, past misschien voor de pony ?
Met verschillende maten paarden, vindt elk vliegenmasker wel een gepast kopje 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 09:34 



 
Profiel   

Pandora ja die past de pony op het moment beter maar ik doe hem bij haar niet iedere dag aan. Waar Jazz komt vragen voor een vliegenmasker, rent Nikki het liefst weg. Ik kan hem om doen hoor en als er veel vliegen zijn doe ik dat ook. Maar Nikki vind het gewoon niet leuk en heeft verder geen last van haar ogen of iets dergelijks dus dan gewoon niet iedere dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 09:50 



 
Profiel   

Ik wil ook zo'n Nikki :j :D
Al jaaaaren zeul ik met die vliegenmaskers :') En doordat het ouwetje ook een oogprobleem heeft ( had? ) dus ook in de winter en dat wordt een mens beu na verloop van tijd }>
Maar er is weer hoop want nu al 2 maanden alles aan beide ogen ok. Cross fingers :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 09:54 



 
Profiel   

Haha Nikki is een makkelijke pony. Is bij ons nog niet ziek geweest, voor zover niet kreupel, zelden een wondje en is super lief voor de kinderen. Ze rijd het liefst buiten want rondjes in de rijbaan is vervelend een saai. Helaas leeft ze van de lucht en is ze wel wat dik op het moment. Ideaal zet ik haar apart dan kan ik haar minder hooi geven als de anderen en ze mag wel wat meer beweging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 10:19 



 
Profiel   

Prachtig om het knappe mannetje zo vrolijk te zien rennen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 14:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen