Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Dramatisch gedrag

 
Profiel   

ElCid schreef
Swanzie schreef
Tegen verveling kun je ook denken aan graszaad hooi... daat zit niks in dus kun je onbeperkt geven


Graszaadhooi kan je wel geven als het uit gecontroleerde teelt komt en dan mengen met wat ander hooi. Soms wordt graszaadhooi bespoten met een stofje tegen schimmels; dat spul moet je dus niet hebben. Maar bij een goede leverancier is ook onbespoten te koop maar dat wel nadrukkelijk navragen. Veel paardenhooi leveranciers verkopen het goede spul maar ik zou het zeker niet zomaar ergens kopen!

https://www.levendehave.nl/nieuws/gd-gr ... s-diervoer



Jij zou levendehave aanraden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 14:24 



 
Profiel   

Haflingerbo schreef
Jij zou levendehave aanraden?


Hoe bedoel je? Het gaat hier puur om het artikel wat zij over graszaadhooi geschreven hebben.

Graszaadhooi zelf zou ik dus kopen bij een betrouwbaar adres voor paardenhooi. Bijv. Venhorst ( in Megchelen) of Souman ( in Marknesse). Maar er zijn er wel meer waar je terecht kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 14:38 



 
Profiel   

Wat vervelend dat je paardje er genoeg van lijkt te hebben om geblesseerd te staan. Helemaal balen dat het dus nog wel even kan gaan duren. Ik heb met mijn merrie in een vergelijkbare situatie gezeten. Zij trok het psychisch op een gegeven moment ook niet goed meer. Ze heeft toen een paar keer een cranio sacraalbehandelingen gehad en dat heeft haar mentaal heel goed gedaan. Misschien iets om te proberen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen