Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

dagtarief dierenarts

 
Profiel   

chamion schreef
Ik kan je vertellen, van het bedrag van inslapen viel ik ook even achterover. Ik had al met zo'n 150 euro rekening gehouden. Maar het bedrag werd nog even verdubbeld.


Hier ook (2 jaar geleden) "spoed" op maandag ochtend. € 309,- voor het inslapen van mijn c pony.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 13:41 



 
Profiel   

Snap dat ergens wel als ik zie hoe lang ze er soms bij blijven en hoeveel spuiten er in gaan... Iig had ik zo'n bedrag wel verwacht nadat ik vorige maand bij het inslapen van een paard ben geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 15:03 



 
Profiel   

Ik vond het hier meevallen
Precieze prijs weet ik niet meer, iets in de 200.
Maar was spoedconsult op zaterdag. Geen onderzoek meer, want dat had hij de dagen daarvoor al gehad en we zouden met medicatie tot over het weekend gaan om weer verder te kijken.
Maar hij verslechterde toen zo plots dat ik gebeld heb om in te laten slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 15:10 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
Snap dat ergens wel als ik zie hoe lang ze er soms bij blijven en hoeveel spuiten er in gaan... Iig had ik zo'n bedrag wel verwacht nadat ik vorige maand bij het inslapen van een paard ben geweest.


Het ligt ook maar net aan de situatie en het paard. Mijn oudje was (bij de eerste spuit) al dood voordat hij de grond raakte. De 2e is er voor de zekerheid ingegaan.

Ik heb ook meegemaakt dat een paard er heel erg tegenin ging (paard zat hoog in t bloed zeg maar), daar waren ze echt een tijd mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 19:34 



 
Profiel   

Ik ga normaal altijd gewoon zelf heen met de trailer, naar de kliniek.
In 2021 zijn ze een keer wezen bloedprikken op stal (op de kliniek gaf een verkeerde waarde door stress) en betaalde toen
Visite 10-20 km € 47,92

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 19:41 



 
Profiel   

Visite €38,42
Onderzoek/advies €32,45

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:17 



 
Profiel   

Yvette81 schreef
35 euro visite aan huis en consult
Ze zitten wel heel dichtbij op 5 km afstand.


Hier ook vergelijkbaar.
Zelfs lagere tarieven voor herhaaldelijke visites: zo betaal ik voor laserbehandelingen (hier aan huis) maar 20 euro excl. BTW. Dus ik mag me gelukkig prijzen met mijn dierenartsenpraktijk, en hebben alle materialen (röntgen, echo, laser).
Maar hier in België zijn voorrijkosten sowieso eerder uitzonderlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:34 



 
Profiel   

Vorige week:

Voorrijkosten €50
Consult €47,20

Andere kliniek twee maanden terug:
Spoedvisite €98
Consult €34

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 23:21 



 
Profiel   

Bij mij was het consult duurder dan de behandeling vandaar mijn vraag haha. Voorrijkosten worden dan weer niet berekend, ik denk dat het in het consult zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 15:46 



 
Profiel   

Cherdenise schreef
Bij mij was het consult duurder dan de behandeling vandaar mijn vraag haha. Voorrijkosten worden dan weer niet berekend, ik denk dat het in het consult zit

Sommige dierenartsen hebben inderdaad gewoon een soort start tarief met consult en voorrijkosten ineen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 15:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen