Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat werkt nou écht tegen muggen?

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Als ik met Liam op buitenrit ga eindig ik met 10+ muggenbulten op mijn hele lijf, en zit Liam eronder op zijn buik. Als ik kijk hoe lang ik last heb van muggen, (bijna een week) gok ik dat Liam er ook wel zolang last van zal hebben.. Welke gel/spray hebben jullie ervaring mee, voor jullie zelf en jullie paard, wat ook daadwerkelijk werkt tegen muggen?


Groetjessss!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:24 



 
Profiel   

Hier net bezig met neem olie wat ik meng met water, azijn en groene zeep. Het stinkt als een schuur vol rotte uien maar het lijkt top te werken! Echter het is raar weer natuurlijk dus ik kan nu ook te vroeg juichen. In het zomereczeem topic staan goede ideeën

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:29 



 
Profiel   

Voor mezelf slik ik altijd vitamine B. Je huid geeft de biergist geur af en dat vinden muggen stinken, wij ruiken dit niet. En de overige vitamine plas je uit.

Dit heeft mij ook in het regenwoud geholpen in Suriname. Als ik een aantal dagen was vergeten werd ik geprikt en anders niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:34 



 
Profiel   

Voor jezelf zou ik een middel met Deet gebruiken. Ik neem het altijd mee op vakantie, zeker op plekken waarbij het wemelt van de muggen.

Ik zag laatst een spray van Effol voor dazen en andere insecten voor je paard. Schijnt dar als je die behandeling doet, ze dan 4 uur insectvrij zijn. Ik heb er geen ervaring mee maar het klinkt wel top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:37 



 
Profiel   

voor mens vind ik sprays met deet in super, wel een zeer sterke geur maar dan heb je van de muggen geen last meer, ikzelf gebruik de deet 50% vd kruidvat

voor paarden heb ik zelf nog geen gouden oplossing gevonden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 19:01 



 
Profiel   

Tedax is zowel voor gebruik op paarden als op mensen geregistreerd (in Nederland) en werkt heel erg goed.
En anders voor mensen Zensect, dat werkt ook heel erg goed.

Ik houd niet van middelen met Deet, krijg ik last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 20:58 



 
Profiel   

Bij mensen helpt het om vitamine B te slikken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen