Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Flexineb voor hoest?

 
Profiel   

Ik wou jullie ervaringen eens horen over flexineb.
Mijn pony heeft sinds een paar maande lichte astma, ik merk het door enkele hoesten bij het aandraven, soms dagen niet, soms 1 hoestje maar soms ook 4-5 kuchjes, ook hoor ik ze soort van zuchten als ze nagefelijk rijd.
Ik wil natuurlijk voorkomen dat het erger word en heb veel goeds gehoord over de flexineb, nu is het wel een hele investering dus wou ik eens horen zijn hier nog mensen die hem hebben aangeschaft voor lichte astma en voor een kuchje? Of enkel voor ernstige astma? En helpt het?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:40 



 
Profiel   

[MD] Flexineb ervaringen

Er is al een heel uitgebreid topic hierover :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:42 



 
Profiel   

amyblub schreef
[MD] Flexineb ervaringen

Er is al een heel uitgebreid topic hierover :)

Ja die ben ik nu volledig aan het lezen :) maar ik vind precies alleen maar ervaringen voor ernstige astma?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 18:44 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de flexineb bij lichte astma?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 19:34 



 
Profiel   

Mijn paard heeft lichte astma en ik gebruik de flexineb. Best een investering, maar dat liever dan dat het erger wordt. Ik heb vorig jaar, na de diagnose, 2 weken lang 2x daags medicatie verneveld en daarna afgebouwd naar enkel vernevelen voor de arbeid. Daarna ging het een tijd goed, dus heb ik de flexineb niet gebruikt.
Nu sinds een aantal weken ben ik weer begonnen met vernevelen voor de arbeid en ik merk gelijk verbetering.

Ik zou het wel aanraden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 23:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen