Schimmel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xoxolof09

Berichten: 51
Geregistreerd: 29-03-23

Schimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 17:29

Hai hai ik heb een vraag ik keek laatst onder de staart van mijn merie:een rozen plek. Ik kijk nu een tijdje later haar hele staart zit vol ik weet niet wat het is en nu dus de vraag heeft iemand anders dit ook en kan die gene mij helpen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 18:12

Is dit niet gewoon haar huidskleur :o?

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Schimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 18:16

Niks bijzonders

Sas_Mon

Berichten: 1637
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: Schimmel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 18:20

Je hebt een schimmel kleurig paard zo te zien. Sommige schimmels krijgen deze plekken. Oa rond de uiers onder de staart en op het hoofd valt het op. Als ze veel last van vliegen heeft en daarom schuurt word het meestal tijdelijk erger maar verdwijnt het van de winter wel weer. Maar bij sommige schimmels blijft het zitten en die worden over de jaren steeds "rozer" dat is heel normaal en niks aan te doen.

Xoxolof09

Berichten: 51
Geregistreerd: 29-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 18:47

Robin_S schreef:
Is dit niet gewoon haar huidskleur :o?

Nope normaal gesproken heeft ze dit jiet

Xoxolof09

Berichten: 51
Geregistreerd: 29-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 18:48

Sas_Mon schreef:
Je hebt een schimmel kleurig paard zo te zien. Sommige schimmels krijgen deze plekken. Oa rond de uiers onder de staart en op het hoofd valt het op. Als ze veel last van vliegen heeft en daarom schuurt word het meestal tijdelijk erger maar verdwijnt het van de winter wel weer. Maar bij sommige schimmels blijft het zitten en die worden over de jaren steeds "rozer" dat is heel normaal en niks aan te doen.

Dankje!