Een paard met pech

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnickT

Berichten: 1466
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 22:22

Even een korte update voor degenen die het interessant vinden. De wond in de hoef is goed genezen, de straal is nog wat week, maar je ziet er verder niets meer van. Ze loopt ook prima en was goed te pas.
Was inderdaad, want gisteren heeft ze koliek gekregen en nadat ze eerst opknapte, lag ze er drie uur later heel slecht bij en hebben we haar om 1 uur 's nachts naar de kliniek gebracht. Gelukkig gaat het weer de goede kant op en durf ik voorzichtig positief te zijn, maar het had niet gehoeven dat het weer háár heeft getroffen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 00:21

Poeh jeetje, wat maak jij bizarre en pittige situaties mee met jou verzorgpaarden.
Veel sterkte en fijn dat je er voor deze paardjes bent _/-\o_ . Maar pas ook goed op jezelf ;)

AnnickT

Berichten: 1466
Geregistreerd: 14-07-15

Re: Een paard met pech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 19:38

Dat is lief, dankjewel.
Ik haal er uiteraard ook veel plezier uit, maar als het niet goed gaat gaat dat ben ik daar ook mee bezig.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Een paard met pech

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 19:40

Och jeetje wat een pech. Sterkte.

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Een paard met pech

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 20:52

Heel veel sterkte.
Ik denk aan je

AnnickT

Berichten: 1466
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-23 22:38

Dankjewel.

Ze is terug bij de rest en lijkt weer zichzelf. Net nog even gaan kijken en ze stond gelukkig te eten.
Dit was vanochtend toen ze terug bij de rest ging, het duurde 5 minuten tot ze onder de modder zat. Vies paard, blij paard :D Nu hopen dat de stijgende lijn aanhoudt.

Afbeelding