POI na reseceren zes meter dunne darm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonimma
Berichten: 119
Geregistreerd: 21-06-06

Re: POI na reseceren zes meter dunne darm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 09:33

Ik denk ook dat er onderschat wordt hoe lang een keizersnede bij een paard duurt. Het paard ligt al lang onder anesthesie, dan wil je echt niet nog langer doen. Ook dat houdt het herstel tegen. En een operatie met een resectie is ook niet zomaar gedaan. Een trieste situatie met alleen maar verliezers. Sterkte.

EarthFocus

Berichten: 3233
Geregistreerd: 26-09-08
Woonplaats: In mijn eigen wereldje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 14:34

lonimma schreef:
Ik denk ook dat er onderschat wordt hoe lang een keizersnede bij een paard duurt. Het paard ligt al lang onder anesthesie, dan wil je echt niet nog langer doen. Ook dat houdt het herstel tegen. En een operatie met een resectie is ook niet zomaar gedaan. Een trieste situatie met alleen maar verliezers. Sterkte.



Denk persoonlijk niet dat @absolem zelf ooit bij een keizersnede aanwezig is geweest. Gehele anesthesie is voor ieder dier en ook mensen al een aanslag op je lichaam en dan ook nog precies wat je zegt, de duur ervan.
En een foetotomie zouden ze ook onder gehele narcose doen. Ook altijd de vraag hoe lang dat gaat duren.

Het was het op welke manier dan ook niet waard om het veulen eruit te halen.


We zijn nu een paar dagen verder en er is wat rust teruggekeerd. De paarden op stal lijken er vrede mee te hebben, zijn weer zichzelf.