* Wie heeft ervaring met beknelde zenuwen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

* Wie heeft ervaring met beknelde zenuwen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 12:14

Nikita heeft een zenuw of zenuwbaan op rugwervelniveau bekneld zitten. Het is ws door vastliggen bekneld geraakt en ik heb d´r nu, in overleg met een fysiotherapeute, een paar dagen op rust staan. Vrijdag kijken we of er al enige verbetering in zit, zo niet ga ik naar de kliniek voor een volledig onderzoek en om te zien hoe het verholpen kan worden.

Wie heeft er ervaringen met dit soort beknellingen en hoe is het behandeld?
Laatst bijgewerkt door Nikita op 20-03-02 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:11

mijn paard heeft 2 maanden stil gestaan doordat zijn zenuwbaan beknelt was, hij heeft complete rust gehad en mocht niet meer bereden worden ( in eerste instantie werd er gezegd NOOIT meer) mijn paardje is 19 , en hij had een trap tegen zijn schouder gehad waardoor zijn zenuwbaan beknelt was geraakt. Dat hij niet meer bereden kon worden kwam ook door een coordinatie probleem waardoor hij niet meer recht kon lopen, of dat door die beknelling kwam weet ik nog steeds niet. Hij heeft op complete rust gestaan en mocht niet meer werken, als je aan zijn schouder kwam liep hij gigantisch te narren. Wonder boven wonder is hij plotseling helemaal genezen en mag ik er nu weer rustig aan op rijden. Hij is er niet aan behandelt, ik moest hem elke dag 2 keer masseren met cole's liniment. Nu na het rijden moet ik hem masseren met coolingel!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 14:29

Dat is ook typisch, ze heeft schijnbaar geen pijn en met lopen is ze nog zo levendig en fris als normaal en absoluut niet onregelmatig! Hoop dat het bij mijn lieffie ook met rust over gaat.