Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:49

zo koelkast weer gevuld en deze week mn eerste vlees gerecht erbij genomen, ben benieuwd :-). De vega recepten waren afgelopen week ook weer heerlijk en verrassend, als we eindelijk weer uit eten kunnen gaan vrees ik dat de meeste restaurants een teleurstelling zullen zijn, HF is zó lekker

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:55

Mijn vriend en ik hebben sinds een aantal weken ook HF. Wij zijn enorm fan! In het begin even wennen aan het relatief weinig vlees, maar nu we daar aan gewend zijn is het prima. Ik vind het heerlijk dat ik niet meer zo vaak naar de supermarkt hoef en elke dag moet nadenken wat we nu weer eens gaan eten.

De klantenservice van HF is wel een beetje gaar. Bij ons gaat steeds de fruitbox automatisch aan. Dit is een box die 9 euro kost en vaak zit er fruit in wat ik nog geen eens lust. We hebben inmiddels al 3 medewerkers gesproken die totaal niet begrepen wat er aan de hand was. Terwijl het verhaal heel simpel is:zet die fruitbox permanent uit :+

Gisteren eindelijk een dame gesproken die het leek te begrijpen, dus ik ben benieuwd volgende week.

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:59

Dat is ook vervelend zeg!

Ik had nog de vegetarische pho van afgelopen week. Ondanks dat ik het er niet ontzettend smakelijk uit vond zien was het echt heel erg lekker!
Die ga ik wel vaker maken +:)+

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 07:41

Ik heb juist HF genomen omdat ik meer vegetarisch wilde koken maar geen enkele inspiratie meer had. Dat gaat aardig nu. M'n man is groot vlees fan maar zelfs die is tevreden haha.
Als beloning daarom deze week de biefstuk erbij gedaan.

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:43

Sinds HF heb ik ook veel vegetarische gerechten.
Elke week kies ik in ieder geval 3 gerechten uit die ik het lekkerst vind. Wil niet elke week een box maar mocht ik dan een keer vergeten de week op pauze te zetten dan heb ik in ieder geval gerechten die ik lekker vind.

Maar ik kom dus heel vaak uit op vega gerechten. In een ‘echt’ gerecht mis ik absoluut geen vlees. Maar ik zou bijvoorbeeld nooit een vleesvervanger nemen bij aardappelen, vlees, groente. Want vleesvervangers vind ik echt niet lekker.

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:51

Ik heb van iemand hier de gratis box gekregen en daarna nog een week doorbesteld.
Vind de recepten erg lekker en kan ze ook redelijk snel klaarmaken, gooi dingen in de airfryer ipv over en pasta of groentes koken kan ik over het algemeen goed in de magnetron. :D

Maar vind er voor mij te weinig groente inzitten, dus denk dat ik er toch mee stop. Maar voor af en toe is het erg leuk!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:56

Neem dan de vegetarische recepten. Die zitten vol met groenten

Net de biefstuk van deze week klaargemaakt, heerlijk!!

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:09

Ik ben wel eens nieuwsgierig of iemand, na het weg geven van een gratis box zelf ook al eens daadwerkelijk korting gekregen heeft op z’n volgende box?

Ik heb inmiddels echt wel al aardig wat boxen weg gegeven, maar heb er nog nooit iets van terug gezien.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:22

Devic schreef:
Ik ben wel eens nieuwsgierig of iemand, na het weg geven van een gratis box zelf ook al eens daadwerkelijk korting gekregen heeft op z’n volgende box?

Ik heb inmiddels echt wel al aardig wat boxen weg gegeven, maar heb er nog nooit iets van terug gezien.

Voor een gratis weggegeven box krijg je niets. Voor 30 euro korting die wordt gebruikt krijg je zelf ook 30 euro korting.

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:34

Oh ik dacht voor de gratis box ook. Maar ook van de kortingscode nog nooit iets terug gezien. Maakt verder niet uit, maar was wel eens benieuwd.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:00

Je kan op de site, in je account, terug zien of de kortingscodes die je hebt uitgegeven daadwerkelijk zijn gebruikt.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:04

koenlover schreef:
Je kan op de site, in je account, terug zien of de kortingscodes die je hebt uitgegeven daadwerkelijk zijn gebruikt.

Precies. En anders doe je hun toch even een berichtje? Klantenservice is erg fijn :)

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 02:45

Ik heb mujn eerste box besteld bij hellofresh. Wij eten hier elke week hetzelfde en wat variatie is welkom :o. Ben heel erg benieuwd. Met een baby heb ik gekozen voor lekker snel. :D

H_W_
Berichten: 69
Geregistreerd: 25-05-12

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:51

Iemand belang bij een gratis Hellofresh box, ik mag er 3 weggeven.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:01

xRiiannex schreef:
Ik heb mujn eerste box besteld bij hellofresh. Wij eten hier elke week hetzelfde en wat variatie is welkom :o. Ben heel erg benieuwd. Met een baby heb ik gekozen voor lekker snel. :D


Ik had op een gegeven moment ook alleen maar een paar standaard dingen. Nu dankzij HF veel meer afwisseling.

Deze week zes maaltijden van HF ik heb vakantie haha. Oja én een fles wijn.

H_W_
Berichten: 69
Geregistreerd: 25-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:21

H_W_ schreef:
Iemand belang bij een gratis Hellofresh box, ik mag er 3 weggeven.


Alle 3 vergeven

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:24

Wel balen dat het eigenlijk best duur is. 3 maaltijden voor 2 personen is al 40 euro. Maar voor af en toe id het wel fijn :)

Ann_moi

Berichten: 3853
Geregistreerd: 11-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:14

xRiiannex schreef:
Wel balen dat het eigenlijk best duur is. 3 maaltijden voor 2 personen is al 40 euro. Maar voor af en toe id het wel fijn :)


Voor mijn gevoel valt de prijs nog wel mee eigenlijk! :) Sinds augustus hebben wij regelmatig een pakket, en eigenlijk zijn wij bijna goedkoper uit. In ieder geval als ik kijk naar wat we nu eten, en wat we normaal eten. Ook gooien we veel minder eten weg.
Ben er zelf wel helemaal blij mee, we aten vaak een beetje de zelfde gerechten per week, en nu zie ik toch wel dat we veel meer verschillende dingen eten, en leren we ook nieuwe dingen kennen. Erg blij mee!

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:55

xRiiannex schreef:
Wel balen dat het eigenlijk best duur is. 3 maaltijden voor 2 personen is al 40 euro. Maar voor af en toe id het wel fijn :)

In verhouding zijn 5 maaltijden veel goedkoper, dus ik heb er altijd 5. Ik kook normaal best duur :o dus het kan echt uit hier.

Ook stond ik eerder veel vaker in de supermarkt, en dan kwamen er ook eigenlijk altijd boodschappen mee die niet persé noodzakelijk zijn. Dat valt nu ook weg :j

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:58

Wij hebben hem opgezegd, maar kunnen nog wel met korting boxen halen. Ga ik maar even doen :). Met thuiswerken meer tijd om lekker te koken enzo.

En stiekem mis ik het wel, geen zorgen maken inde supermarkt wat ik moet eten :')

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:15

voor belgen: ik kan 30 euro korting weggeven :D

Ik heb inderdaad ook eens gekeken en 5 maaltijden zijn inderdaad een heel stuk voordeliger dan 3. Ik ben alleen maar bestel sowieso voor 2 personen (en meestal de dingen die gehusseld kunnen worden.)
Ik neem zeker niet elke week een box, maar als ik 5 maaltijden voor 2 personen neem, kan ik praktisch 2 weken eten voor 55 euro.
Gisteren naar de aldi geweest, en ik kwam buiten met 85 euro, en heb dingen mee voor 4 maaltijden (en een hoop snoepgoed dat ik eigenlijk niet nodig heb :+ )

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:37

Ik krijg volgende week weer een keer een box, heb dan nachtdienst en geen zin om dan na het slapen te moeten bedenken wat ik ga eten. dus heb 4 quick and easy maaltijden in de box gegooid.

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:59

Mijn 30 euro korting is nog steeds 20. Iemand die wel de 30 euro korting (voor het vergeven) in hun account heeft staan?

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 22:29

Ja bij mij staat het er nog gewoon.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 22:33

xRiiannex schreef:
Wel balen dat het eigenlijk best duur is. 3 maaltijden voor 2 personen is al 40 euro. Maar voor af en toe id het wel fijn :)

Pepper heeft nog weleens kortingen voor bestaande leden.

Ik heb al een tijd niet meer HelloFresh genomen, elke keer kom ik maar op 1-2 maaltijden die mij wat lijken.