Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 108 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 159  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hellofresh

 
Profiel   

Volgens mij zag ik al een tekstje hier over voorbij komen. Volgens mij is het een koelelement, maar wat kan ik hier precies mee?
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 11:49 



 
Profiel   

Duhelo schreef
De box is geleverd daarnet (en ik liet de deur achter me dichtvallen omdat de bezorger mijn extra pakketje liet vallen :+) dus heb mezelf heel galant buitengesloten...
Maar ik heb wel de broodjes zalmsalade gekregen ipv de soep. Klacht ingediend en direct een mooi tegoed ontvangen (meer dan wat de maaltijd waard is...)

Haha ohjee, wel weer binnen gekomen?

Ik had deze week een extra erbij; Dahl met naanbrood, maar die was maar goed tot vandaag, dus ook een klacht ingediend en meer geld terug gekregen dan dat het gekost heeft geloof ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:02 



 
Profiel   

Bopje schreef
Volgens mij zag ik al een tekstje hier over voorbij komen. Volgens mij is het een koelelement, maar wat kan ik hier precies mee?
[ [url=m/DQvfes.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zit bij vlees en vis zodat dat extra goed gekoeld blijft.

Je kunt het bewaren en zelf hergebruiken of gewoon weggooien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:11 



 
Profiel   

Ik vind de ice coffee boven verwachting lekker en ik hou echt wel enorm van zoet. :+

Ik heb de skinny vanilla latte

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:32 



 
Profiel   

[ img ]
Vanavond wordt m’n box bezorgd.
Maar dit lag vandaag in de bus. Nog nooit eerder gehad. Wel attent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 18:39 



 
Profiel   

xTammyy schreef
[ [url=m/YPURzx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond wordt m’n box bezorgd.
Maar dit lag vandaag in de bus. Nog nooit eerder gehad. Wel attent!


Wat een leuk gebaar.
Hier geen ice koffie maar wel een klein knoflookbolletje. Die van de supermarkt zijn groter maar ik gebruik er wel wat meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 20:53 



 
Profiel   

Amira_ schreef
Duhelo schreef
De box is geleverd daarnet (en ik liet de deur achter me dichtvallen omdat de bezorger mijn extra pakketje liet vallen :+) dus heb mezelf heel galant buitengesloten...
Maar ik heb wel de broodjes zalmsalade gekregen ipv de soep. Klacht ingediend en direct een mooi tegoed ontvangen (meer dan wat de maaltijd waard is...)

Haha ohjee, wel weer binnen gekomen?

Ik had deze week een extra erbij; Dahl met naanbrood, maar die was maar goed tot vandaag, dus ook een klacht ingediend en meer geld terug gekregen dan dat het gekost heeft geloof ik :')

Het is niet de eerste keer dat ik me buitensluit (iets met 5 jaar in een loft gewoond met codeslot :+). Dus ik heb een reservesleutel in zo een code bakje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 21:31 



 
Profiel   

caro29 schreef
xTammyy schreef
[ [url=m/YPURzx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond wordt m’n box bezorgd.
Maar dit lag vandaag in de bus. Nog nooit eerder gehad. Wel attent!


Wat een leuk gebaar.
Hier geen ice koffie maar wel een klein knoflookbolletje. Die van de supermarkt zijn groter maar ik gebruik er wel wat meer.

Knoflookbolletje is in plaats van de losse teentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 21:32 



 
Profiel   

Ik vond net dus ook zo'n koel-element in één van de zakken, maar als het ontdooid is lijkt het op een zakje met iets gelei-achtigs, had het bijna door de saus geroerd :') (Wij hadden die koel-packs nog niet eerder gehad en ik zet de zakken altijd zo de koelkast in).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 12:28 



 
Profiel   

Pearlx schreef
Ik vond net dus ook zo'n koel-element in één van de zakken, maar als het ontdooid is lijkt het op een zakje met iets gelei-achtigs, had het bijna door de saus geroerd :') (Wij hadden die koel-packs nog niet eerder gehad en ik zet de zakken altijd zo de koelkast in).


Ik heb hier zo hard om gelachen, whoops haha :+

Ze zijn inderdaad om dingen die snel bederven nog wat langer koel te houden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 13:20 



 
Profiel   

Orzo met feta is echt een dikke aanrader!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:35 



 
Profiel   

DromenLies schreef
Orzo met feta is echt een dikke aanrader!!




Mijn man had de feta verkruimeld,hij had het recept verkeerd begrepen/gelezen.
Hij vond het echt niet lekker meer.

Ik vond het ook niet zo denderend..... Misschien dat het anders had gesmaakt als hij de feta niet zo had vermoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 20:31 



 
Profiel   

Ik vond het ook tegenvallen de orzo met feta… veel te zout en saai zo met alleen paprika en courgette…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 20:33 



 
Profiel   

zo inderdaad, dat zout :+
Ik had hem vanavond en zit nu nog flink wat glazen water naar achter te tikken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 20:46 



 
Profiel   

Haha nou ik vond de orzo met feta ook lekker hoor ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 22:18 



 
Profiel   

Wij hadden vandaag de kip met sperziebonen. Niet ingewikkeld, maar wel erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 22:38 



 
Profiel   

Ik had de ofzo met feta bewust niet besteld. Leek mij echt te zout en saai qua smaken

Hier weer een weekje Marley Spoon om af te wisselen. Maar weet weer waarom ik ben overgestapt op Hello Fresh
Alles zo in een doos geflikkerd bij elkaar. Recepten ruimer qua portie maar dan vooral door meer rijst/spaghetti/wraps. Veel minder groenten/ingrediënten.
En veel minder keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 08:35 



 
Profiel   

Hier vanavond de oost Afrikaanse curry op het programma. Ik eet vaak Afrikaans of midden-oosten dus ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 09:07 



 
Profiel   

Wij doen nooit zout en peper er nog over ookal staat dat in het recept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 17:36 



 
Profiel   

Ik dol op orzo. Deze vond ik ook weer erg lekker.

Ik heb vandaag de naanbrood met mozzarella en geroosterde groenten en punt paprika soep. Ook een aanrader
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 17:39 



 
Profiel   

Vind hun naan altijd zo lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 09:37 



 
Profiel   

Needje schreef
Vind hun naan altijd zo lekker

Ja ik ook.
Echt heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:52 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Ik dol op orzo. Deze vond ik ook weer erg lekker.

Ik heb vandaag de naanbrood met mozzarella en geroosterde groenten en punt paprika soep. Ook een aanrader
[ [url=m/zVZNXf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze was echt heerlijk idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:21 



 
Profiel   

De oost Afrikaanse curry was niks bijzonders net als de chepati. Die doen we niet nog een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:30 



 
Profiel   

Sinds vorige week heb ik ook weer de Hello fresh doos. Heerlijk! Vond het feta-gerecht echt heerlijk!

De tempehbowl was ook lekker. De wraps met haloumi en cranberry was lekker, maar iets te simpel voor dat geld vond ik.

De D-E vanilla icelatte vond ik heul zoet. Niet mijn ding.

Voor aankomende week heb ik gerechten met de broodjes erbij besteld.

En ook al voor de week erop gerechten gekozen. Hebben jullie al een keuze gemaakt? Of wanneer doen jullie dat?

In die week komt een vriendin van mij mee-eten, maar zij is zwanger. Kan zij dan gewoon met de HF mee eten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 108 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 159  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen