Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 389 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Hier van de bakker weer opgehaald, helaas vergeten foto te maken;

2 broden, zak caddetjes, 2 frikandellenbroodjes, 4 reuze eierkoeken, 4 beschuitbokken, 2 bossche bollen waarvaan een aardbei glazuur, 3 schuingebakjes, en 1 slagroompunt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:03 



 
Profiel   

Ik word ook blij van jullie pakketten hoor :) .

Hier ook weer twee fijne Jan Linders pakketten. Morgen eten alle kinders en schoondochter hier mee, dus kon er wel twee gebruiken (en daarvan ook het nodige meegeven naar de studentenkamers)

Inhoud van beiden:
- liter biologische karnemelk
- een monatoetje chocola 'toetje van de maand'
- een éénpersoonstoetje Griekse roomyoghurt met walnoot en honing (goddelijk!)
- een bakje komkommerrauwkostsalade
- een zak gesneden snijboontjes
- zak geschrapte worteltjes

En dan in het ene pakket:
zak nasigroente, zak gesneden spitskool, zak groenten Oosterse stijl en een zak bistro-krielaardappeltjes

In de andere:
zak Hollandse wokgroenten, zak gesneden uien, grote bak champignons en een zak toscaanse aardappelpartjes

Heel blij mee!`Vandaag het tweede pakket gegeten met Duitse biefstukjes van de Lidl. morgen het nasi / oosterse pakket met kipfilet en pindasaus :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 21:28 



 
Profiel   

Hier gister groentepakket bij de lidl gehaald, foto vergeten ;-)

Verspakket pompoenrisotto
Druiven
Net sinaasappel
Net citroenen
Baby spinazie
Witlof
Krop sla
Bakje tijm

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:37 



 
Profiel   

Gem schreef
Ik ben momenteel in Mülheim, Duitsland en dan vind ik het altijd geinig om een 'vreemd' pakket op te halen. Vanmiddag naar een winkel? restaurant? Biergarten? (geen idee) die 'Tomaten-süppe Küche' heet. Volgens mij hebben ze wel meer dan tomatensoep, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat je daar krijgt :D _O- . Proberen dus, omdat het kan :P . En omdat onze hond toch ook een loopje nodig heeft.

Wat kreeg je uiteindelijk in dit pakket? Of kan je inmiddels geen tomaten soep meer zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 19:38 



 
Profiel   

Tgtg van de bakker hier[ img ]

4 gebakjes
Kruimel pruimen koek
2 x toast
Sinaasappel volkoren koeken
Volkoren eierkoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:56 



 
Profiel   

Ik opende net in maanden weer eens de app en zag nog genoeg pakketten beschikbaar bij het tankstation (met Spar) hier 500m verderop! Snel gekocht en opgehaald, op de gok of er iets lekkers tussen zat als lunch :D

- Geitenkaas honing maaltijdsalade
- Wrap kip caesar
- Bakje meloen mix
- Bakje ananas stukjes
- Gevulde koek
- Zakje bugles chip
- Zakje appelpartjes
- Bakje gehaktballetjes

Voor €4,99 :) Heel netjes! Alleen jammer dat ik geen geitenkaas lust _O- Dus die geef ik maar aan iemand anders haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:32 



 
Profiel   

Pascalle90 schreef
Gem schreef
Ik ben momenteel in Mülheim, Duitsland en dan vind ik het altijd geinig om een 'vreemd' pakket op te halen. Vanmiddag naar een winkel? restaurant? Biergarten? (geen idee) die 'Tomaten-süppe Küche' heet. Volgens mij hebben ze wel meer dan tomatensoep, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat je daar krijgt :D _O- . Proberen dus, omdat het kan :P . En omdat onze hond toch ook een loopje nodig heeft.

Wat kreeg je uiteindelijk in dit pakket? Of kan je inmiddels geen tomaten soep meer zien?

Zie dat ik vergeten ben een update te geven :D . Echt een leuk pakket voor €4,50
Een bak lekkere spaghetti met kaassaus en wat stukjes broccoli, een stuk gebakken vis, een plak gebakken vlees, vijf krokant gebakken Reibekuchen (soort rösti) en twee stukken gebakken Frischkäsetorte (lijkt op kwarktaart, maar dan gebakken) met mandarijn. Erg lekker :9 . Reibekuchen wat aan de vette kant, maar mag de pret niet drukken.
Geen tomaat gezien :') .

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:40 



 
Profiel   

Hier net weer een Lidl groente- en fruitpakket opgehaald:
bosje bosui
1 winterwortel
4 mandarijnen
4 bio royal gala appels
bakje basilicum
zakje peterselie
bak baby spinazie
bak grote witte champignons
bakje frambozen
bak kleine tomaatjes
en een bak rode druiven die helaas helemaal onder de schimmel zitten. Al de rest is nog super netjes. Die rode druiven hadden ze beter zelf in de kliko kunnen doen, want nu kan ik dat zelf doen. Deze zijn echt niet meer te eten. Als er her en der een rot druifje tussen had gezeten had je die er tussen uit kunnen halen. Maar dit zijn druiven die beginnen te rotten en geheel verrotte druiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:32 



 
Profiel   

[ img ]

Bij de lidl,

Chinese kool.
4 peren
Kastanje champignons
Gewone champignons,
Snoep komkommers
Venkel? Edit, ja, venkel
Nog iets wat ik nog niet weet wat het is.
Banaan sjalotten (nog nooit van gehoord)

De champignons heb ik aan een collega gegeven/verkocht[/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:15 



 
Profiel   

FrNo schreef
Nog iets wat ik nog niet weet wat het is.


Dat ding onder de venkel? Koolrabi. In reepjes zo groot als frietjes snijden, koken, en dan een tuinkruidenroomsausje eroverheen. Heerlijk retro :9


Ik had gisteren:

4 kippedijen
4 kippedijfilets
2 gerookte visfilets
1 bakje gerookte spekjes
2 zakken gesneden groenten (chinese roerbak en italiaanse)
1 reep chocolade
1 pak koffie
1 bak verse ananas in stukjes
1 bak champignons
1 krop sla
3 mandarijntjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:20 



 
Profiel   

Dank je Easthay.
Ik moest nog gaan Googlen wat het was, ben nu nog aan het werk.


Jouw pakket klinkt ook goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:37 



 
Profiel   

Iemand die wel eens A merken box gedaan heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:33 



 
Profiel   

Nee, de aanbieding is 50%

Ik ga dan liever naar een supermarkt met 2 voor 1 aanbieding. Dan kan ik gelijk zelf kiezen wat ik wil hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:38 



 
Profiel   

-O- tsja

[ img ]

Het bijna ontploffende erg bol staande pak yoghurt daar meteen achtergelaten en een niet zo prettig gesprek gehad (ik dacht werkelijk dat ze wat vergeten waren te pakken nog) met een erg arrogante "ik heb too good to go groot gemaakt en ik heb altijd goede ratings. Had je maar eerder moeten komen ophalen" (ik zat halverwege het tijdvak 8)7 ).

De verkoopprijzen zijn 3.57 0.99 0.99 3.50 en 1.68 (of daar moet je de oorspronkelijke prijs van 3.29 aanhouden maar dan nog) De yoghurt dus niet eens meegerekend. Die werd zonder een sorry nonchalant eruit gehaald en weggegooid. Ik ga dus een klacht sturen naar too good to go, en hier nooit meer met haar ik heb altijd goede ratings. :evaw:

Voor het eerst in lange tijd eens een gewone box gekocht maar dat is ook meteen weer de laatste keer. Ik ben destijds gestopt omdt ik op een gegeven moment alleen maar boxen kreeg met melktoetjes. Een keer kan maar na de vierde keer dezelfde inhoud ermee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:24 



 
Profiel   

Bij alles moet je de oorspronkelijke waarde aan houden. Je hebt dus niets te klagen. 4,50,- + 4,- + 3,29 + 1,50 + smeerworst, dan zit je al aan de 15,-.
Dat is de gok van TGTG. Soms heb je pech, soms heb je geluk. Maar hier een klacht over indienen kan echt niet. Alleen over de yoghurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:53 



 
Profiel   

De oorspronkelijke waarde als in twee voor die prijs? Of de "waarde" die ze nooit hanteren en er gewoon opzetten bij de afprijzing?

Ik heb de afprijs stickers er af gepeuterd net en daar staat bij allemaal een lagere verkoop waarde onder dat de "van" prijs voor de afprijzing. Komt op foto niet meer uit helaas omdat het half eraf gegaan is. maar de 35% korting is in werkelijkheid net 20% korting. De "van" prijs is nergens terug te vinden op de oorspronkelijke verpakking. Wel een lagere verkoopprijs. Samen met de had je maar eerder moeten komen die pakketten waren beter gevuld (haar woorden).

De lakse reactie ook op het bijna ontploffende pak yoghurt waarvan de verpakking al helemaal week en en ingescheurd was. Dat maakt dat ik een klacht heb ingedient.

Ik heb best vaak pakketten gekocht (laatste tijd niet meer) en nog nooit dit meegemaakt, was eerste keer coop en ook meteen de laatste keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:13 



 
Profiel   

Marcella schreef
Iemand die wel eens A merken box gedaan heeft.


Ben ik ook benieuwd naar! Zag het net voor het eerst voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:03 



 
Profiel   

Die A-merken doe ik ook niet. Geen interesse in, er zijn veel betere aanbiedingen met A-merken.

Ik heb hier altijd super COOP - pakketten, het enige dat ik afgelopen zomer vaak moest weggooien (óf onmiddellijk opeten) waren de bakjes voorgesneden fruit. Daarvan kwam de vergisting-lucht je tegemoet wanneer het plastic open knalde. Maar nu alleen maar mooie (vaak heel dure) pakketten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:08 



 
Profiel   

[ img ]
Onze Lidl is momenteel echt *\o/*

Coop pakketten heb ik geen foto's van maar afgelopen bij 2 Coops geweest en ook beiden goede pakketten.

Maar Lidl blijft favoriet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:37 



 
Profiel   

Ik haal vanavond een pakketje bij shell op, ben benieuwd , daar ben ik nog niet eerder geweest en zie hier hele wisselende pakketten van. Ook die enigszins tegenvallen. :))
Hoop op belegde broodjes zodat ik niet hoef te koken vanavond. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 11:24 



 
Profiel   

Ik had gister bij de bakker:
- 2 gesneden stokbroden
- 1 volkoren brood
- zakje met 6 bolletjes
- 3 tompoucen
14,80 volgens de website (had 5 euro betaald)
Valt een beetje tegen met de giga pakketten die ik van jullie zie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 11:59 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Ik haal vanavond een pakketje bij shell op, ben benieuwd , daar ben ik nog niet eerder geweest en zie hier hele wisselende pakketten van. Ook die enigszins tegenvallen. :))
Hoop op belegde broodjes zodat ik niet hoef te koken vanavond. _O-

Die doe ik niet meer. Inderdaad geregeld een lekker broodje, maar ook vaak van die sandwiches uit de koeling en heel vaak ontbijtkoek-repen, snoepgoed en suikerhoudende frisdrank-flesjes. Ik vind het eigenlijk teveel milieubelastende verpakkingen plus te weinig 'gezond'. En dan vooral de 'plus', de combinatie van twee keer 'moetikdanoudoen'. Ik koop ook chocola-TGTG, maar dat zit dan in papieren zakken, zonder tig plastic wikkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:31 



 
Profiel   

Hier vandaag pakketje van de keurslager

Bakje met groentemix (broccoli, wortol, bloemkool)
Bakje aardappelgratin
Bakje eiersalade
2 empenada's
2 carpatiospiezen (goed tot zaterdag)
2 rookworst ontwikkeld met spek (goed tot zondag)

Mooi pakket en maaltijd voor morgen hoef ik dus niet overna te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:55 



 
Profiel   

Na ons laatste pakker, hier weer eens eentje bij de bakker gedaan! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:57 



 
Profiel   

Ik koop alles gewoon los waar de 35% sticker opzit. Zelf kiezen hoe duur je pakket dan wordt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 389 van de 468 [ 11679 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen