Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 390 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Sodeletuut schreef
[ [url=m/HIStzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze Lidl is momenteel echt *\o/*

Coop pakketten heb ik geen foto's van maar afgelopen bij 2 Coops geweest en ook beiden goede pakketten.

Maar Lidl blijft favoriet!


Dat ziet er goed uit! Hier net ook een Lidl pakket gekocht voor morgen, ben benieuwd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:25 



 
Profiel   

Gem schreef
Lisette0 schreef
Ik haal vanavond een pakketje bij shell op, ben benieuwd , daar ben ik nog niet eerder geweest en zie hier hele wisselende pakketten van. Ook die enigszins tegenvallen. :))
Hoop op belegde broodjes zodat ik niet hoef te koken vanavond. _O-

Die doe ik niet meer. Inderdaad geregeld een lekker broodje, maar ook vaak van die sandwiches uit de koeling en heel vaak ontbijtkoek-repen, snoepgoed en suikerhoudende frisdrank-flesjes. Ik vind het eigenlijk teveel milieubelastende verpakkingen plus te weinig 'gezond'. En dan vooral de 'plus', de combinatie van twee keer 'moetikdanoudoen'. Ik koop ook chocola-TGTG, maar dat zit dan in papieren zakken, zonder tig plastic wikkels.

Hoewel ik me niet helemaal kan voorstellen dat dit een waarde heeft van 12 euro, ben ik zeker niet ontevreden (ben ik sowieso nooit :') ) met mijn pakketje. Lekker. :9
Broodjes en sapje zijn voor nu, de koekjes komen vanzelf wel op. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:59 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Gem schreef
Die doe ik niet meer. Inderdaad geregeld een lekker broodje, maar ook vaak van die sandwiches uit de koeling en heel vaak ontbijtkoek-repen, snoepgoed en suikerhoudende frisdrank-flesjes. Ik vind het eigenlijk teveel milieubelastende verpakkingen plus te weinig 'gezond'. En dan vooral de 'plus', de combinatie van twee keer 'moetikdanoudoen'. Ik koop ook chocola-TGTG, maar dat zit dan in papieren zakken, zonder tig plastic wikkels.

Hoewel ik me niet helemaal kan voorstellen dat dit een waarde heeft van 12 euro, ben ik zeker niet ontevreden (ben ik sowieso nooit :') ) met mijn pakketje. Lekker. :9
Broodjes en sapje zijn voor nu, de koekjes komen vanzelf wel op. :D

[ [url=m/m0E7oe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is van het tankstation toch?
Dan is het wel 12€ of meer.
Daar is alles erg duur namelijk.
Ik heb het ook 1 keer gedaan, maar ik snapte daarna meteen waarom ik eigenlijk nooit wat haal bij het tankstation :+
Ik vond me pakket toen ook erg klein, maar opgeteld zat ik rond de €15 toen.
Dus kwa waarde was het prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:24 



 
Profiel   

Bij het tankstation moet je idd horecaprijzen aanhouden. Zo ook streetfood-winkels in toeristische steden. Maar voor de variatie vind ik het leuk om te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:57 



 
Profiel   

Ja ik weet het. Maar dat bedoelde ik ook, kan me gewoon niet voorstellen dat dit kleine beetje dan zo duur is. :')
Maar voor mij was het nu 4 euro, dus helemaal prima. :P


Morgen ook weer een brood box ophalen. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:19 



 
Profiel   

Die broodjes zijn al minimaal 4 euro per stuk bij een tankstation. Dus je zit ruimschoots over de 12 euro (ik verwacht 15 euro minimaal).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:23 



 
Profiel   

Ja, dat bedoel ik dus precies. Dat is toch een idiote prijs voor een broodje. :))

Ik bedoelde dus niet dat ik twijfelde of mijn pakketje de waarde wel haalde. Had het wat anders moeten formuleren zie ik nu, sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:26 



 
Profiel   

Die bij een tankstation zijn wel ideaal, mocht je daar toevallig net rijden en zin in iets / honger hebben, ipv dat je dan daar gewoon iets koopt. Maar dat komt bijna nooit voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 05:52 



 
Profiel   

Het pakket van de Lidl, zat ook nog een krop sla bij, maar die zat al in de sla bol in de koelkast.
[ img ]
Leuk pakket, alleen iemand ideeën voor 3 bosjes lente ui :') en wat te doen met de Chinese kool? We zijn niet zo van het standaard agv eten.
De kwaliteit van het eten is prima, een paar mindere druifjes en een paar plekjes op de bloemkool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 14:24 



 
Profiel   

Chinese kool is heerlijk in een noodle soep

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 19:37 



 
Profiel   

Mooi pakket weer van de AH, daar fiets ik graag wat verder voor. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:16 



 
Profiel   

Sharani schreef
Het pakket van de Lidl, zat ook nog een krop sla bij, maar die zat al in de sla bol in de koelkast.
[ [url=m/GdVJv1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk pakket, alleen iemand ideeën voor 3 bosjes lente ui :') en wat te doen met de Chinese kool? We zijn niet zo van het standaard agv eten.
De kwaliteit van het eten is prima, een paar mindere druifjes en een paar plekjes op de bloemkool.

Chinese kool is zo veelzijdig! Ik roerbak het meestal (het slinkt enorm, dus je houdt er weinig van over), maar je kunt er ook een salade van maken.
Lente-uitjes kun je ook overal overheen snipperen. Elke roerbakschotel, maar ook fijn geknipt door een soep, salade of ovenschotel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 22:52 



 
Profiel   

Ik heb weer 4,5 brood gekregen bij een bakkertje. Goed voedzaam bruin brood met pitjes en zaadjes. Ik weet dat ze bijna altijd alleen maar brood weggeven, maar pffff .... 4,5 van hetzelfde brood. Toch een beetje jammer (voor een magic box)

't Stoepje - pakket was wel weer leuk met een brood, allerlei croissantjes, kaasstengels, gevulde koeken, boterkoeken en een pakje roomboter-koffiekoekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 22:57 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips over de Chinese kool en de lente ui. Wist niet eens dat dat ook door roerbak kon, deed het alleen door de sla.

Hier zag ik vanmorgen toevallig een pakket van de bakker uit het buurdorp. Ik was blij dat ik niet veel boodschappen had gehaald bij de supermarkt, want had alle ruimte nodig in mijn fietstassen :D .

[ img ]

5 broden (allemaal de wat apartere soorten :9) en 4 luxe koeken. Super blij mee :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 12:45 



 
Profiel   

Ik heb een tgtg pakket van een melkveebedrijf dat de melk ook verwerkt.

[ img ]
Karamel zeezout Vla
Drinkyoghurt framboos
Karnemelk
Drinkyoghurt vanille
Yoghurt
Kwark vanille
Rijstepap

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 14:01 



 
Profiel   

Vandaag een tgtg broodbox gehaald bij de Coop. Dat was dus een bananen doos afgeladen vol :wow: . Moest thuis eerst de vriezer opruimen om het kwijt te kunnen. Mooi afwisselend pakket ook, zowel wit als bruin, licht en donker. Echt blij mee :j .

[ img ]
Komende weken hoef ik geen brood meer te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 10:56 



 
Profiel   

Sharani schreef
Vandaag een tgtg broodbox gehaald bij de Coop. Dat was dus een bananen doos afgeladen vol :wow: . Moest thuis eerst de vriezer opruimen om het kwijt te kunnen. Mooi afwisselend pakket ook, zowel wit als bruin, licht en donker. Echt blij mee :j .

[ [url=m/tAoKTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komende weken hoef ik geen brood meer te halen.


Wauw wat een vol pakket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 14:31 



 
Profiel   

Mijn pakket viel helaas een beetje tegen. Zaten niet echt dingen in die ik eet. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:52 



 
Profiel   

Dat is altijd wel het risico van too good to go.

Net bij de bakker dit pakket opgehaald.
1 heel bruin
Halfje bruin
4 bruine bollen
6 eierkoeken
1 tijger hard broodje
1 sesam hard broodje
1 maanzaad hard broodje
1 hard broodje met allerlei zaadjes
1 appelflap
1 bladerdeeg, rozijnen, roze glazuur gebakje

Dit pas wel in mijn vriezer. En ik had laatst al zin in appelflappen. Erg blij mee.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 18:22 



 
Profiel   

Gisteren heb ik 5 pakketten chocola gehaald voor mijn hardloopmatties (zit niet in onze buurt, maar wel vlak bij mijn paard, vandaar dat ik er geregeld kom). Maar owwww, kost moeite om daar vanaf te blijven :D ! Dit keer niets voor mezelf besteld, chocola-pot zit nog te vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:36 



 
Profiel   

Een chocola-pot die vol zit :') Waar moet ik zijn, zei je?

Ik wilde gisteren weer eens mee doen, maar helaas, ik zag de herinnering 2 minuten te laat en toen waren de pakketten alweer uitverkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:45 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Een chocola-pot die vol zit :') Waar moet ik zijn, zei je?

Ik wilde gisteren weer eens mee doen, maar helaas, ik zag de herinnering 2 minuten te laat en toen waren de pakketten alweer uitverkocht.

Valkenswaard! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:53 



 
Profiel   

Jammer, beetje ver … dan kan ik beter morgen even naar een Leonidas winkeltje rijden :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 21:55 



 
Profiel   

Vanavond weer een tgtg magic box ophalen bij de Coop. Kan het mooi combineren met d laatste boodschappen voor een gezellige voetbal avond.
Ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 10:38 



 
Profiel   

[/img]
astrea schreef
Vanavond weer een tgtg magic box ophalen bij de Coop. Kan het mooi combineren met d laatste boodschappen voor een gezellige voetbal avond.
Ben benieuwd


[ img ]

Best tevreden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 390 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen