Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Recept van de maand: interesse in?

 
Profiel   

Vroeger waren er wel eens recepten van de maand, waarbij iedereen hetzelfde recept maakt. Het was in mijn herinnering altijd wel lastig om iets te vinden wat veel mensen leuk/lekker vonden want het was of teveel uitdaging, of te weinig etc.

Maar toch vind ik het tegenwoordig erg leuk om nieuwe recepten te proberen, zeker nu we toch weer in mini lockdown zitten. Daarom wil ik het volgende voorstellen:

- 3 recepten, 1 voor, 1 hoofd, 1 na
- Moeilijkheidsgraad medium. (Oke, dit is eigenbelang, ik woon in een woonunit en heb dus niet allerlei keukenapparaten ivm ruimtegebrek). Maar ook hoop ik zo een bredere groep aan te trekken
- Geheel vrijblijvend uiteraard, als je alleen hoofd, voor of na wilt maken
- Seizoensrecepten (seizoensgroente, kan het ook een beetje ecologisch verantwoord)

Ik hoor graag of er enthousiastelingen zijn, dan ga ik recepten verzamelen :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:52 



 
Profiel   

Oh dit is leuk, hier sinds kort ook veel aan het koken (en bakken, vak apart, lol). Ik moet zeggen, enorm leuk om te doen en zoveel lekkerder dan al die pakjes.

Ik zal het weekend op zoek gaan naar wat leuke/uitdagende recepten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:57 



 
Profiel   

Oh ja, dat was best leuk! Heb er regelmatig aan mee gedaan. Volgens mij moet je t simpel houden, gewoon 1 recept neerzetten. Het leuke was juist dat mensen gingen variëren; bv een recept met vlees vegetarisch maken oid.

Ik vond de lol dus vooral de variaties die mensen bedachten om het naar hun eigen smaak/dieet aan te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:59 



 
Profiel   

JA! Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:00 



 
Profiel   

Super leuk idee!

Hier verwend met een keukenprins, maar ik ben mijn eigen skills nu ook aan het ontwikkelen. Zou dus zou best mee willen doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:01 



 
Profiel   

eens hier:
[VT] [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:05 



 
Profiel   

Leuk!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:06 



 
Profiel   

Lijkt mij ook superleuk, ik doe mee *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:07 



 
Profiel   

Leuk, ik doe ook mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:15 



 
Profiel   

Ailill schreef
Oh dit is leuk, hier sinds kort ook veel aan het koken (en bakken, vak apart, lol). Ik moet zeggen, enorm leuk om te doen en zoveel lekkerder dan al die pakjes.

Ik zal het weekend op zoek gaan naar wat leuke/uitdagende recepten :)


Ik ben benieuwd, inspiratie is welkom :j

En inderdaad, goed om rekening te houden met variatie in wensen mbt vlees/vis, ook voor bijvoorbeeld @8nnemiek (of heb ik verkeerd onthouden dat jij vegetarisch eet?)

Ik word blij van jullie enthousiasme *\o/* . Denk dat ik voor nu vasthoud aan 3 gangen (het is tenslotte een feestmaand), maar als we het vaker doen is 1 waarschijnlijk beter inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:21 



 
Profiel   

Klopt! maar ik vind het juist ook altijd wel leuk om bestaande recepten aan te passen naar vega(n) :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:24 



 
Profiel   

Wow, memorie unlocked. :D Ik vond het altijd super leuk om mee te doen dus ik volg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:25 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Klopt! maar ik vind het juist ook altijd wel leuk om bestaande recepten aan te passen naar vega(n) :j

Ah top, dan is de grootste opdracht om geen 100% vlees of vis recept te vinden (al ben ik daar sowieso geen fan van persoonlijk).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:29 



 
Profiel   

Helderder schreef
Wow, memorie unlocked. :D Ik vond het altijd super leuk om mee te doen dus ik volg.

idem hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:38 



 
Profiel   

Ik doe ook mee! Hier is de extra uitdaging dat niet alle producten in Frankrijk te krijgen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:55 



 
Profiel   

Leuk idee, als het hier past binnen de voorkeuren van de jongens en onszelf ben ik van de partij.

Ik heb zelfs eventueel al een recept wat hier van de week goedgekeurd werd door iedereen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:00 



 
Profiel   

Oh ja daar wil ik zeker aan mee doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:49 



 
Profiel   

Leuk initiatief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:52 



 
Profiel   

Leuk!
Van de sint heb ik net allerlei nieuwe kook spullen en recepten gekregen! (een goed recepten boek ;))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:54 



 
Profiel   

[ img ]
Wat kookboeken uit de kast getrokken ter inspiratie. Alle input is nog welkom overigens! Ik ontvang graag pb's met ideeën :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:56 



 

Ik lees ook mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:57 



 
Profiel   

Heel leuk, ik haak graag aan. Normaal 1 x per maand kookclub, maar dat gaat nu ivm Covid niet door.

Seizoensproducten helemaal voor. En ook voorkeur voor recepten die ik zelf eventueel vegetarisch kan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:07 



 
Profiel   

Oeh wat leuk! Ik lees (en kook) graag mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:08 



 
Profiel   

Leuk idee! Ik probeer ook mee te doen, maar ik zal het dan wel veganizen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:39 



 
Profiel   

ik doe mee! :9
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen