Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 122 van de 159 [ 3954 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 159  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hellofresh

 
Profiel   

AfricanLady schreef
Hebben jullie ervaring met de gourmetbox ?


Ja ik miste dus ook dat je helemaal niet kan doorklikken om te zien wat er ongeveer in zit..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:53 



 
Profiel   

Relaxed schreef
AfricanLady schreef
Hebben jullie ervaring met de gourmetbox ?


Ja ik miste dus ook dat je helemaal niet kan doorklikken om te zien wat er ongeveer in zit..


https://www.hellofresh.nl/pages/seasona ... met-box-nl
Je kan toch gewoon op de plaatjes klikken en dan krijg je een 'recept' met ingrediëntenlijst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:58 



 
Profiel   

In de app valt niks aan te klikken en bij jouw link ook niet, kan alleen bestellen. Heb het dan over de gourmetbox..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:04 



 
Profiel   

Relaxed schreef
In de app valt niks aan te klikken en bij jouw link ook niet, kan alleen bestellen. Heb het dan over de gourmetbox..

Als je naar onder scrollt zie je wel wat er in de gourmetbox zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:07 



 
Profiel   

Amira_ schreef
Relaxed schreef
In de app valt niks aan te klikken en bij jouw link ook niet, kan alleen bestellen. Heb het dan over de gourmetbox..

Als je naar onder scrollt zie je wel wat er in de gourmetbox zit


Niet hier hoor..


[ img ]

Kan ook niks aanklikken, alleen onderaan op bestellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:09 



 
Profiel   

Ah gevonden, op de website voordat je op de gourmetbox klikt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:11 



 
Profiel   

Ooh ik keek op de pc en daar kan je het wel aanklikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:40 



 
Profiel   

Ik heb de gourmetbox besteld voor kerstavond. Kreeg toen zo'n folder bij m'n bestelling en daar stond precies in wat je krijgt.

Gisteren hadden we een gerecht met champignon roomsaus maar er zaten geen champignons bij. :D Even kijken of ik dat kan melden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:01 



 
Profiel   

Onze eerste box is binnen en gisteravond de gewokte noedels met kipteriyaki gemaakt! Was heel erg lekker ware het niet voor de gember. Lang geleden dat we voor t laatst gember hadden gebruikt dus we dachten we proberen het gewoon, nou dat beviel niet :') Dus daar zijn we weer van genezen.

Vanavond de sushibowl proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:34 



 
Profiel   

Walkure schreef
Onze eerste box is binnen en gisteravond de gewokte noedels met kipteriyaki gemaakt! Was heel erg lekker ware het niet voor de gember. Lang geleden dat we voor t laatst gember hadden gebruikt dus we dachten we proberen het gewoon, nou dat beviel niet :') Dus daar zijn we weer van genezen.

Vanavond de sushibowl proberen!

De sushi bowl is verrukkelijk.
Zelf voeg ik er nog crunchy uitjes aan toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:27 



 
Profiel   

De sushibowl was hier ook erg goed bevallen!

Zo simpel en eenvoudig maar ongelooflijk lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:39 



 
Profiel   

De linzenstoof was ook lekker. Wij zijn juist wel van veel gember en veel knoflook. De sushibowl maken we van het weekend :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:28 



 
Profiel   

Sushi bowl staat hier morgen op het menu, vanavond hadden we de bao buns :9

Ik gooi er vaak dubbel de hoeveelheid gember in (en stiekem ook extra knoflook) :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:39 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Sushi bowl staat hier morgen op het menu, vanavond hadden we de bao buns :9

Ik gooi er vaak dubbel de hoeveelheid gember in (en stiekem ook extra knoflook) :Y)

Hahahaha. Ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:42 



 
Profiel   

Ik meld mij ook!

Vandaag voor het eerst een box bestelt voor mij alleen, mijn vriend lust bijna niks en koken of überhaupt de inspiratie voor koken is dus onder het vriespunt gedaald. De eerste 3 maaltijden zijn uitgezocht, ben erg benieuwd!

Maar ik ben eigenlijk niet van plan dit elke week te doen maar meer om de week of om de 2 weken, kan ik dit gewoon elke keer weer voor 1 of 2 weken stop zetten? En als het helemaal niet bevalt hoe zet je HelloFresh helemaal stop? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 07:52 



 
Profiel   

Via de app naar het menu gaan dan naar beheer je box, dan pauze je box of beheer je box.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 08:27 



 
Profiel   

Smallheal schreef
Via de app naar het menu gaan dan naar beheer je box, dan pauze je box of beheer je box.


Bedankt!

Echt wat ideaal, zo kan je gewoon af en toe even een box bestellen. Als het nou ook nog lekker is ben ik om! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 08:32 



 
Profiel   

Doen we hier ook, zo nu en dan een box.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 09:05 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Smallheal schreef
Via de app naar het menu gaan dan naar beheer je box, dan pauze je box of beheer je box.


Bedankt!

Echt wat ideaal, zo kan je gewoon af en toe even een box bestellen. Als het nou ook nog lekker is ben ik om! :D

Hier is het lekker. We hadden gister kogelbiefstuk hamburger en hij was zó lekker :~.

Aankomende week gepauzeerd vind er teveel pasta inzitten en dat vind ik zonde voor 40€ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:47 



 
Profiel   

Je kunt toch wisselen voor iets anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 12:52 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Je kunt toch wisselen voor iets anders?

Ja maar vind er verder ook niet recht bijzonders tussen zitten daarom gewoon even weekje pauze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:11 



 
Profiel   

Dat heb ik hier ook soms.
In Canada vond ik de gerechten ook veel luxer meestal. Bizar hoeveel verschillen er tussen de landen kan zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:14 



 
Profiel   

Ik snap even een ding niet. Deze week heb ik 3 gerechten voor 10.95 voor 1 persoon. Als ik voor volgende week week 3 gerechten voor 1 persoon doe betaal ik wederom 10.95, maar andere mensen uit mijn omgeving betalen meer en zeggen dat dit niet kan kloppen. :+ Hoeveel betalen jullie voor 3 gerechten voor 1 persoon? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:38 



 
Profiel   

36 nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:46 



 
Profiel   

2e en 3e heb ik nu nog 10 euro korting.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 122 van de 159 [ 3954 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 159  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen