Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 410 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 498  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

 
Profiel   

Gisteren had ik afhalen voor dorpskinderen. Mijn vader had dinsdag hutspot gemaakt en had nog een bakje over. Lekker met een vega braadworst erbij.
[ img ]

En vandaag zoetzure kip met nasi uit een bakje. Was laat en koud en had geen zin meer in koken.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:16 



 
Profiel   

[ img ]

Basis pizza gekocht en zelf verder belegd met veggie tonijn, rode ui en kaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:27 



 
Profiel   

[ img ]

Ietsje gezondere kapsalon met kipshoarma en aardappelpartjes uit de airfryer

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:15 



 
Profiel   

Oeps gisteren vergeten te plaatsen maar wat komen er weer lekkere recepten voorbij!

Gisteren hebben wij patat gehaald had ik heel veel zin in en patat is nooit verkeerd :j

Vandaag diepvriespizza


Morgen eet ik op werk dacht ik lasagne en zondag soep met een salade dus tot en met maandag zijn we alweer voorzien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:23 



 
Profiel   

Spaghetti met worstvlees, wortels, rucola, veldsla, en een sausje op basis van tapenade.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:24 



 
Profiel   

Patat is nooit verkeerd!

Manlief bood aan om te koken *\o/* dus aardappeltjes met kip en champignons en heerlijke salade
*D

[ img ]

[ img ]
Wegens succes dus voortgezet zal hij gedacht hebben. Ik vind dat top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:26 



 
Profiel   

Kaassnitzel met broccolistampot
Door de stampot cashew en parmezaanse kaas.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:45 



 
Profiel   

Pasta pesto
Soms is iets simpels ook wel eens lekker

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:51 



 
Profiel   

Hier ook een man die aanbood om te koken, broodje vega burger met ovenfrietjea!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:23 



 
Profiel   

Spruitjesstamppot met rundvlees :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:01 



 
Profiel   

marygoround schreef
Hier ook een man die aanbood om te koken, broodje vega burger met ovenfrietjea!
[ [url=m/kFGIZB.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* lieve mannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:26 



 
Profiel   

Pompoensoep. En een restje bobotie uit de diepvries, maar dat smaakte lekkerder dan dat het er nog uitzag.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:39 



 
Profiel   

Waar vind ik zo'n man die kookt... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 01:07 



 
Profiel   

Overal mag ik hopen de dag van vandaag :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 02:16 



 
Profiel   

poes schreef
Overal mag ik hopen de dag van vandaag :=


Nou inderdaad, ik vind het best triest dat het blijkbaar nog juich waardig is als je man een keertje aanbied om te koken. :')

Hier wil ik verder niet persoonlijk iemand mee aanvallen, aan iedereen zelf hoe zijn/haar relatie/huishouden/leven in te delen. Maar vond het toch wel een frappante observatie. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 06:38 



 
Profiel   

Mijn nieuwe vriend is kok en kookt ook thuis graag :D Samen koken is het leukst, hij is vooral een stuk sneller in snijden en opruimen dan ik :')

Goedemorgen trouwens, lekker begin van de dag:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 06:59 



 
Profiel   

Suliko schreef
poes schreef
Overal mag ik hopen de dag van vandaag :=


Nou inderdaad, ik vind het best triest dat het blijkbaar nog juich waardig is als je man een keertje aanbied om te koken. :')

Hier wil ik verder niet persoonlijk iemand mee aanvallen, aan iedereen zelf hoe zijn/haar relatie/huishouden/leven in te delen. Maar vond het toch wel een frappante observatie. O:)


Mijn vriend kan wel koken, maar is vaak inspiratieloos en er gewoon wat minder goed in :') Daarom kook ik vaker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:23 



 
Profiel   

Broccoli, aardappelschijfjes en vega kip[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:08 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Waar vind ik zo'n man die kookt... :+

Gezocht: überhaupt een leuke man :Y)

Lekkere dingen allemaal weer.
Ik ben een beetje vergeten om foto’s te maken afgelopen dagen, had wat etentjes en dan vergeet ik het vaak.

Woensdag een vega stoofpotje met rode wijnsaus gemaakt <3

Donderdag die pasta van dinsdag, maar dan in de oven gemikt, was ook wel een goed idee :)

En gisteren heerlijk geborreld met losse hapjesrondes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:13 



 
Profiel   

Suliko schreef
poes schreef
Overal mag ik hopen de dag van vandaag :=


Nou inderdaad, ik vind het best triest dat het blijkbaar nog juich waardig is als je man een keertje aanbied om te koken. :')

Hier wil ik verder niet persoonlijk iemand mee aanvallen, aan iedereen zelf hoe zijn/haar relatie/huishouden/leven in te delen. Maar vond het toch wel een frappante observatie. O:)


Mijn man is 78 en nav een klacht van mij := , doet hij nu mee met koken. Want hij kan dat best en is gewoon gemakzucht. En als hij het dan zelf aanbiedt dan ben ik blij, want gesprek is dus begrepen dus juich ik *\o/*
Verder totaal eens met je want heb dat zelfs zo benoemd in ons gesprek. Maar soms is de praktijk weerbarstig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:24 



 
Profiel   

Hier gewoon een kookschema. :+ we hebben allebei een hekel aan koken. Is het jouw beurt en wil je bestellen? Dan ook zelf betalen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:33 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Mijn man is 78 en nav een klacht van mij := , doet hij nu mee met koken. Want hij kan dat best en is gewoon gemakzucht. En als hij het dan zelf aanbiedt dan ben ik blij, want gesprek is dus begrepen dus juich ik *\o/*
Verder totaal eens met je want heb dat zelfs zo benoemd in ons gesprek. Maar soms is de praktijk weerbarstig.


Is ook wel echt een andere generatie dus dat snap ik ook meer :j


Het is maar net hoe je het onderling regelt ook :) als je afspreekt dat jij degene bent die kookt en de ander neemt dan spontaan eens over is dat helemaal leuk :)
En ik wil zeker niet naar beneden halen dat het fijn is als je partner eens kookt en dat je daar dan blij om bent! Hier kookt mijn man meestal en daar ben ik altijd blij om en zeg ik hem ook vaak :)

Wat ik meer wou zeggen is: ik vind het normaal dat vandaag de dag mannen hier gewoon bereid zijn om in mee te draaien. Maar ik vind het wel erg schattig als mensen blij zijn als hun partner voor hen kookt hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:42 



 
Profiel   

Ghehe die van mij kon ook niet koken toen hij hier kwam wonen. Maar ik werk horeca dus ben bijna niet thuis en hij heeft het moéten leren :D
Hij laat nu alleen de hele afwas liggen tot ik het beu ben en zelf doe, dat moet er nog even uit _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:48 



 
Profiel   

poes schreef
pien_2010 schreef
Mijn man is 78 en nav een klacht van mij := , doet hij nu mee met koken. Want hij kan dat best en is gewoon gemakzucht. En als hij het dan zelf aanbiedt dan ben ik blij, want gesprek is dus begrepen dus juich ik *\o/*
Verder totaal eens met je want heb dat zelfs zo benoemd in ons gesprek. Maar soms is de praktijk weerbarstig.


Is ook wel echt een andere generatie dus dat snap ik ook meer :j


Het is maar net hoe je het onderling regelt ook :) als je afspreekt dat jij degene bent die kookt en de ander neemt dan spontaan eens over is dat helemaal leuk :)
En ik wil zeker niet naar beneden halen dat het fijn is als je partner eens kookt en dat je daar dan blij om bent! Hier kookt mijn man meestal en daar ben ik altijd blij om en zeg ik hem ook vaak :)

Wat ik meer wou zeggen is: ik vind het normaal dat vandaag de dag mannen hier gewoon bereid zijn om in mee te draaien. Maar ik vind het wel erg schattig als mensen blij zijn als hun partner voor hen kookt hoor!


Je hebt ook gelijk hoor! Mijn vriend maakte van de week nog de opmerking hoe weinig mannen koken bij zijn werk. Die zeggen aan het einde van de dag: ‘ik moet naar huis, de vrouw heeft het eten bijna klaar’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:29 



 
Profiel   

Ho ik wil in mijn geval rectificeren dat mijn man ontzettend goed en graag kookt! Momenteel kook ik doordat in door de lockdown meer thuis (horecabaan) ben en hij dan nog achter zijn scherm zit te werken, maar als ik weg ben voor werk kookt hij sowieso en wij maken ook wel eens ruzie wie er ‘mag’ koken, want het is een hobby van ons beide haha!
Vind het overigens niet meer dan normaal dat hij zijn eigen potje kookt en dat niet automatisch mijn taak is, maar toen ik gister verkleumd en natgeregend thuis kwam was het wel heel fijn dat hij meteen aanbod om te koken zodat ik lekker naast de verwarming op mocht drogen :knuffel:

Foto van ontbijt komt zo want die is meneer nu nog aan het cheffen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 410 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 498  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen